Flashback bygger pepparkakshus!
2019-01-01, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Så du vill ha fakta. 30 gånger denna säsong har våra juniorer fått mer än 15 min speltid, färjestads dito = Zetterlund en gång.

Över dom senaste två säsonger då ni pissat på era juniorer och tagit in riktiga jäkla medelmåttor på korttidskontrakt istället för låta dom få chansen: 5 gånger har ni gett juniorer mer än 15 min speltid. 47 gånger har det skett hos oss.

Må så vara, konstigt vore det väl annars. Får dock känslan sett till övriga klassiska lag att ni är absolut sämst på den fronten. Hur kommer det sig?

Gott nytt år på dig!
Nikola Pasic tror man verkligen på och ger speltid.

I BIK Karlskoga
Citera
2019-01-01, 14:18
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick

I BIK Karlskoga
Ungefär som Eriksson Ek då, nye Lundqvist enligt dig.
Citera
2019-01-01, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Ungefär som Eriksson Ek då, nye Lundqvist enligt dig.
Ännu en LHC idiot. Vart påstår jag att OEE kommer bli en ny Lundqvist?
Dessutom så tillhör inte OEE Färjestad. Ni som håller på LHC är helt borta vad det gäller det ena än det andra.
Så ta bra och slå igen med er nu!
Citera
2019-01-01, 14:53
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ännu en LHC idiot. Vart påstår jag att OEE kommer bli en ny Lundqvist?
Dessutom så tillhör inte OEE Färjestad. Ni som håller på LHC är helt borta vad det gäller det ena än det andra.
Så ta bra och slå igen med er nu!
Orkar inte söka igenom din posthistorik.
Nä just det, han skulle ju inte få stå en minut så det fick bli en permanent övergång istället.
Citera
2019-01-01, 15:44
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Nä just det, han skulle ju inte få stå en minut så det fick bli en permanent övergång istället.

Tycker nog att de nya reglerna, som du indirekt tar upp, før att få lite bättre ordning på vilka som faktiskt ingår i lagen i HA är ganska bra. HA är inte en farmarliga och jag tycker nog att bägge ligor vinner på detta.
Citera
2019-01-01, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Ja, kommer från Ängelholm. Varför du blandar in Rögle i ett samtal om Färjestad Bollklubb är svårbegripligt.
Om du hade läst inlägget där hela diskussionen tog sin början så hade du förstått varför även Rögle nämns. Ursprungsinlägget var en pik mot framförallt Jeremy Roenick och perry2. Att när vi (som dom allt som oftast nämner med någon koppling av plast) släpper fram egna talanger även när det krisar, så valde båda deras klubbar att plocka in importer utifrån på korttidskontrakt istället.

Citat:

I BIK Karlskoga
Med Wright, Little & Trucken tillbaka från skador så finns inte någon plats. Men du kanske tycker det är bättre att han får sitta som 13e forward utan speltid, lite av erat singum. Pasic kommer få betydligt större chans i a-laget kommande säsong. Skillnaden är att vi gav honom chansen när tillfället gav, ni plockar in riktiga jävla medelmåttor istället.
Citera
2019-01-01, 17:01
Medlem
Citat:
Just det. Du kan inte komma med fakta. Lika som din bögvän Tech
Citat:
Om du hade läst inlägget där hela diskussionen tog sin början så hade du förstått varför även Rögle nämns. Ursprungsinlägget var en pik mot framförallt Jeremy Roenick och perry2. Att när vi (som dom allt som oftast nämner med någon koppling av plast) släpper fram egna talanger även när det krisar, så valde båda deras klubbar att plocka in importer utifrån på korttidskontrakt istället.

Med Wright, Little & Trucken tillbaka från skador så finns inte någon plats. Men du kanske tycker det är bättre att han får sitta som 13e forward utan speltid, lite av erat singum. Pasic kommer få betydligt större chans i a-laget kommande säsong. Skillnaden är att vi gav honom chansen när tillfället gav, ni plockar in riktiga jävla medelmåttor istället.
Haha. Vilken nolla du är. Det svider nu att man skickar juggen till BIK?
Du har inget annat än att trollat i 2 dagar nu om Adolfsson, Bandyklubben, speltid, skador på FBK spelare och allt annat. Och du är ännu ute och seglar!
LHC är genuin plast med idioter på läktaren, det såg vi klart och tydligt i senaste mötet.

Gå och lägg dig nu!
Citera
2019-01-01, 17:32
Medlem
Citat:
Ni som håller på LHC är helt borta vad det gäller det ena än det andra.
Det kanske är jag som fått det om bakfoten, du som gång på gång skriver epitet som plast kan väl upplysa mig.
Plastklubb är väl när man har en ägare/finansiär som med sitt kapital värva in storstjärnor. När man t.ex. har spelare som Eric Beaudoin och Tomas Surovy i en fjärdekedja, då köpte jag helt och hållet att man slänger plast i ansiktet på oss gång på gång.
Men det är över 10 år sedan och vi har förändrats mycket som klubb. Vi har inte några stora medel och kan inte konkurrera rent ekonomiskt med de rikaste, vi har en av Sveriges största juniorverksamheter och ger även våra juniorer chansen i bra mycket större utsträckning nu.

Citat:
med idioter på läktaren, det såg vi klart och tydligt i senaste mötet.
Så det var först i senaste mötet som du upptäckte det...
Citera
2019-01-01, 18:16
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Det kanske är jag som fått det om bakfoten, du som gång på gång skriver epitet som plast kan väl upplysa mig.
Plastklubb är väl när man har en ägare/finansiär som med sitt kapital värva in storstjärnor. När man t.ex. har spelare som Eric Beaudoin och Tomas Surovy i en fjärdekedja, då köpte jag helt och hållet att man slänger plast i ansiktet på oss gång på gång.
Men det är över 10 år sedan och vi har förändrats mycket som klubb. Vi har inte några stora medel och kan inte konkurrera rent ekonomiskt med de rikaste, vi har en av Sveriges största juniorverksamheter och ger även våra juniorer chansen i bra mycket större utsträckning nu.

Så det var först i senaste mötet som du upptäckte det...

Han har bara inte fattat idrottens grunder. Lag går upp och ner i de olika seriesystemen. Ibland hamnar lag som Ljungskile, Falkenberg, Väsby, Växjö, Linköping, Degerfors o.s.v i våra högsta serier. Är väl inte alltid det ultimata för publikintresset i vissa fall men har man tagit sig upp har man ju gjort sig förtjänt av det. Sen har ju vissa bättre förutsättningar än andra av olika anledningar. Han håller på att fjantar sig med att kalla andra klubbar för plastlag och annat dravvel, är ju så dumt och fjantigt men det är ju det som är typexemplet för Karlstadslagets sektmedlemmar. 0-13.
Citera
2019-01-01, 22:19
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Vem i Färjestad har blivit avstängd och missat utvisning?

Luleå är det roligaste och ärligaste lag som varit i Karlstad denna säsong tillsammans med Djurgården. Dessutom inget klagande efter matcherna, möjligen på nån då.

Men du är lätt forumets kärring. Klagar och gnäller på allt.
Hahaha. Du är så lättretad. Måste varit surt att förlora mot ett överlägset Brynäs.
Citera
2019-01-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Hahaha. Du är så lättretad. Måste varit surt att förlora mot ett överlägset Brynäs.
Det är alltid surt att förlora. Men att förlora mot en bättre motstånadare utan fusk och filmingar är iaf respekt.
Men du kan sitta i samma båt som Mitchbög, Fjollsjö, Kvinnomin och alla jävla filmare som Brunäs haft i sitt lag.

Så synd att ett sådan fint och klassiskt lag som Brynäs vill sitta i samma båt som Fjollsjö. Usch.
Citera
2019-01-02, 15:14
Medlem
.-.-.s avatar
Kiiskinen, helvete vad fet han ser ut.
Kan inte va alls i form. Verkar som han käkat och slöat ordentligt nu när han vart skadad.
Fast när det vankas slutspel så börjar han väl avgöra varje match lik förbannat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in