Citat:
Ursprungligen postat av
Merci69
Hade MA legat och väntat hade hon nog inte begärt skilsmässa..
Varför inte? Bara för att man skickar in sin man föra att håva hem en trekantsdeltagare behöver det ju inte betyda att man menar att denne skall förgripa sig på henne?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Ärligt, jag tror nog mer på det första alternativet. Eller i vart fall att han var så kåt att han inte tänkte rationellt. Glenn gick ju inte av trots att MÄ inte ville fortsätta och framförallt inte ha trekant. Jag har svårt att tro att MA låg och väntade i sängen medan Glenn värmde upp JB för att sedan ta in henne till deras gemensamma säng mitt i natten före en arbetsdag.
Jag har iofs bara begränsad erfarenhet av irrationell kättja men i det här fallet är det ju way bortom irrationellt om man skall anta att MA var ovetandes. Möjligen kan jag sträcka mig till att tro att de antingen diskuterat liknande övningar generellt och kommit fram till att de rent allmänt är en fantastisk idé eller att de helt enkelt ägnat sig åt liknande verksamhet tidigare. Då skulle GS åtminstone kunnat tro att han skulle få ett varmt välkomnande när han presenterade deltagare och idé mitt i natten.
Om det nu INTE var nåt av de två alternativen ovan eller mitt tidigare val, att hon väntade med spänning, så borde väl Glenn, om han bara led av kättja, varit extremt mån om att bara få sitt och att man skulle vara så tysta som möjligt så att inte MA märkte nåt?