2018-12-28, 20:42
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Bra med extra förtydliganden. Men det här var helt onödigt och bara en upprepning vad jag ville få fram. Vad han sagt om sina alkoholvanor är ju hans sanning. Det krävs kvalificerad undersökning genom prover mm för att motbevisa detta. Men låt nu inte det här leda till en diskussion om levervärden mm och spåra ur från tråden. Vi kan lägga ned den frågan.

Eftersom han suttit häktad så länge finns det ingen poäng i att ta prover. Redan efter en vecka skulle eventuella förhöjda värden gått ner ifall han hade problem med alkohol. Nu utgår jag från att han inte kan supa i häktet.
Citera
2018-12-28, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xd67
Mycket spekulationer här och skitsnack om MA. Tror absolut inte hon var inställd på trekant kl 3-5 på morgonen när de ska arbeta. Klart han har dragit en chansning i rätten att han "trodde" det skulle vara en bra idé med trekant och att MA "kanske" skulle vara med på det för att rädda sitt skinn och så är han säkert lite naiv.

Tragiskt ivf för honom och att han ska straffas så hårt. Låter som "våldtäkt" men hoppas det inte blir för långt straff.

Att hon bestämmer sig för skilsmässa så här sent är väl inget konstigt. Saker får sjunka in...

Nu är ju det här forumdelen "Kändisskvaller" så lite spekulationer och "skitsnack" får du nog svälja är jag rädd. Vet inte om du brytt dig om att läsa fupen men där framgår i alla fall från inspelingen att han frågar JB om hon kan tänka sig att gå in och ha samlag med MA, eller båda. Eftersom man nog får betrakta det som höljt bortom all tvivel att så alltså var fallet erbjuds därmed endast två alternativ.

Antingen är GS svagbegåvad på gränsen till handikapp och tror att man kan väcka sin kärring mitt i natten, få henne sugen på sex, få henne att bli spontant bisexuell och detta då med hennes kompis dotter. Det verkar vara det alternativ du går för. Eller så får man förmoda att GS åtminstone hade några hjärnceller och visste att MA lystet låg och väntade. Det är det alternativ jag går för. Har du fler alternativ är du förstås välkommen, vore intressant att höra vad de skulle kunna vara.
Citera
2018-12-28, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gohira
Nu är ju det här forumdelen "Kändisskvaller" så lite spekulationer och "skitsnack" får du nog svälja är jag rädd. Vet inte om du brytt dig om att läsa fupen men där framgår i alla fall från inspelingen att han frågar JB om hon kan tänka sig att gå in och ha samlag med MA, eller båda. Eftersom man nog får betrakta det som höljt bortom all tvivel att så alltså var fallet erbjuds därmed endast två alternativ.

Antingen är GS svagbegåvad på gränsen till handikapp och tror att man kan väcka sin kärring mitt i natten, få henne sugen på sex, få henne att bli spontant bisexuell och detta då med hennes kompis dotter. Det verkar vara det alternativ du går för. Eller så får man förmoda att GS åtminstone hade några hjärnceller och visste att MA lystet låg och väntade. Det är det alternativ jag går för. Har du fler alternativ är du förstås välkommen, vore intressant att höra vad de skulle kunna vara.

Hade MA legat och väntat hade hon nog inte begärt skilsmässa..
Citera
2018-12-28, 21:35
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gohira
Ärligt, jag tror nog mer på det första alternativet. Eller i vart fall att han var så kåt att han inte tänkte rationellt. Glenn gick ju inte av trots att MÄ inte ville fortsätta och framförallt inte ha trekant. Jag har svårt att tro att MA låg och väntade i sängen medan Glenn värmde upp JB för att sedan ta in henne till deras gemensamma säng mitt i natten före en arbetsdag.
Citera
2018-12-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69

Varför inte? Bara för att man skickar in sin man föra att håva hem en trekantsdeltagare behöver det ju inte betyda att man menar att denne skall förgripa sig på henne?

Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Ärligt, jag tror nog mer på det första alternativet. Eller i vart fall att han var så kåt att han inte tänkte rationellt. Glenn gick ju inte av trots att MÄ inte ville fortsätta och framförallt inte ha trekant. Jag har svårt att tro att MA låg och väntade i sängen medan Glenn värmde upp JB för att sedan ta in henne till deras gemensamma säng mitt i natten före en arbetsdag.

Jag har iofs bara begränsad erfarenhet av irrationell kättja men i det här fallet är det ju way bortom irrationellt om man skall anta att MA var ovetandes. Möjligen kan jag sträcka mig till att tro att de antingen diskuterat liknande övningar generellt och kommit fram till att de rent allmänt är en fantastisk idé eller att de helt enkelt ägnat sig åt liknande verksamhet tidigare. Då skulle GS åtminstone kunnat tro att han skulle få ett varmt välkomnande när han presenterade deltagare och idé mitt i natten.

Om det nu INTE var nåt av de två alternativen ovan eller mitt tidigare val, att hon väntade med spänning, så borde väl Glenn, om han bara led av kättja, varit extremt mån om att bara få sitt och att man skulle vara så tysta som möjligt så att inte MA märkte nåt?
Citera
2018-12-28, 22:58
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Citat:

Tvärtom! Varför skulle hon erkänna det, hon offra Glenn istället för sin karriär.
Citera
2018-12-28, 23:48
Medlem
Vad jobbar herr Glenn med? Kan inte tänka mig han lever på forbollspengarna.

Han måste ju ha ångest från helvetet i alla fall!!
Citera
2018-12-28, 23:49
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finkel8
Vad jobbar herr Glenn med? Kan inte tänka mig han lever på forbollspengarna.

Han måste ju ha ångest från helvetet i alla fall!!

I papperet från Frivården står det att han jobbar i Monikas café.
Citera
2018-12-29, 00:00
Medlem
Mycket som åker på 1 bräde nu då. Iof hade han ju inte kunnat fronta i cafet i alla fall 😬
Citera
2018-12-29, 00:47
Avslutad
Citat:

Hon har givetvis blivit tvingad till att ta avstånd från honom, allt för att rädda så mkt som möjligt av hennes företag.
Kan till och med vara så att GS är med på detta av den orsaken.
Citera
2018-12-29, 01:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Ja, det säger egentligen ingenting om faktiska alkoholvanor eftersom Frivården tydligen inte har kontrollerat om han talar sant. I så fall hade man gjort ett blodprov som bekräftat hans utsago och redovisat detta också. Det finns speciella prov som avslöjar alkoholvanor. Om han är en suput och pimplar vin ofta tillsammans med MA såsom JB påstått så vet jag inte om det har någon egentligen betydelse för tingsrättens bedömning.

Har inte JB åkt fast för kokain förut?
Citera
2018-12-29, 02:24
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Har inte JB åkt fast för kokain förut?

Ointressant du då gubben här ser ut att fällas eftersom han inväntar domslutet i häktet.
Alltså funderar man på vad domstolen hörde på ljudfilen och det lutar inte åt försvarets tolkning.
Att M dessutom vill skilja sig är ju en glad nyhet och man kan bara önska henne lycka till med någon annan än dom två kräken till karlar hon haft. Dock återstår ett domslut för att se om det blir spiken i kistan eller om det finns något som anger att han är oskyldig till brott.

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
I Frivårdens yttrande hävdar GS att han bara dricker alkohol vid festliga tillfällen och att det inte sker ofta. Fan tro’t.

Samhällstjänst rekommenderas? Man kan väl inte mena att en våldtäkt är värd samhällstjänst även om det skulle vara en oaktsam våldtäkt. Karln är ju vuxen.
Senast redigerad av Moosky 2018-12-29 kl. 02:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in