• 64 403 online
  • 1 214 281 medlemmar
  • 62 636 086 inlägg
2018-12-28, 12:07
Avstängd
HermanSermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon har stolt berättat i någon tidning i somras har jag för mig, att hon inte lyssnar på någon, inte ens föräldrarna utan går sin egen väg.
Sedan att vägen går fel bryr hon sig inte om menade hon.

Ha ha - kan tänka mig att hon sa det. Det var verkligen "fram med skämskudden" när hon pratade och TOG PLATS, för hon verkar sannerligen älska sin röst - trots att den inte berättade något annat än plattityder med en överdriven stockholmska. Hennes föräldrar måste ju skämmas ögonen ur sig.
Citera
2018-12-28, 12:19
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Ha ha - kan tänka mig att hon sa det. Det var verkligen "fram med skämskudden" när hon pratade och TOG PLATS, för hon verkar sannerligen älska sin röst - trots att den inte berättade något annat än plattityder med en överdriven stockholmska. Hennes föräldrar måste ju skämmas ögonen ur sig.

Tyvärr tror jag att dollartecknet $ har etsat sig fast så hårt i deras ögon, att någon skam inte hinner manifestera sig. De kommer de stå ut med både det ena och andra från deras curlade sångfågel,
så länge cashen rullar in.
Citera
2018-12-28, 12:25
Avstängd
HermanSermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Tyvärr tror jag att dollartecknet $ har etsat sig fast så hårt i deras ögon, att någon skam inte hinner manifestera sig. De kommer de stå ut med både det ena och andra från deras curlade sångfågel,
så länge cashen rullar in.

Så kan det givetvis förhålla sig, ingenting förvånar en längre.
Citera