2018-12-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ska det sparas ihop pengar till hus och möbler kan inga onödiga pengar spenderas på Ikeas julbord eller på en massa julklappar. De får vara glada över att de fick tag på en billig gran till lägenheten.
Jag förstod inte ett tidigare inlägg om välgörenhet, hade de skänkt något till Stadsmissionen eller något liknande eller var det tvärtom?

Hon hävdar att de har varit och gett kläder till de behövande samt till den grupp som tunnelbanan Jeanette har startat "Vid din sida", detta tror jag inte mycket på med tanke på att hon försökte sälja sina trosor över nätet
Citera
2018-12-27, 01:08
Medlem
Booksmurfens avatar
Hon ljuger så hon tror sig själv. Trist för barnen, det är inte roligt att tidigt i livet tappa respekt för en ständigt ljugande förälder. Skapar en osäkerhet och tankar om att aldrig duga, när man inför andra höjs till skyarna och på hemmaplan förmodligen trycks ner av narcissistmorsan. Svårt att springa i minfält och inte avslöja morsans lögner, för själv gör hon aldrig fel.
Citera
2018-12-27, 02:08
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Hon ljuger så hon tror sig själv. Trist för barnen, det är inte roligt att tidigt i livet tappa respekt för en ständigt ljugande förälder. Skapar en osäkerhet och tankar om att aldrig duga, när man inför andra höjs till skyarna och på hemmaplan förmodligen trycks ner av narcissistmorsan. Svårt att springa i minfält och inte avslöja morsans lögner, för själv gör hon aldrig fel.

Barnen har haft ett helvete i skolan på grund av Anna Book, den yngsta är fortfarande drabbad, hennes skolkamrater läser den här tråden, Anna Book är ett riktigt äckligt svin som har förstört sina barns liv, alla barnen är misslyckade och det är Annas fel.

Om barnen någon gång blir mentalt vuxna och tar sig ur det mentala fängelset som Anna Buuk (avsiktlig felstavning) utgör, då kommer barnen att hata henne, även efter hennes död.
Jag tror att hon vet om detta, det är därför hon ständigt tjatar om att hela familjen är såååå lyckliga.

Sug på den karamellen Anna Buuk. Hatad av dina barn, för resten av ditt liv, sök vård!
Senast redigerad av trottwell 2018-12-27 kl. 03:02.
Citera
2018-12-27, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Barnen har haft ett helvete i skolan på grund av Anna Book, den yngsta är fortfarande drabbad, hennes skolkamrater läser den här tråden, Anna Book är ett riktigt äckligt svin som har förstört sina barns liv, alla barnen är misslyckade och det är Annas fel.

Om barnen någon gång blir mentalt vuxna och tar sig ur det mentala fängelset som Anna Buuk (avsiktlig felstavning) utgör, då kommer barnen att hata henne, även efter hennes död.
Jag tror att hon vet om detta, det är därför hon ständigt tjatar om att hela familjen är såååå lyckliga.

Sug på den karamellen Anna Buuk. Hatad av dina barn, för resten av ditt liv, sök vård!

Hon verkar inte fatta att det som hamnar på nätet stannar på nätet forever!
Citera
2018-12-27, 10:37
Anna är troligen så (för)störd att hon inte fattar.
Hon tror själv på sina lögner och lever i en fantasivärld eller parallellt universum och i hennes hjärna är nog granen 3 meter, helikoptrar HAR flugit över hennes hus och hennes mobil blev snodd.
Anna har inget konsekvenstänk och om något blir fel är det aldrig hennes fel och när hon blir drabbad är det hon som råkat ut för det värsta tänkbara.
Hon dras inte för att använda sina barn som ursäkt, hon anklagar sonen för att ljuga för att själv stå säkert...bara en sån sak.
Citera
2018-12-27, 12:02
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Inte bara förra året utan även 2016 https://postimg.cc/HJcJHc7W

Visst är det litet sjukligt speciellt när ljugröven påstår att ”the disfunktional family” har tagit det lugnt med julklappar de senaste 3 åren.
Hela hennes liv är en lögn vilket betyder att det måste vara jääävligt svårt att hålla koll på ALLA ”del-lögner” hon levererar.
Anna - lilla Tant Fyrkant - inser du hur patetisk du är?

Haha - å fy fan. Vidrigt mycket paket särskilt med tanke på att det inte finns några småbarn i familjen, fysiskt sett i alla fall. Det där är sjukligt.
Citera
2018-12-27, 12:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
En av mina favoriter när det kommer till Bookskans lögner .
https://imgur.com/TX4iqqz

Ja den är underbar. Hur polis och rådgivare sa att hon inte skulle avslöja för mycket detaljer. För vad hade kunnat hända då? Och hur hon sen slingrar sig vidare och får IKEAs julbord att framstå som något som delas ut till fattiga av Frälsningsarmén.
Citera
2018-12-27, 15:40
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ja den är underbar. Hur polis och rådgivare sa att hon inte skulle avslöja för mycket detaljer. För vad hade kunnat hända då? Och hur hon sen slingrar sig vidare och får IKEAs julbord att framstå som något som delas ut till fattiga av Frälsningsarmén.

Haha gud. Men hur var nu det första inlägget från den ”stulna telefonen”? Jag har ju aldrig sett det utan bara hört lite om det här..
Någon som har det eller vill berätta igen vad som skrevs?
Citera
2018-12-27, 15:50
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Haha gud. Men hur var nu det första inlägget från den ”stulna telefonen”? Jag har ju aldrig sett det utan bara hört lite om det här..
Någon som har det eller vill berätta igen vad som skrevs?

Enjoy

https://mobile.twitter.com/aliciadic...50725788225537
Citera
2018-12-27, 15:58
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Haha - å fy fan. Vidrigt mycket paket särskilt med tanke på att det inte finns några småbarn i familjen, fysiskt sett i alla fall. Det där är sjukligt.

Vet vi med säkerhet att det verkligen låg julklappar i paketen, det kan lika gärna vara tomma förpackningar som är inslagna i omslagspapper.

Typiskt slödder, mycket julklappar men räkningarna går till Kronofogden.
Senast redigerad av trottwell 2018-12-27 kl. 16:02.
Citera
2018-12-27, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Enjoy

https://mobile.twitter.com/aliciadic...50725788225537

Precis vad jag säger hon fattar inte att det som hamnar på nätet stannar där
Citera
2018-12-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Oh, nej det är ju av Annas mamma som hon har fått storhetsvansinnet ifrån.
Men en morsa borde lära sina barn ödmjukhet, menade jag.
När Anna var i tonåren åkte hon runt landet och sjöng på varuhus.
Hennes mamma knuffade bort små barn och inga fick komma i
närheten av Anna.
Det var i princip bara några få personer, mest små barn som hade kollat på henne,
det fanns ingen trängsel runt Anna, men hennes morsa betedde sig
som att det stod tusentals personer och kollade, då det var ett tjugotal.

Jag träffade ers höghet på ett varuhus hon var det mest otrevliga jag någonsin mött hon trodde minst att hon var en superstar i hela världen, min kompis visade ful fingret sedan gick vi. Hon måste ha förlorat massor med fans pga hennes översittar attityd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in