2018-12-19, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag tror att de fortfarande är ett par idag. Märkligt att ställa upp på intervju tillsammans annars, samt alla bilder som Susanna postat upp på Instagram osv.

Har länge sagt att jag inte tror att hon är klar med sin "vilda sida" och det står jag fast vid, inte minst med tanke på hur hon beskrev Jim som sin "drömman" medan Hannes var tryggheten osv.
Är rädd för att Hannes kommer att bli sårad, han förtjänar bättre.

Man kan ju ställa upp i samma intervju ändå som kompisar i och för sig.
Citera
2018-12-19, 20:10
Medlem
Fler än jag som tycker att han fågelskådaren Erik pratar exakt som Jimmie Åkesson?!
Citera
2018-12-19, 20:17
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Man kan ju ställa upp i samma intervju ändå som kompisar i och för sig.

Det kan man men frågan är ju om man vill det...?
Utifrån Hannes perspektiv så borde det inte varit lätt om han haft en massa känslor och sen blivit dumpad.
Citera
2018-12-19, 20:25
Bannlyst
Djärvt att säga upp sig från sitt arbete och flytta ut på en bondgård i ingenmansland.
Citera
2018-12-19, 20:35
Bannlyst
Lindas standardfråga: "hur mår du?".
Citera
2018-12-19, 20:39
Medlem
Spiaccas avatar
Fan vad naket å visa en av bönderna helt trasig. Å att måla ut Frida som en ond person, hon kan ju inte försvara sig om hon inte är med i avsnittet.
Citera
2018-12-19, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Fan vad naket å visa en av bönderna helt trasig. Å att måla ut Frida som en ond person, hon kan ju inte försvara sig om hon inte är med i avsnittet.

Spelar ingen roll vad hon säger man gör inte som hon gjorde oavsett
Citera
2018-12-19, 20:46
Medlem
Larasofts avatar
Citat:

Den där Frida verkar vara en feg skit, finns inget bättre uttryck. Hon var inte huvudpersonen utan bonden så det är självklart att han ska vara med serien ut.
Citera
2018-12-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evinta
Ja hon verkar skum på något sätt. Tyckte om henne i början men ändrade vartefter programmet gick.
I trailern för dagens program var hon ju ensam med sin pappa. Men Hannes kan ju bara varit och handlat, det vet man ju inte. Lockar fler tittare om det verkar som han dragit.

Han borde det tycker jag. Dra alltså. Jag menar Hannes är ju en 9-10 medans Susanna är en svag 5:a typ.

Slank, ser hyfsat tränad ut, vackra ögon och fina läppar. Vad är det som saknas? Om Susanna inte ansågs snygg så hade inte snygga killar skrivit till henne.
Citera
2018-12-19, 20:47
Medlem
Memmajemmas avatar
Är Hannes och Susanna fortf ett par? Står status ”Singel” på Hannes Facebook
Citera
2018-12-19, 20:48
Bannlyst
Varför ska det skrivas fler brev till Simon? Han har ju en bunt som ligger och väntar.
Citera
2018-12-19, 20:48
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:

Frida hade väl haft möjlighet att medverka om hon hade velat.
Frågan är varför man körde den där Facebook-intervjun istället? Hade väl varit bättre om hon medverkat i programmet nu. Även om hon inte varit på plats på Öland så hade de ju kunnat haft ett intervju-inslag med henne.
Förstår att Facebook-intervjun fungerade som en slags damagecontrol för stunden men genomslaget borde vara bättre i det ordinarie programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in