Citat:
Ursprungligen postat av
Lalande
Det här är hela din text, du valde nyss att citera till enbart delar av den. Jag tänker inte ödsla mer tid på att berätta för dig att den stinker förakt. Om du inte kan se det själv, om det är så normaliserat i din värld att man kan uttrycka sig så här om en död kvinna, då är det ditt problem, inte mitt. Jag kommer inte utbilda dig i hyfs här. Jag kommer inte kommentera varenda mening du skrev för att bevisa hur du förminskar, skuldbelägger och skiftar fokus. Det måste du kunna se själv, texten talar sitt tydliga språk. Ska vi återgå till ämnet nu? Tråden handlar inte om dig.
Jag plockade bort det som var helt orelevant av ditt svar. Eller plockade jag bort något viktigt?
Stinker förakt, ohyfs osv visst. Men du kan inte peka exakt var jag förminskar, skuldbelägger och har kvinnohat i min text. Gång på gång refererar du till hela inlägget. Kan du inte bara erkänna att du på dessa 3 punkter har helt fel?
Det är jag som skrivit min text och den är väldigt ordagrann, inget finns att läsa mellan raderna.
Du fattar fortfarande inte att mitt inlägg handlade om mina känslor över hur hon låg och förblödde under 2 timmar, inte själva brottet.
Har aldrig sagt att tråden handlar om mej, men om du anklagar mej för saker så bör du kunna styrka de. Något du fått chansen till många gånger nu utan att lyckas. Det enda relevanta är dessa 3 saker du anklagar mej för.