• 19 777 online
  • 1 203 508 medlemmar
  • 62 273 454 inlägg
Igår, 21:11
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Det gäller att hitta någon butik som har alla småprylar man behöver. Jag handlade tre gånger hos Banggood, för de hade allt som behövdes. Tyvärr så försvann samtliga försändelser i Sverige hos PostNord. Jag kollade statistiken hos PostNord över försvunna försändelser och det försvinner 100 gånger fler nu än år 2007. Det måste vara många tjuvar där om de hinner plocka åt sig 7 500 000 försändelser per år.
Banggood är annars väldigt bra och har många fraktvarianter man kan använda sig av.

Ja, det är helt bisarrt hur mycket stölder det verkar vara.
Citera
Igår, 22:32
Medlem
obyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Banggood är annars väldigt bra och har många fraktvarianter man kan använda sig av.

Ja, det är helt bisarrt hur mycket stölder det verkar vara.

Jag råkade handla på deras eBay butik som de hade förut och där fanns det inte så många alternativ. Då hade man inte heller problem med PostNords nya hantering av utlandsförsändelser. Nu har jag inte hittat vad Banggood tar till Sverige, men "Expedited shipping service $0.94 5-8 business days" till USA måste vara billigt.
Citera
Igår, 22:49
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Jag råkade handla på deras eBay butik som de hade förut och där fanns det inte så många alternativ. Då hade man inte heller problem med PostNords nya hantering av utlandsförsändelser. Nu har jag inte hittat vad Banggood tar till Sverige, men "Expedited shipping service $0.94 5-8 business days" till USA måste vara billigt.
Vad det kostar beror lite på vad man har beställt. Jag beställde en RC-bil, det kostade typ 200 och jag beställde två små actionkameror, det kostade 18 kronor.
Citera