Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-14, 10:48
  #1609
Medlem
Brukar bli ett gram av denna när man festat, känner bara av spriten dagen efter.
bombar enbart skulle aldrig få för mig att snorta denna igen, en gång aldrig igen - resulterade i bihåleinflammation.

Men den är fin ,billig, bra kvalle i norrk.
Citera
2018-12-16, 22:45
  #1610
Avstängd
Går denna att röka? Får man bra effekt? Kört mkt på hexen det senaste men börjar bli dålig effekt på den, så skulle behöva något nytt. Behövs stora doser vid rökning isåfall?
Citera
2018-12-17, 01:58
  #1611
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Går denna att röka? Får man bra effekt? Kört mkt på hexen det senaste men börjar bli dålig effekt på den, så skulle behöva något nytt. Behövs stora doser vid rökning isåfall?

Nej. Svetsade denna som fan hände inte mycket o jag rökte rätt mycket.

Pröva a-pihp om du vill röka. Dyr som fan inrikes men ett halvt gram räcker lika länge som ett gram häxa i princip.
Citera
2018-12-17, 06:46
  #1612
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Nej. Svetsade denna som fan hände inte mycket o jag rökte rätt mycket.

Pröva a-pihp om du vill röka. Dyr som fan inrikes men ett halvt gram räcker lika länge som ett gram häxa i princip.

Tackar för svar ruttenfimp! Får bli att testa den istället!
Citera
2018-12-21, 18:38
  #1613
Medlem
toppistripps avatar
Skön cs drog som fan, dessutom ingen avtändning alls. Jag kan sitta uppe på skiten från kl 16:00 - 04:00 och sedan åka till jobb 06:40 utan problem. lite sömnbrist bara Men måste fan säga att det knullar sönder din näsa, det får bli bomber nu för kan inte njuta när det svider som in i fittan asså!
Citera
2018-12-27, 15:15
  #1614
Medlem
Presentpappers avatar
Haha, jag skulle precis klaga över att effekten uteblev på den här batchen men det fick mig jag äta upp. 15-20 min efter linan kom det igång till slut och är mysigt, väldigt gungigt och skönt.
Citera
2019-01-02, 17:16
  #1615
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Hittade denna substansen av en ren slump, och beställde en gubbe. Det känns som att torrknarka voxra. Jävlar vad värdelös det är.
Citera
2019-01-02, 18:22
  #1616
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEriksdottir
Hittade denna substansen av en ren slump, och beställde en gubbe. Det känns som att torrknarka voxra. Jävlar vad värdelös det är.

Menar du att denna är som att knarka på Voxra eller vadå?

Denna ger ju ett rus till skillnad från Voxra, går inte ens att jämföra.
Citera
2019-01-10, 15:27
  #1617
Medlem
Någon som vet om denna substans är narkotika-klassad ännu? Tycker den överlägsna produkt som gick o få tag på så sent som i höstas nu inte är lik. Om dom börjat göra om den för att fortfarande hålla den som hälsofarlig?
Citera
2019-01-12, 18:42
  #1618
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejutter
Någon som vet om denna substans är narkotika-klassad ännu? Tycker den överlägsna produkt som gick o få tag på så sent som i höstas nu inte är lik. Om dom börjat göra om den för att fortfarande hålla den som hälsofarlig?

Nix, endast klassad som hälsofarlig.
Citera
2019-01-23, 22:59
  #1619
Medlem
Krampanfall 3-cmc

Någon som åkt på krampanfall någon gång efter intensivt bruk av 3-cmc? Tycker de börjar dra ihop sig mer o mer i kroppen, ganska obehaglig känsla ..
Citera
2019-01-24, 17:58
  #1620
Medlem
Första gången med 3-Cmc idag. Tycker Den har samma feelgood som på kola tycker jag. Ångrar att jag bara köpte ett g.
Har någon testat att blanda den här med MDMA? Funderar på att göra en kapsel blandat. Alternativt blir det bara MDMA inatt och spara det sista av Cmc.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback