2018-12-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .pimm.
Ok, jo jag förstod att det inte behöver vara djuretik.

Jag fick uppfattningen att Jannis mål är att gå full vegan och det tror jag som sagt inte du kan motivera med enbart din hälsa.
Men jösses jag pratar inte om min hälsa, jag påtalade att folk väljer kost utefter sina egna övertygelser om vad som passar dem bäst. Janni äter som hon gör utefter hennes övertygelser.
Citera
2018-12-14, 00:27
Medlem
https://www.instagram.com/p/BrVdgs9AxlV/

Vloggar kommer inte längre att släppas tre gånger i veckan.

Texten från Jons instagram.
Citera
2018-12-14, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842

Skönt! Då kanske vi slipper fransosen också.
Citera
2018-12-14, 09:35
Medlem
Citat:

Ganska väntat att de skulle göra ngt. Utan att ha exakt koll så tycker jag mig märka att tittande per Vlogg har minskat en del. Personligen kan jag tycka "vardagsVloggarna" kan vara lite småkul ibland med. Ibland roligare än vissa krystade "nu måste det hända ngt Vloggarna".
Citera
2018-12-14, 10:55
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av thundergod
Ganska väntat att de skulle göra ngt. Utan att ha exakt koll så tycker jag mig märka att tittande per Vlogg har minskat en del. Personligen kan jag tycka "vardagsVloggarna" kan vara lite småkul ibland med. Ibland roligare än vissa krystade "nu måste det hända ngt Vloggarna".

Inte så förvånad jag heller. Skulle tro 1-2 vloggar i veckan med bättre innehåll och bättre filmkvalité.
Citera
2018-12-14, 13:52
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:

Verkar som att Janni inte gillar att flänga runt hela tiden utan mår bättre av att vara på en plats.
Vilket är helt normalt. Nu har de en större lägenhet och hon ska dra igång diverse projekt, då kan man inte vara på Bali ena dagen och Sydamerika den andra.

Hoppas Jon inte får någon abstinens som tär på relationen.
Man kan göra grymma vloggar från Monaco. Gå runt på stan och filma lite, åka över helgen till Alperna och åka skidor, åka båt etc.
Allt måste inte vara runt om i världen, räcker fint med var de är.

All lycka och framgång till dem. Hoppas det kommer småknoddar snart med.
Citera
2018-12-14, 17:04
Medlem
Vloggarna kommer tillbaka när Redbull förklarar för Jon att deras samarbete kommer avslutas om han inte håller sig relevant.
Citera
2018-12-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Verkar som att Janni inte gillar att flänga runt hela tiden utan mår bättre av att vara på en plats.
Vilket är helt normalt. Nu har de en större lägenhet och hon ska dra igång diverse projekt, då kan man inte vara på Bali ena dagen och Sydamerika den andra.

Hoppas Jon inte får någon abstinens som tär på relationen.
Man kan göra grymma vloggar från Monaco. Gå runt på stan och filma lite, åka över helgen till Alperna och åka skidor, åka båt etc.
Allt måste inte vara runt om i världen, räcker fint med var de är.

All lycka och framgång till dem. Hoppas det kommer småknoddar snart med.

Det enda Janni vill är att hänga hemma, helst hos pappi iklädd mysisar. Hon och Jon är väldigt olika.
Citera
2018-12-16, 15:21
Medlem
Jon verkar ha lugnat ner sig en del med åren dock, eller kan han helt enkelt kanalisera en del av sitt driv på att sköta företag, bilidéer och liknande framför datorn istället för att alltid vara i farten? Sen har han ju sagt att han numera tar medicin för sin ADHD.

Annars körde ju Kanal 5 webbserien Life upside down där man blev stressad av att se hur Jon kombinerade proffsskidåkningen och alla de resdagarna med Gumball, festande, arrangerande av sin egen tävling JOI och så vidare.
Citera
2018-12-27, 03:46
Medlem
Schnyggves avatar
Har inte kollat på ett tag nu, för jag har jobbat med annat, men tycker det låter klokt!
3 vloggar i veckan är mycket! tror 1-2, kanske till och med 1 är bra! då kan man göra dem lite längre, och slippa oket av att skapa content dagarna i ända!

Även om man tycker det är superkul att filma så blir det en stress till slut kan jag tänka mig. Jag hoppas dock att det inte bara blir action då, för jag gillar de stillsamma hemmavloggarna bäst tror jag...när det ska surfas och grejas då blir jag lite avtänd. De vanliga dagarna tycker jag ofta är bäst, lite skön lunk i Marbella eller Monaco...men det är kanske mycket kids som kräver action non stop som följer gänget mest?

jag tillhör nog inte målgruppen alls tror jag, men ibland kan jag önska att jag var lite mindre humaniora-person, grubblare och långt till action och lite mer som Jon och Benni, alltid glad, lite klädsam adhd sådär och mycket go!
Citera
2018-12-28, 16:36
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Inte en vlogg på två veckor, var det inte Jon som sa att han "love filming and produce content". Det var inte så kul alltså.
Citera
2018-12-28, 17:20
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Inte en vlogg på två veckor, var det inte Jon som sa att han "love filming and produce content". Det var inte så kul alltså.
Eller så har de enbart tagit lite julledigt. Välförtjänt kan jag ändå tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in