• 52 472 online
  • 1 213 842 medlemmar
  • 62 620 888 inlägg
2015-04-24, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Postkran utan bitcoins? Varför kör alla på bitcoins? skulle vilja se en seriös inrikes shop med bank överföring eller något annat kanske PayPal är alla så nojiga idag?

Paypal fungerar inte i praktiken då säljaren utsätter sig för ekonomisk risk. Skrill hade dock fungerat, då betting sidor älskar Skrill så lär langare också göra det.
Citera
2018-12-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyDoe
Det mest känsliga med postkranar är väl att man måste outa sin adress (eller målvaktens adress) till en människa man knappast känner.

Känsligast för mig var tidigare betalningen, svårt att ta emot anonyma betalningar utan att kunna spåras. Det är dock inte längre något problem sedan uKash blev etablerat och nu finns att få tag på i stort sett överallt.
Större delen av svenska folket får väll sitt hasc/tweed via post nord ?
Citera
2018-12-14, 14:19
Medlem
Bitcoins är ju smidigt och går snabbt att registrera sig.

Har köpt från samma kran Senaste som finns på drogforum. Smidigare och lättare än att köpa på gatan, mindre risker med anser jag !
Citera
2018-12-14, 17:30
Medlem
PurpleHaze-Ganjabreeders avatar
Drogmarknaden är väl som alla andra branscher... den som säljer bra produkter och som gärna ligger lite "över" den betalade vikten än "under" vid utskick blir populär och får många kunder. Svårare än så är det inte. De som blåser folk blir nog som tur är relativt kortvariga i branschen.

För att inte min PM-inbox ska svämma över av frågor - nej, jag har slutat odla sedan många år tillbaka. Gör bara ett gästspel då och då på olika CB-relaterade forum. Men svarar gärna på CB-odlar-frågor i för ämnet lämpliga forum.
Citera