• 32 417 online
  • 1 203 035 medlemmar
  • 62 251 144 inlägg
Idag, 09:58
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Håller med dig. Dock har det skett för mig att jag beställde tre brev på Söndagen varav två dök upp på tisdagen, och sista brevet måndagen därpå. Ingen aning om varför, och vendorn har jag köpt utav många gånger alltid 48h leverans tidigare, måste vara postnord som strular..

A de är lurigt de där, man vet ju aldrig hur de tänker säljarna, speciellt de me högt ordertryck, man vill gärna lita på dem man alltid fått snabbt av sen när de tar tid så kan man inte undgå o tänka att "den saten postade fan inte den dagen". Som Beroendeteamet som alltid varit min no1 guy, när de börja ta 4-5 dagar då vände jag mig till en annan istället.
Citera
Idag, 10:00
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reveniouz
A de är lurigt de där, man vet ju aldrig hur de tänker säljarna, speciellt de me högt ordertryck, man vill gärna lita på dem man alltid fått snabbt av sen när de tar tid så kan man inte undgå o tänka att "den saten postade fan inte den dagen". Som Beroendeteamet som alltid varit min no1 guy, när de börja ta 4-5 dagar då vände jag mig till en annan istället.

Förståeligt! Dom kanske börjar ta kunderna för givet och sänker sin standard emot kundernas förväntingar
Citera
Idag, 10:06
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Förståeligt! Dom kanske börjar ta kunderna för givet och sänker sin standard emot kundernas förväntingar

Jo förstår inte varför dock, de är ju de som förlorar kundernas respekt till slut. Huvudsaken de kmr fram o pengarna rullar in sakta men säkert så är de nöjda typ.
Citera
Idag, 10:25
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Jo förstår inte varför dock, de är ju de som förlorar kundernas respekt till slut. Huvudsaken de kmr fram o pengarna rullar in sakta men säkert så är de nöjda typ.

Dom blir giriga tillslut kanske?

Kan bara tala för mig själv men jag är alltid punktlig vid möte samt att kvaliten/vikten stämmer

Stabilitet är viktigaste!
Citera
Idag, 10:34
Medlem
Snasis avatar
På DM när det står "Order status: Delivery", vad betyder det? Ska det så "sent" om det är skickat?
Citera
Idag, 11:08
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
På DM när det står "Order status: Delivery", vad betyder det? Ska det så "sent" om det är skickat?

De menas att de är Leverans på gång, uppe där står de ju package sent
Citera
Idag, 12:54
Medlem
Snasis avatar
Citat:
De menas att de är Leverans på gång, uppe där står de ju package sent

Afan, det missade jag. Ser nu att det står så.
Citera
Idag, 13:22
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironm
Beställning från Beroendeteamet blev markerad som skickad i söndags, lådan ekar fortfarande tom. Vill inte röda, men de brukar normalt leverera inom 48h och andra verkar haft strul sista tiden.

Känns skumt när andra säljare verkar ha kunnat leverera snabbt, om man ska tro det som skrivs här.

Jag har iaf tillslut fått svar på mina PM. Ganska nochalanta. Hen verkar övertygad om att de kommer dyka upp tillslut, trots att det gått två veckor. Jag la den i dispyt nu iaf. Förväntar mig inget vid det här laget, vi får se. Men iom att det är så många så hade jag beställt av någon annan. Antingen ligger de i en bortglömd låda, ett uselt postdistrikt, lådan är föremål för husrannsakan etc. Sällan bra hur som.
Eller så har de inte alls skickat för att de väntar på en leverans som ska komma när som helst.
Citera
Idag, 14:10
Medlem
Thcfarmers avatar
Vilken vendor sitter på bästa Ketaminet? S isomer helst.
Citera
Idag, 15:59
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Lämnar en gröning för Bumshem(direkthem).

Deras kokain, var av god kvalite som alltid, snäppet sämre än deras swastika kokain, men endå av god kvalite, inget stissande, top 3 av det bästa jag fått tag på här i norden.

Leveransen var snabb, inom 24h, luktfritt paket.

Dock kom det i vakum förpackning utan zip påse, ett smått minus på det, folk vill ha zip påsar BH.
Överlag, väldigt nöjd!

8,5/10, zip påse hade gjort det till en 9/10.

Men mer än nöjd endå!

Använd inte kokain,en mer beroende framkallande drog än kokain får du leta efter, en drog som både förstör dig ekonomiskt, psykiskt och fysiskt.
Känner du att ett beroende tar över, lägg av direkt.

Lyssnar ni endå inte på mina rekomendationer, ta det lungt, finns många äldre som förstört sina nervsystem pga kokain.

God afton!

Edit: inte ens pablo escobar använda kokain, pga att det "förstör hjärnan" som han sa, vilket är korrekt, du blir en egoistisk kuk med för mycker kokain.
Citera