• 38 732 online
  • 1 203 925 medlemmar
  • 62 296 391 inlägg
2018-12-11, 23:49
Medlem
Ni som skriver om renhet, vad menar ni då? Hur märker man om en lapp är ren eller oren? 🦌
Citera
2018-12-12, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Om jag kan välja mellan: Yoda, Alice och Cyklande hoffman.. alla tre på 200ug. Är det någon jag bör välja framför dom andra eller är det sak samma?

Har bara testat Yoda av dom där men det var också 2015 om ja minns rätt...
Då var dom bra nu vet jag inte så vågar inte säga varken bu lr bä.
Däremot rekommenderar jag starkt Tree of Life lapparna en svensk säljare har på DM.
Lätt klar 9/10 möjliga
Citera
2018-12-12, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenkWeeder
yoda är bra, var rätt längesen jag testade dom dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Blut666
Har bara testat Yoda av dom där men det var också 2015 om ja minns rätt...
Då var dom bra nu vet jag inte så vågar inte säga varken bu lr bä.
Däremot rekommenderar jag starkt Tree of Life lapparna en svensk säljare har på DM.
Lätt klar 9/10 möjliga

Trevligt. Det blir att jag testar Yoda, säljaren menade på att det bara är printen som skiljer dom tre. Är det vanligt förekommande att samma källa trycker upp sitt på olika blotterpapper.. så den enda skillnaden är printen?

Kommer testa av dom med ett stycke ehrlich test som följer med mikrodoseringskitet jag beställt. Då kan jag åtminstone känna mig safe
Citera
2018-12-13, 19:40
Medlem
LaCokaNostr4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singoallaballerina
Ni som skriver om renhet, vad menar ni då? Hur märker man om en lapp är ren eller oren? 🦌

Det undrar jag också, får lite känslan av att t.ex. taxi43 är vendor på DM. Eller så gillar han verkligen bara de här lapparna väldigt mycket Vissa påstår att de kan känna på ruset hur ren syran är men det enda sättet att veta på riktigt är labbanalys. Det är dock olagligt att skicka narkotika på analys så lycka till med det om du inte råkar känna några underground kemister.
Senast redigerad av LaCokaNostr4 2018-12-13 kl. 20:32.
Citera