Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-12, 15:09
  #3025
Medlem
AndersDreines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen
Jag vill inte vara taskig men har man den inställning som du beskriver så passar man helt enkelt inte som sexköpare. Visst skall man vara schysst och visst blir sexet bättre om man gillar varann, men det är i grunden en affärstransaktion där du betalar för njutning. Kan du inte leva med det så blir det jobbigt.
Korrekt. Sexköp leder inte dit jag vill, så jag får inte tillåta det vara primärt. Ganska oviktigt om jag ska vara ärlig. Jag vill rida äggstock på riktigt, annars ska dom inte ha mina pengar och kärlek. Visst, sexköp stillar ens fysiska lustar för en tid men det är också allt. Men i övrigt så dödar man ju bara säden. Kränkande när dom torkar bort såsen med servetter, eller befruktar du dom också?
Citera
2018-12-12, 15:30
  #3026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersDreine
Korrekt. Sexköp leder inte dit jag vill, så jag får inte tillåta det vara primärt. Ganska oviktigt om jag ska vara ärlig. Jag vill rida äggstock på riktigt, annars ska dom inte ha mina pengar och kärlek. Visst, sexköp stillar ens fysiska lustar för en tid men det är också allt. Men i övrigt så dödar man ju bara säden. Kränkande när dom torkar bort såsen med servetter, eller befruktar du dom också?

Vad har du i pattis att göra...du låter ju mer som en frikyrkopredikant....?
Citera
2018-12-12, 15:35
  #3027
Medlem
Flytt-lasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersDreine
Korrekt. Sexköp leder inte dit jag vill, så jag får inte tillåta det vara primärt. Ganska oviktigt om jag ska vara ärlig. Jag vill rida äggstock på riktigt, annars ska dom inte ha mina pengar och kärlek. Visst, sexköp stillar ens fysiska lustar för en tid men det är också allt. Men i övrigt så dödar man ju bara säden. Kränkande när dom torkar bort såsen med servetter, eller befruktar du dom också?
🙄 En fråga för den oinvigde, men hur fan rider man äggstock?
By the way, med tanke på trådens namn vill jag varna för ett ställe här i pattis som fan inte är något paradis, nämnligen terminal 21.
Har varit tvungen och genomlida halva em/kvällen där, sa åt kärringen efter 5 min, det är första och sista gången jag sätter min fot här.
-Ok då stannar vi länge nu då.
Nu knarkar jag inte men hade inte haft något emot ett möte med en pusher, tror tamejfan att hela haket är alkofritt oxå.
Citera
2018-12-12, 15:46
  #3028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersDreine
Korrekt. Sexköp leder inte dit jag vill, så jag får inte tillåta det vara primärt. Ganska oviktigt om jag ska vara ärlig. Jag vill rida äggstock på riktigt, annars ska dom inte ha mina pengar och kärlek. Visst, sexköp stillar ens fysiska lustar för en tid men det är också allt. Men i övrigt så dödar man ju bara säden. Kränkande när dom torkar bort såsen med servetter, eller befruktar du dom också?
Befrukta? Det gör man med flickvänner. Alltid 100% gummi när det gäller njutning för pengar även om jag givetvis råkat spräcka ibland. Men alltid kvalitetskondomer från Sverige. Har kompisar som ibland inte kan hålla sig men så brukar det sluta med tunga penicillinkurer.

Vaddå döda säden, spermierna dör ändå om du inte tömmer. Tur att det nybildas hela tiden. Och som sagt, blanda inte in ordet kärlek. Visst tar jag bara med tjejer som jag gillar och där jag känner ett svar från tjejen men kärlek är en skarp gräns för mig.
Citera
2018-12-12, 16:08
  #3029
Medlem
Man kan få hur mkt sex som hellst och de är uppriktigt kåta som fan thailändskorna. Nu kan man ju få hur mkt sex som hells i Sverige också men jag skulle nog välja en trogen svensk kvinna före allt det där ( om det i huvudtaget är möjligt )
__________________
Senast redigerad av SherrodBrown 2018-12-12 kl. 16:09. Anledning: Stavfel
Citera
2018-12-12, 19:10
  #3030
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Jag har aldrig blivit erbjuden något på Walking Street, däremot på Beach Road just innan WS.

Jag är inte värst ofta är på WS, och att jag inte går runt och gapar storögt som dom resenärerna som precis kommit till Pattaya ofta gör, eller dom som inte är vana med vad som kan ses på WS...

Om man däremot är en turist, iklädd shorts och det klassiska Singha-linnet, flipflops och ser allmänt vilsen ut tror jag risken är betydligt större.

Upplägget vid försäljning på Walking Street brukade se ut som; man passerad någon och precis efter mötet kom frågan. Det är säkert tre år sedan jag var senast på WS och runt 20 år sedan jag upplevde att det var väldigt mycket försäljning.
Citera
2018-12-12, 19:46
  #3031
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Jag har aldrig blivit erbjuden något på Walking Street, däremot på Beach Road just innan WS.

Jag är inte värst ofta är på WS, och att jag inte går runt och gapar storögt som dom resenärerna som precis kommit till Pattaya ofta gör, eller dom som inte är vana med vad som kan ses på WS...

Om man däremot är en turist, iklädd shorts och det klassiska Singha-linnet, flipflops och ser allmänt vilsen ut tror jag risken är betydligt större.

Pattaya är ju ju känt för att vara osmaklighetens högborg. De permanent boende farangerna klär sig ofta sämre än turisterna. I BKK exempelvis är skillnaden mellan turist och locals så uppenbar.
Citera
2018-12-12, 20:28
  #3032
Moderator
Neksnors avatar
Ett sidospår om trådens brist på smak samt om vissa användares egenskaper har raderats.

/Mod
Citera
2018-12-13, 11:17
  #3033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Pattaya är ju ju känt för att vara osmaklighetens högborg. De permanent boende farangerna klär sig ofta sämre än turisterna. I BKK exempelvis är skillnaden mellan turist och locals så uppenbar.

Ja, generellt sett stämmer det helt och fullt, och jag kommer ofta "overdressed" när jag kommer med jeans, riktiga skor och t-shirt...
Citera
2018-12-13, 11:38
  #3034
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Ja, generellt sett stämmer det helt och fullt, och jag kommer ofta "overdressed" när jag kommer med jeans, riktiga skor och t-shirt...


Ja. Det är en viss skillnad mot BKK, där majoriteten av fastboende faranger som värst är klädda casual och mer ofta än sällan är kostymklädda.
Citera
2018-12-13, 11:41
  #3035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Ja. Det är en viss skillnad mot BKK, där majoriteten av fastboende faranger som värst är klädda casual och mer ofta än sällan är kostymklädda.

Ja, det var samma för mig. Jag hade i princip aldrig shorts på mig i Bangkok, och ytterst sällan här, jobbar dock på ett väldigt casual företag, där shorts är helt OK...
Citera
2018-12-13, 12:34
  #3036
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Ja, det var samma för mig. Jag hade i princip aldrig shorts på mig i Bangkok, och ytterst sällan här, jobbar dock på ett väldigt casual företag, där shorts är helt OK...

Fast hur man än vänder och vrider på det så är ju Pattaya en turistort. Det ser dock lustigt ut när changlinnefyllona på besök i BKK "stormar" en bättre restaurang, nattklubb eller gastropub.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2360314

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback