• 25 776 online
  • 1 202 838 medlemmar
  • 62 237 106 inlägg
Igår, 12:17
Medlem
Nu har katten beställt en jacka från Ellos för 700kr!
Citera
Igår, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKitty
”Hej,

Tack för ditt mail!

Vi känner själva inte till historien bakom Catrin Hedlund - men som vi förstår det så har hon valt att lämna det livet bakom sig och har avtjänat sitt straff.
Alla förtjänar en andra chans och vi står för budskapet "Alla är olika, men ändå lika. Det spelar ingen roll var du kommer ifrån".

Om det visar sig att hon fortsatt väljer att inte göra rätt för sig, så kommer vi att titta på detta med nya ögon.
Tveka inte att höra av dig om du undrar över något annat
Med vänliga hälsningar Vanimeli”

Avtjänat? Hon har väl inte betalat en krona tillbaka till BO eller ens gjort samhällstjänsten?? Undra hur en ensamstående 3barnsmamma också har råd med en jacka för 699kr innan jul.......
Citera
Igår, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Avtjänat? Hon har väl inte betalat en krona tillbaka till BO eller ens gjort samhällstjänsten?? Undra hur en ensamstående 3barnsmamma också har råd med en jacka för 699kr innan jul.......
Det låter som ett standardsvar.
Nej, hon har inte betalat några skadestånd vad jag vet iallafall till sina brottsoffer ännu heller.
Citera
Igår, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKitty
”Hej,

Tack för ditt mail!

Vi känner själva inte till historien bakom Catrin Hedlund - men som vi förstår det så har hon valt att lämna det livet bakom sig och har avtjänat sitt straff.
Alla förtjänar en andra chans och vi står för budskapet "Alla är olika, men ändå lika. Det spelar ingen roll var du kommer ifrån".

Om det visar sig att hon fortsatt väljer att inte göra rätt för sig, så kommer vi att titta på detta med nya ögon.
Tveka inte att höra av dig om du undrar över något annat
Med vänliga hälsningar Vanimeli”

Man har alltså frågat Catrin som ljuger på samma sätt som hon alltid gjort...

Tipsa om bloggbevakning och den här tråden...
Citera
Igår, 23:18
Medlem
GilGrissom82s avatar
Vill hon att folk ska tro att hon fått en bmw i julklapp nu?

Måste vara jobbigt att ha ett så starkt självbekräftelsebehov
Citera
Idag, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vill hon att folk ska tro att hon fått en bmw i julklapp nu?

Måste vara jobbigt att ha ett så starkt självbekräftelsebehov

Ja det måste va jobbigt. Hon är en sån sjuk jävel. Jag mår illa bara jag ser hennes face.

Hon var inne på bloggbevakning för nån dag sen och hånade människor som ifrågasatte henne. Hon försöker köra på sina svaga och bara patetiska härskar tekniker "är du en av FB trollen 😅 😅" eller om någon tar upp hennes brott som hon ännu inte på något vis har sonat "åå du kör en oldie" Nr:1 Catrin: de du kallar "fb troll" det är många i den här tråden som vet mycket mer om dig än du verkar fatta. Nr:2 vet du hur många brott just "fb troll", har varit med och löst?? Och sist men inte minst nr:3 Förstår du om du började avtjäna ditt straff (vilket du än inte ens varit i närheten av än) och börjar betala tillbaka de skadestånd som du är skyldig andra människor, så lovar jag dig att du kommer att va en "oldie". Ingen kommer någonsin kommentera nåt till dig mer. Ingen kommer vilja se dig. Ingen kommer bry sig om du finns eller inte. Så börja rätt för dig så ska du se att du snabbt blir bortglömd.

Oooops jag glömde.. Vad skulle du ha för liv då?? Hemska tanke..
Citera