2018-12-12, 22:50
Medlem
https://www.expressen.se/noje/historiska-sveket-i-bonde-soker-fru-dramat-bakom-kulisserna/

Här är en intervju som Expressen gjort med fega krypet Frida och kan ni förstå, den intervjun görs via telefon!!!

Hur kan hon klara det med sin telefonskräck? Den som intervjuar henne ställer även den frågan och hon svarar då att hon pratar i sin pojkväns telefon och då är det en annan sak än från sin egen telefon

Mer rubbad idiot får man leta efter!
Citera
2018-12-12, 22:52
Medlem
fenomens avatar
Normalt funtade personer reagerar direkt på Frida. Redan vid första anblick i programmet gav hon märkliga vibbar som inte lovade gott och tyvärr fick jag rätt i att det är hon som krossade Simons hjärta. Synd att inte de andra brevskrivarna tipsade produktionen om att Frida inte hade rent mjöl i påsen...
Citera
2018-12-12, 22:52
Medlem
fenomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
https://www.expressen.se/noje/historiska-sveket-i-bonde-soker-fru-dramat-bakom-kulisserna/

Här är en intervju som Expressen gjort med fega krypet Frida och kan ni förstå, den intervjun görs via telefon!!!

Hur kan hon klara det med sin telefonskräck? Den som intervjuar henne ställer även den frågan och hon svarar då att hon pratar i sin pojkväns telefon och då är det en annan sak än från sin egen telefon

Mer rubbad idiot får man leta efter!

Jisses alltså, hon trasslar in sig i den ena korkade lögnen efter den andra. Vilken genomgräslig person.
Citera
2018-12-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen
Normalt funtade personer reagerar direkt på Frida. Redan vid första anblick i programmet gav hon märkliga vibbar som inte lovade gott och tyvärr fick jag rätt i att det är hon som krossade Simons hjärta. Synd att inte de andra brevskrivarna tipsade produktionen om att Frida inte hade rent mjöl i påsen...

Ja Amanda kände det ju på sig och man kan ju undra varför hon inte informerade produktionen eller Linda?! Då hade ju Simon sluppit allt detta för Linda hade troligen "plockat bort" frida från hans gård. Det har ju Linda gjort förut, alltså skickat hem brevskrivare som hon märkt inte varit seriösa eller haft känslor för bonden. Här hade det verkligen varit en befogad åtgärd.
Citera
2018-12-12, 23:00
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Äsch, hon kan väl insett att hon inte var intresserad bara. Fler som har blivit lurade då de är framför kameran, i någon slags bubbla.

Fast man gör inte så mot en annan människa. Jag har inga synpunkter på att Frida kan ha tappat känslorna, sättet hon hanterade det på däremot.....

För övrigt säger ju Expressens intervju precis allt om vilken slags person Frida verkar vara. Behöver inte kommentera den mer än att den talar för sig själv...
Citera
2018-12-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iAmTheEnema
Omkring 06:20 in i intervjun frågar Linda "Har du tänkt på hur han kände det när han stod där (på flygplatsen) ?"

Och när Frida svarar "Ja, han måste ha mått skitdåligt, usch" så får hon ett äckligt leende på läpparna, som om hon myser av tanken på hur dåligt han mådde.

Någon annan som la märke till det eller är jag överdramatisk?
Tänkte också på det. Att hon flinade när hon sa det. Skum.
Citera
2018-12-12, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulligplutt
Nej, du har helt rätt! Hon försa sig flera gånger också....”skulle vart ärlig från början” ” nä, men mina känslor var äkta”....suck, stackars Simon.
Ja och sen sa hon att lågan slocknade när kamerorna försvann. Så uppenbart att hon har lekt med hans känslor.
Citera
2018-12-12, 23:06
Medlem
dialektikers avatar
Jag tittar lite på intervjun av Frida där på facebook nu. Det är väl bra att hon var ärlig, mot sig själv (och mot honom), när hon upptäckte att hon inte hade känslor. Jag blir mer störd på människor som lurar sig själva på längre sikt och lever i en livslögn.
Hon gick under jord, för att hon inte kunde hantera det.
Det var inget illa ment mot honom.
Hon svarade inte ens när tv försökte få tag på henne. Mycket unikt.
Visar att hon inte var tillrättalagd, utan hon gjorde precis som hon själv kände.
Hon har rätt att gå under jord om hon inte hanterar det hela.
Alla människor fungerar inte på samma sätt.
Vi är inga dussinmänniskor.
(Möjligt att hon gör just så för att hon har någon diagnos. Men hon har helt rätt att kunna ha svårigheter utan att det kommer in massa dussinmänniskor och klandrar henne för det.)

Heja Simon, han är genuin och kommer hitta någon.
Citera
2018-12-12, 23:07
Medlem
fenomens avatar
Det skulle inte förvåna mig om den djupt störda Frida slagit vad med någon om att hon kunde "vinna" den oerfarna Simons hjärta. Tvi, vilken läskig person.
Citera
2018-12-12, 23:08
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smullis
Ja och sen sa hon att lågan slocknade när kamerorna försvann. Så uppenbart att hon har lekt med hans känslor.

Tror jag inte. Hon verkade tycka om honom.
Men de är aparta både hon och han.
Hon kan ha upptäckt att hon inte gillade vissa sidor som hon inte sett innan.
Citera
2018-12-12, 23:29
Medlem
R33GTRs avatar
Simon kunde ju passa på att gå till Bargatan i Rhodos för att plocka upp sig ett ragg. Norsk/Svenska fina tjejer finns de gott om i Rhodos på sommaren!
Citera
2018-12-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Tror jag inte. Hon verkade tycka om honom.
Men de är aparta både hon och han.
Hon kan ha upptäckt att hon inte gillade vissa sidor som hon inte sett innan.
Från att ena dagen vilja flytta dit och skaffa barn till att andra dagen inte känna nånting. Nä, det är nåt skumt. Sen att skylla på telefonfobi, det har jag också och väljer oftast att smsa eller maila istället, hon hade kunnat meddela Simon på en massa olika sätt men väljer att skita i hans känslor totalt. Stackarn får stå i tv och bli dumpad. Usch. Fruktansvärt dåligt tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in