2018-12-12, 21:36
Medlem
kulturstrategs avatar
Per befann sig i sin egen drömvärld inne på puben. Hans överentusiastiska falsksång och käcka maner fick irländarna att känna samma second hand-embarrassment som oss TV-tittare och man kunde riktigt se hur vissa svettades och bara väntade på att det skulle ta slut. Stackars Per
Citera
2018-12-12, 21:37
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
En Freudiansk kuk. Nämen han skulle ju hångla upp alla och valde den som var söt, med betoning på 'var'. Han har nog haft det svårt med tjejer så han går nog inte så mycket på tjejens personlighet utan som du säger på dennes intresse och utseende.
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
frida var ju långt ifrån den snyggaste

Precis, Frida var ju alldaglig.
Jag trodde till en början att han skulle välja bimbon som åkte ut först från gården. Ironiskt nog verkade hon genuint ledsen över att få lämna. Hade han valt henne istället så hade det kanske gått bättre? Annars var ju Amanda den bästa matchningen helt klart.
Citera
2018-12-12, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iAmTheEnema
Omkring 06:20 in i intervjun frågar Linda "Har du tänkt på hur han kände det när han stod där (på flygplatsen) ?"

Och när Frida svarar "Ja, han måste ha mått skitdåligt, usch" så får hon ett äckligt leende på läpparna, som om hon myser av tanken på hur dåligt han mådde.

Någon annan som la märke till det eller är jag överdramatisk?

Nej, du har helt rätt! Hon försa sig flera gånger också....”skulle vart ärlig från början” ” nä, men mina känslor var äkta”....suck, stackars Simon.
Citera
2018-12-12, 21:38
Medlem
Är väldig livat inne på Bonde söker frus Facebook efter detta klippet från tjejen som dumpa Simon.

Det stängs snart ner tror jag.

https://m.facebook.com/120261524664389/posts/2290323180991535/?comment_id=2290354994321687&reply_comment_id=2290 373124319874&ref=m_notif&notif_t=feed_comment_repl y&notif_id=1544646396009881&notif_ref=m_beeper
Citera
2018-12-12, 21:41
Bannlyst
TV4 spoilar nästa veckas återseende som att inget av paren hänger ihop idag, men det är ju såklart för att förvirra. Susanna står där med sin pappa, istället för Hannes, men han lär väl stå inne vid spisen och baka kakor till fikat. Så genomskinligt!
Citera
2018-12-12, 21:44
Medlem
Här kan man läsa lite mer om falska Fridas förklaringar.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6nG9AW/brevskrivaren-frida-darfor-lamnade-jag-simon-i-bonde-soker-fru
Citera
2018-12-12, 21:46
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontgetit
Såg precis förra veckans avsnitt och kan inte låta bli att fundera på vad Amanda menade menade när hon kramade Frida och sa ”Var är ärlig nu” och sen säger hon att Frida har ”lite att fixa med”. Har Frida kanske barn som hon inte berättat för Simon om? Eller kanske hon fortfarande hade ett förhållande under inspelningen? Eller så har hon typ berättat för de andra att hon absolut inte kan tänka sig att flytta från storstan till honom.. Nåt jävla lurt är det ju!
Citat:
Ursprungligen postat av iAmTheEnema
Fast sådär sa hon inte. Jag kollade just den biten igen och hon säger "Ta hand om varandra och var ärliga", när hon kramade Frida och Simon stod bredvid.

På ditt inlägg låter det som hon viskade något privat till Frida. Du fick det att låta skummare än vad det var.

Fast Amanda sa faktiskt något om att Frida har "lite att fixa med". Det visar ju att även Amanda, som faktiskt bodde med Frida, också reagerat på att det är någonting off med henne, att hon nog inte är helt i balans. Det är i alla fall min tolkning.
Citera
2018-12-12, 22:19
Medlem
Men Frida hade ju telefonskräck, så hon kunde tyvärr inte svara när Simon ringde...
Citera
2018-12-12, 22:22
Medlem
dialektikers avatar
Vad fint Simon hade med sin vän.
Citera
2018-12-12, 22:27
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skithuset
Men Frida hade ju telefonskräck, så hon kunde tyvärr inte svara när Simon ringde...

Sämre bortförklaring får man leta efter. Känner verkligen med Simon. Frida betedde sig som en riktig skithög och kan inte ens stå för det. Så fort kamerorna slocknade drog hon hem och ignorerade Simon. Lågt Frida....lågt

Hoppas hon växer upp en dag och skäms över sitt beteende.
Citera
2018-12-12, 22:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Sämre bortförklaring får man leta efter. Känner verkligen med Simon. Frida betedde sig som en riktig skithög och kan inte ens stå för det. Så fort kamerorna slocknade drog hon hem och ignorerade Simon. Lågt Frida....lågt

Hoppas hon växer upp en dag och skäms över sitt beteende.

Äsch, hon kan väl insett att hon inte var intresserad bara. Fler som har blivit lurade då de är framför kameran, i någon slags bubbla.
Citera
2018-12-12, 22:49
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Fast Amanda sa faktiskt något om att Frida har "lite att fixa med". Det visar ju att även Amanda, som faktiskt bodde med Frida, också reagerat på att det är någonting off med henne, att hon nog inte är helt i balans. Det är i alla fall min tolkning.
Hon menade väl att Frida har att fixa med Simon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in