Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-29, 16:50
  #13
Medlem
Asså ni e så överdrivet nojjiga, polisen kommer inte åka till ryssby klint bara för nån snubbe på flashback skriver att han tycker det e najs å röka gräs där. Om dom vill torska folk är det väl bara att parkera en civilare på varenda toa på varenda krog i stan, betydligt bättre resultat kan jag garantera.
Citera
2018-11-30, 06:47
  #14
Medlem
Jag röker nog fan överallt i Borås palla gömma sig haha
Citera
2018-11-30, 17:33
  #15
Avstängd
JackBerrys avatar
Är öppen med mitt rökande i stan, röker vart fan jag än går så ser folk att man inte blir en paranoid seriemördare. Det är framtiden, synd om dom blinda som famlar i mörkret när det legaliseras. Då ska dom få skämmas!
Citera
2018-11-30, 19:23
  #16
Medlem
RAGEDs avatar
ja, precis som above, har aldrig haft problem
Citera
2018-11-30, 20:02
  #17
Medlem
TryhardPolices avatar
Borås parker är fina att röka i speciellt Annelundsparken riktig mysig miljö speciellt på varma delen av året med alla blommor!
Citera
2018-12-02, 23:08
  #18
Medlem
SvartaVargens avatar
Många rökare i Borås faktiskt , lite halvt tråkig stad vilket naturligtvis påverkar. Förr var det mötesplats uppe på berget vid centralen , där såldes det. Får alltid ett smakprov där uppe vilket är trevligt innan men betalar produkt. Annars är det mycket dåligt weed runt i stan
Citera
2018-12-02, 23:33
  #19
Medlem
Haha kids, fan skärp er!

Tror ni snuten åker ut till platser och kollar efter folk som röker gräs nu för att dom nämnts i en tråd på Flashback? Kanske dom till och med sätter upp kameror där nu? Är ni så här paranoida ska ni nog sluta röka gräs helt och hållet.
Citera
2018-12-10, 18:16
  #20
Medlem
Fan rätt gött ba sitta hemma å röka ist för springa runt ute dock röker jag överallt öppet inte en jävle tänker på det när man går men visst finns några bra ställen i Borås
Citera
2018-12-10, 18:48
  #21
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBerry
Är öppen med mitt rökande i stan, röker vart fan jag än går så ser folk att man inte blir en paranoid seriemördare. Det är framtiden, synd om dom blinda som famlar i mörkret när det legaliseras. Då ska dom få skämmas!
Antar att du börjat röka igen då.
Citera
2018-12-10, 18:54
  #22
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruckingfetard
Dela med er av era bästa ställen att röka på i Borås med omnejd, skriv gärna lite varför så det inte blir en listtråd. Jag kan väl dra igång det hela:

Ryssby Klint: Fet utsikt över hela stan vilket alla som är från Borås förmodligen märkt.

Vattentornet på lugnet: Fint gammalt vattentorn, sköna gräsmattor runt, inte så mycket snutar där uppe och ganska centralt.

Ska bli kul å höra vad folk har för smultronställen


2st klassiska ställen som kidsen röker och åker fast på. Polisen är väl medvetna om dessa ställen. Grattis
Citera
2018-12-10, 20:13
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MexicanTacoLord
2st klassiska ställen som kidsen röker och åker fast på. Polisen är väl medvetna om dessa ställen. Grattis
Jag har då aldrig märkt nåt, men tack för varningen
Citera
2018-12-10, 22:25
  #24
Avstängd
JackBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TryhardPolice
Antar att du börjat röka igen då.

Vem har sagt att jag slutat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback