Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-10, 08:17
  #1909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackertyp0
Det kan du absolut, men du får INTE överföra mer än två gånger till samma mottagare/24h. Gör du det kan båda PP bli låsta. Du får inte heller överföra för stora belop från en IP och dator, som du inte tidigare har varit inloggad på (dock spelar det inte så stor roll, om mottagaren är en större shop med många transaktioner) - men jo, det går bra

Du ska dock komme ihåg att byta lösenord OCH säkerhetsfrågor, annars har PPs kundtjänt ofta problem med att betala dig tillbaka pengarna.


Då skulle man kunna köpa bitcoin med PayPal och sen dra chargeback...
Citera
2018-12-10, 13:34
  #1910
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Då skulle man kunna köpa bitcoin med PayPal och sen dra chargeback...

I teorien.
Citera
2018-12-14, 16:56
  #1911
Medlem
Rätt ny till carding men har fått en idé som kanske funkar.

Man skapar ett nytt steamkonto köper cs:go till det. Sen lägger jag in pengar på CS.MONEY withdrawar skinsen lägger in dem på CSGOATSE gamblar lite med coinsen och withdrawar pengarna till BTC.

Lär väl ta några veckor pågrundav steams tradeholds, mobile saken osv.
Citera
2018-12-22, 01:29
  #1912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppslickaren
Rätt ny till carding men har fått en idé som kanske funkar.

Man skapar ett nytt steamkonto köper cs:go till det. Sen lägger jag in pengar på CS.MONEY withdrawar skinsen lägger in dem på CSGOATSE gamblar lite med coinsen och withdrawar pengarna till BTC.

Lär väl ta några veckor pågrundav steams tradeholds, mobile saken osv.

Om du ska Carda vill du inte att det ska ta flera veckor innan du kommer åt pengarna, dem kan ju hinna bli låsta beroende på vad du använder för kort såklart
Citera
2018-12-23, 10:17
  #1913
Medlem
Har e koder på en mobilshop jag skulle vilja sälja. Säljer för 30%.

Var kan jag sälja dessa snabbt och enkelt?

Tyvärr är det dåligt pris på e koder oftast
Citera
2018-12-23, 14:53
  #1914
Medlem
Twhds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Har e koder på en mobilshop jag skulle vilja sälja. Säljer för 30%.

Var kan jag sälja dessa snabbt och enkelt?

Tyvärr är det dåligt pris på e koder oftast
Vad för koder menar du? Vad gör koderna?
Citera
2018-12-23, 18:08
  #1915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twhd
Vad för koder menar du? Vad gör koderna?


du kan få helt nya mobiler. precis som när du har presentkort på amazon eller någon annan affär
Citera
2018-12-24, 03:28
  #1916
Medlem
Twhds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
du kan få helt nya mobiler. precis som när du har presentkort på amazon eller någon annan affär
Svensk eller internationell butik?
Citera
2018-12-24, 03:44
  #1917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twhd
Svensk eller internationell butik?
Internationell
Citera
2019-01-03, 13:57
  #1918
Medlem
Fick ni någon träff på någon pålitlig sida\vendor som säljer?
Har dålig erfarenhet av DDW hittills, men det finns säkert någon som inte scammar folk enbart .
Har en hel del sidor för just CC, men tänkte man kanske kunde komma fram till något vettigt tillsammmans.
\\Ha det bäst

Citat:
Ursprungligen postat av skyze22
Finns det någon fungerande sida som säljer CC idag? Är ladybins101.com & l33t.su seriösa? Eller är det bara BS?

Ser ganska fake ut allt ihopa men har dock läst att ladybins ska fungera... någon som vet?

Skriv gärna om ni vet någon seriös & fungerande sida..

Citat:
Ursprungligen postat av king_ozzelott
Jag har lite samma fråga. Peeps får gärna pm:a mig

Söker bara .onion- sidor såklart. Fresh CC. Måste gå att casha med PIN. High balance efterfrågas.

Har även ett par själv om så önskas. Du bör ha beställt därifrån eller känna någon som beställt för svar.

Tack,

//Ozzelott
Citera
2019-01-14, 04:17
  #1919
Medlem
Kan vi få igång tråden igen tro? skulle gärna vilja veta vad som fungerar och inte fungerar nu för tiden, (Av utbildande syften) Vad är det som faktiskt fungerar och vad ska man tänka på? samt hur man går till väga
Citera
2019-01-21, 17:23
  #1920
Medlem
Har inte Harding dött ut ännu?. Är väl svårt att carda nu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback