2018-12-09, 04:06
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FM2018
Men om du framhäver dina behag så är det väl inte så konstigt?

Jag har aldrig urringning på arbetsplatsen utan skjortor. Sedan kanske min BH syns under skjortan eftersom mina skjortor är så tunna
Citera
2018-12-09, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Asså, det är inte jättebra att bara titta på tuttarna. Det måste väl ändå finnas mer som du gillar?

Röven
Citera
2018-12-09, 04:20
Medlem
FM2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag har aldrig urringning på arbetsplatsen utan skjortor. Sedan kanske min BH syns under skjortan eftersom mina skjortor är så tunna
Du kanske inte förstår att det räcker för en man.
Citera
2018-12-09, 04:21
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Du kanske inte förstår att det räcker för en man.

Kanske också ska börja stirra in deras kuk för att den sticker ut genom byxan. Kan ju inte hjälpa att det syns igenom blusen/skjortan.
Citera
2018-12-09, 04:24
Medlem
FM2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Kanske också ska börja stirra in deras kuk för att den sticker ut genom byxan. Kan ju inte hjälpa att det syns igenom blusen/skjortan.
Det är lite det jag menar, att man kan klä sig på ett vis för att undvika blickarna. Om jag var du skulle jag antingen ha linne under eller någon tjockare tyg och inte åtsittande. Jag säger inte att du borde, men en idé om du vill slippa bli tittad på.
Citera
2018-12-09, 08:31
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remkuken1
Om en man är oattraktiv(enligt henne) så gillar hon inte att mannen ifråga kollar på hennes bröst.

Men om en attraktiv man (enligt henne) som hon kanske även är sugen på så gör det väl knappast något?

Varsågod där har du svaret redan!

Citat:
Ursprungligen postat av Remkuken1
, hon blev inte grisrosa i ansiktet eller röd som en tomat men hon hade en viss rodnad på kinderna.
Detta tyckte jag lät roligt när jag läste det! grisrosa haha! Men jag hänger med helt i det du säger!
Citera
2018-12-09, 09:18
Medlem
Jag blir mest lite road av det faktum att många män har så lätt för att bli distraherade, men jag tar absolut inte illa upp utan ser det som en komplimang. Enda gången jag tyckt det varit direkt obehagligt med närgångna blickar är när situationen känts hotfull.

Men en bra idé är ju att ha kontroll på sina blickar och använda sig av dem konstruktivt. Vill du inte att kvinnan ska se att du spanar in hennes tuttar så låter du bli eller gör det omärkligt, vill du däremot att hon ska se att du spanar in henne så gör du det öppet och tydligt.
Citera
2018-12-09, 11:37
Medlem
warfighters avatar
Citat:
Det är lite det jag menar, att man kan klä sig på ett vis för att undvika blickarna. Om jag var du skulle jag antingen ha linne under eller någon tjockare tyg och inte åtsittande. Jag säger inte att du borde, men en idé om du vill slippa bli tittad på.

Typ i ett heltäckande svart skynke med hål för ögonen? Allt för att inte attrahera de stackars männen som inte kan kontrollera sina lustar.. att ingen tänkt på det förut?! 🤔
Citera
2018-12-09, 11:53
Medlem
vasaduellers avatar
Det är väl bra för dig själv.
Citera
2018-12-09, 11:56
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Skullde du själv känna dig bekväm om tjejen du pratar med stirrar på ditt skrev hela tiden? Det är för mig generellt jävligt avtändande med folk, oavsett kön, som inte är intresserade av vad jag säger, utan hela tiden står och funderar på om jag är knullbar eller ej.
Det är också jävligt irriterande med folk som hela tiden vill att man ska lyssna på deras puckade teams, när man försöker stirra på deras tuttar.
Citera
2018-12-09, 11:56
Medlem
FM2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warfighter
Typ i ett heltäckande svart skynke med hål för ögonen? Allt för att inte attrahera de stackars männen som inte kan kontrollera sina lustar.. att ingen tänkt på det förut?! 🤔
Jag tyckte jag var tydlig med att hon inte behöver det.
Män tittar, vare sig man vill eller inte och då kan man ta initiativet till att begränsa det genom annan klädsel.
Citera
2018-12-09, 11:59
Medlem
Buffymyloves avatar
Tittar kommer de väl aldrig sluta med, men det är ju hur det görs som är grejen. Stirra är väl sällan charmigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in