Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-23, 20:52
  #1381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men det intressanta är ju, att har hon någon skam i kroppen alls så skulle hon tycka att det var skämmigt att visa upp sexiga tatueringar på brösten för en barnmorska, när hon ska lära sig amma! Och senare borde hon tycka att det är pinsamt att visa upp sådant för de andra mammorna i plask-och-lekgruppen. Det är mänskligt att inte vilja avvika för mycket.

Vad som avviker för mycket avgör majoriteten, och majoriteten av svenskarna är (som ni gnällspikar i tråden beklagat till leda) helt okej med att folk är tatuerade.

Barnmorskan har glott på den nyblivna mammans fitta i några timmar. Hon tål nog en tatuering.
Citera
2018-12-04, 20:10
  #1382
Medlem
freecsss avatar
Så länge det är bra kvalité, en nice stil, ett snyggt motiv och att tatueringen klär personen. Gärna större pieces med bra placering och sleeves, men smått och modell mindre går hem det också såklart. En nice body suit skojar man ju inte bort heller, för sexigt.
Citera
2018-12-04, 20:12
  #1383
Medlem
Föredrar utan. Känns mer sunt och friskt utan en massa kladd. För mycket tatueringar gör att man får känningar av att något inte står rätt till.
Citera
2018-12-04, 20:19
  #1384
Medlem
EliasAlucards avatar
Fruktansvärt avtändande med tatueringar, det är lika fult på män som kvinnor, och ser jag en vacker kvinna med en massa tatueringar (eller för fen delen piercings), så ryker hennes frumaterial status i mina ögon. Även lite tatueringar är avskräckande. Vad mainstreamtänkare inte förstår är att tatueringar/piercings förstör vacker, sexig hud. Hud är sexigt. Ju mer tatueringar och piercings, desto starkare varningstecken att kvinnan ifråga lider av psykiska problem. Men nuförtiden har jag nolltolerans mot tatueringar pga att det har blivit så mainstream.

Problemet här är att mainstreamtänkare är för lata för att fixa en naturligt vacker kropp, så de försöker ta en genväg med tatueringar och piercings i den felaktiga tron att det ökar deras sex appeal. Tatueringar är ett missförstånd.

En elegant, moderlig, genuint vacker kvinna, har helt enkelt inga tatueringar. Och de fåtal kvinnor som är snygga och har tatueringar, är förstörda i båda skallen och kroppen. Ofta är det tunga droger inblandat också bakom alla tatueringar och piercings, eftersom ingen normalt funtad människa vid sina sinnes fulla bruk går och spökar ut sig själv med sådan ful degenererad skit som tatueringar. Jag menar, det hör nog till ovanligheterna att någon som aldrig använt droger, inte kan låta bli att kladda på sig själv.
Citera
2018-12-04, 20:23
  #1385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Tycker ni det är sexigt eller avtändande med tatueringar på tjejer?

Det beror ju förstås på vad det är för tatuering(ar), men själv tycker jag det är fult och avtändande för det mesta. Särskilt fult är det när den hunnit blekna.
Om gaddningarna är bra gorda och sitter på rätt ställe så kan jag tycka det är riktigt sexigt.
Citera
2018-12-06, 00:37
  #1386
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
En elegant, moderlig, genuint vacker kvinna, har helt enkelt inga tatueringar. Och de fåtal kvinnor som är snygga och har tatueringar, är förstörda i båda skallen och kroppen..
Men det finns ju vackra och feminina tatueringar också. Den här t.ex.: https://i.pinimg.com/564x/cc/b3/f2/c...cc8265b8e4.jpg

Tyvärr finns det tjejer som väljer riktigt fula och oklädsamma motiv, och då förstår jag om folk klagar: https://i.pinimg.com/564x/41/38/31/4...7f128431c3.jpg
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-12-06 kl. 00:46.
Citera
2018-12-06, 20:19
  #1387
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Beror på. En liten fjäril eller blomma kan vara sexig. Allt annat är WT och STD-varning...
Citera
2018-12-06, 20:54
  #1388
Medlem
Några små tatueringar med betoning på små är ok tycker jag. Kan i bästa fall vara snyggt men helst helt utan.
__________________
Senast redigerad av fantomsmurfen 2018-12-06 kl. 20:56.
Citera
2018-12-06, 20:56
  #1389
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Beror på. En liten fjäril eller blomma kan vara sexig. Allt annat är WT och STD-varning...
Är den här blomman för stor?: https://i.pinimg.com/564x/cc/b3/f2/c...cc8265b8e4.jpg
Citera
2018-12-06, 20:58
  #1390
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är den här blomman för stor?: https://i.pinimg.com/564x/cc/b3/f2/c...cc8265b8e4.jpg

Den tycker jag är skitsnygg faktiskt! Smakfullt, bra gjort och riktigt sexig!
Citera
2018-12-06, 21:35
  #1391
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Den tycker jag är skitsnygg faktiskt! Smakfullt, bra gjort och riktigt sexig!
Håller med, jag älskar den bilden.
Citera
2018-12-06, 21:37
  #1392
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Håller med, jag älskar den bilden.

Ja den är väldigt nice! Är den på dig själv eller någon du känner? Vet inte om du är kille eller tjej så hehe
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback