Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-05, 00:59
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OkandMe
Torskspelaren sitter och dagdrömmer om att äntligen vinna den feta jackpoten och shoppoholiken lägger planer på nya produkter medan rökaren sätter in en prilla?!
Haha.

Ja, det slutade för mig disträ som jag var, inte så bra.

Eftersom jag intalade mig att jag nu inte var rökare, och inte behövde någon cigg, slutade min 20 timmar resa med en del problem.

Svettningar, orolighet, islk mot tjejen och grabben som satt bredvid.

Mat som inte gav mig något annat val än att smacka i mig 2kg godis och gelebjörnar från haribo.
Efter 10 timmar satte jag mig längst bak i planet och drack upp all tigeröl dom hade för att tillslut tästa en snus för första gången i mitt liv, av en passerande Norrman.

Illamåendet kom lika fort som min nikotinkick och suget mellan att vilja spy i toaletten medans kroppen skrek efter nikotin var inte det bästa av minnen.

Mellanlandade i Shanghai och hittade ett rökrumm som också var en fjärrilsodling smackade jag i mig 5st.

Blev sedan stoppad av väktare som såg en likblek kostymnisse sittandes på backen medans han kjedrökt cigg. Svetten av hårvaxet eller bara min förstörda look gjorde att alla väskorna måste sökas igenom manuellt, och det är inte en liten bedrift.

Ute efter 1 timme och 30 min hann jag med mitt plan vidare utan att fått dragit i mig den sista före resan.

Efter hemkomst slutade jag och kommer förhoppningsvis aldrig röka igen.
Citera
2018-12-05, 01:28
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandingo
Har kört med nicorette inhalator, smidigt, luktar inget, tar inte mer plats än en penna och är av plast så inget piper i bågarna...

Wow, dessa kände jag inte till alls! Se där.
Citera
2018-12-05, 02:50
  #27
Medlem
WayneJohns avatar
Tar en snus i värsta fall.
Citera
2018-12-05, 06:10
  #28
Medlem
Facebacks avatar
Röker i smyg på toaletten
Citera
2018-12-05, 07:51
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OkandMe
Torskspelaren sitter och dagdrömmer om att äntligen vinna den feta jackpoten och shoppoholiken lägger planer på nya produkter medan rökaren sätter in en prilla?!


Alltså man över lever det! Oroa dig inte. Det här verkar vara en smutskastartråd. Vi människor har olika laster, en del fler än andra. Vilken last har du?
Citera
2018-12-05, 07:52
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Röker i smyg på toaletten


Det tror jag inte eftersom det kan resultera i dryga böter. Ingen är så korkad, själv har jag aldrig känt röklukt på toaletten faktiskt.
Citera
2018-12-05, 09:36
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Jag undrar hur notoriska spelmissbrukare eller shoppingmissbrukare klarar en flygresa, vet du det?

Citat:
Ursprungligen postat av OkandMe
Torskspelaren sitter och dagdrömmer om att äntligen vinna den feta jackpoten och shoppoholiken lägger planer på nya produkter medan rökaren sätter in en prilla?!
Jag tror dom spelar och shoppar via mobilen. Wifi finns väl på de flesta flyg nuförtiden.
Citera
2018-12-05, 09:37
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Det tror jag inte eftersom det kan resultera i dryga böter. Ingen är så korkad, själv har jag aldrig känt röklukt på toaletten faktiskt.
Dessutom finns det rökdetektorer på toaletterna.
Citera
2018-12-05, 11:34
  #33
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Det tror jag inte eftersom det kan resultera i dryga böter. Ingen är så korkad, själv har jag aldrig känt röklukt på toaletten faktiskt.

Japp. Någon tjomme fick pynta 170 papp efter att ha rökt på ett SAS-plan: https://www.expressen.se/allt-om-res...70-000-kronor/
Citera
2018-12-05, 12:16
  #34
Medlem
pizzaslajsens avatar
Nikotintuggummi fungerar alldeles utmärkt under de timmarna man inte kan röka. Snus fungerar bra det med.
Citera
2018-12-05, 12:33
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Alltså man över lever det! Oroa dig inte. Det här verkar vara en smutskastartråd. Vi människor har olika laster, en del fler än andra. Vilken last har du?
2 av 3
Citera
2018-12-05, 13:58
  #36
Medlem
Jag snusar också, så det räcker i princip. Men plåster använder min pojkvän. Jag smygröker också min e-cigg på toaletten haha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback