Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Leonora är ju smickrad över uppmärksamheten helt klart och visst, det kanske är lättare att imponera på yngre tjejer. Några är inne på att hon verkar föredra "lammkött" och det kanske är sant. Tjejen som hon rusade in i ett förhållande med förra säsongen, och som kort därefter lämnade henne, var ju också ung.
Sen finns det ju även en bakgrundshistorik som kan påverka. Leonora blev även hastigt lämnad av sin fru Karin i slutet av graviditeten. Karin var tydligen hennes första flickvän. (Hittar dock inget om hennes ålder):
När Leonora var i sjunde månaden åkte Karin upp till Stockholm för att gå ut en helg – och kom hem och sa ”jag ska flytta till Stockholm”. Karin tog sin kärlek och gick, bara veckor innan förlossningen.
https://www.amelia.se/artiklar/tv-bonden-leonora-jag-sprang-ifran-min-sorg/
Det vete sjutton... Kan bli riktigt illa när Jennies villfarelser och illusioner kraschar mot verkligheten.

Ja jag tror det blir den största gråtattacken på länge i BSF när Magnus levererar till Jennie att han valt Moa. Det blir ingen rolig syn och kanske slutar så illa så hon går ner i en depression?!
Okej, jag kände inte till, eller minns inte detta med Leonoras fru, men har man blivit lämnad på det sättet under sin graviditet så är det klart att det sätter spår och sår i hjärtat och själen. Kanske därför som Leonora är väldigt försiktig och avvaktande nu och inte bara kör på som hon gjorde sist.
Jo hon verkar dras till yngre tjejer och så är det nog bland både män och kvinnor, man gillar uppmärksamhet och att vara eftertraktad av någon som är yngre, för att dessa får en själv att känna sig yngre....kanske.