Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Kan personligen inte se annat än att det är Jennie som får hjärtat krossat av Magnus.
Tyvärr har hon ju svept in det i sig själv och sett saker som inte finns. Hon tror att hon och Magnus är match made in heaven och sitter och ler, skakar på huvudet (jävlar vad det skakades senast) tror att allt är perfekt och att framtiden med Magnus är en home run.
Där tror jag hjärtekrossen ligger. Mina fem cent.
Det är en rätt bra gissning ja, speciellt med tanke på det senaste avsnittet. Att vi alla någon gång har missbedömt hur intresserad en person man är intresserad av varit är en sak men hon är ju dels med i ett dejtingprogram där den hon är intresserad av ska dejta andra och dels tror hon ju att hon är valet alltför länge...
Det blir nog ett rejält bryskt uppvaknande på onsdag för hennes del ja. Frågan är hur hennes reaktion blir, det känns inte orimligt att hon säger nåt i stil med "Tja, det där kommer aldrig att hålla och då kommer han komma krypandes tillbaka till mig"...
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Ja just fasen, hade glömt att Leonora hade sagt att hon ville ta den vägen den här gången. Ja då kanske hon väljer någon (Sofia) ändå. Men som du säger, man vet ju inte om hon kan efterleva det hon påstår när nån tjej väl sveper undan fötterna på henne.
Man kan inte minnas allt
Tror hon väljer Sofia och att dom dejtar ett tag men sedan om det håller över tid eller ej är mer tveksamt.
Citat:
Ursprungligen postat av
NiccoJ
Om man ska rangordna årets fuckboys då?
1. Christer (hästmannen hos Marie)
2. Hans-Erik (lappen hos Marie)
3. Erik (alias hönsmongot)
Hedersomnämnande även till cowboysaren som Marie valde bort och som inte fick flytta med till gården, verkade vara en skön typ.
Varför Marie bara fick (eller valde ut) bös att dejta är märkligt, ingen egoboost för henne att medverka precis.
Marie har sagt att herrarna du nämner skickade 20-30 år gamla kort på sig själva och därmed lurade henne på det sättet. Skickar man såpass gamla kort kan man ju tänka sig att det även var en hel del felaktigheter i breven...