Citat:
Ursprungligen postat av
acnemonstret
Ni som sett senaste inlägget på hennes blogg. Är den ens möjligt vid detta laget att hon fortätter att ljuga såhär? blir perplex? Hon kan väl inte fortsätta ljuga nu? det måste vara sant?
Jag är benägen att hålla med dig. Jag tror inte att hon ljuger rakt av, möjligen överdriver lite, men framförallt tror jah faktiskt hon är rädd och att andra personer kanske överdrivit lite. Med tanke på hennes profil och Hs sits så är det klart det finns en viss kidnappningsrisk. Hur reellt hotet är det vet man ju inte. Men som mamma kan jag verkligen förstå att hon inte tar risker.
Varför hon är så hysterisk i sin kommunikation tolkar jag som att hon vill vara övertydlig med stt hennes och Hs relation är slut. Också förståeligt från hennes perspektiv.
Det enda jag inte förstår är varför det är nödvändigt att göra fullständigt karaktärsmord på h, men det mest trovärdiga scenariot är att hon (igen) vill undanröja alla tvivel om att relationen är slut genom att spela lite extra sårad och försmådd - och då behövde hon fingera lite ”bevis” på hur lurad hon varit heeeeela tiden