2018-11-28, 16:03
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Vem är det som är IQ-befriad egentligen? Som tror att definitionen av ordet psykopat är att ta pengar och strypa barn.

Var? Varför? Hur? Varför skulle vi lita på blondinbellas ord mer än Hampus?

En psykopat lever som en parasit. Att en parasit tar dina pengar och ropar på vargen för att manipulera är väl självklart.
För att en människa som spelat bort (ja, spelat) andras pengar och blåst dom rakt upp och ner har trovärdighet noll.

Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Av allt de båda säger. Var ser vi utomstånde beläggen?
Kan du hjälpa mig med hårda fakta.

Artikeln i expressen, där han gråter ut.

Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Vart är bevisen att kriminella personer med koppling till HJ varit vid hennes hus? En livvakt som uttalat sig? Hennes senaste inlägg har ändrat story helt och hållet tillskillnad från den första, där nämns det inget om några kriminella. Så fort HJ dementerade detta så hade man inga fler kommentarer att ge. Nej du, det här luktar illa.

Att det kanske var en panikreaktion från henne stämmer. Men du missar skogen för alla träd.
1) BB har haft flertalet stalkers och lever såklart på nålar när folk hugger efter henne.
2) han erkänner själv i Aftonbladet att folk sökt henne angående detta. Om min partner lurat folk på miljonbelopp hade jag också gått under jorden.

Förstår inte hur ni kan hänga upp er på petitesser. Grabben är psykopat.
Citera
2018-11-28, 16:04
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Blondinbella visste detta med aktierna för länge sedan och mannen som kom på hem besök va för ca två månader sedan .
Hon går ut till media för att få uppmärksamhet för för marknadsföring för vissa idioter låter detta absurt att det skulle vara på detta sättet och hon har själv fått pengar från sin ex.jag säger inte nu detta bara så jag känner en som känner till händelsen och det va aldrig någon bil som stod utanför hennes bostad som sedan stod en bil på någon som sedan va dömd för människorov .tror ni verkligen att någon dömd för menniskorov kommer med sin egen bil utanför ett område som bara rika och välbärgade folk bor ???
Hon har utnjuttad honom och hon fortsätter hon är verkligen hemsk
Och hennes ex har inte blåst kriminella .Det är en person som har förlorat mycket pengar och anlitatt kriminella .och hennes livvakt som går it i media spekulerar har oxå sin egen motiv det åter se att vad det mennased det !!!
Blondinbella hittar på massa skit men va hon inte ver är att pappan till hennes barn kan komma att söka vårdnaden för barnen eftersom hon skapar otrygghet för barnen .men hon är inte dum Vf tror ni att hon inte har gjort någon anmälan för .men det finns fortfarande utrymme för deras pappa dvs barnen kan komma att tas från blondinbella socialtjänsten behöver inte ha någon polis anmälan för att agera .detta kommer att bli en såpa och TV3 kommer att erbjudna blondinbella en dokusåpa möjlighet hon kommer att tacka JA hon är kändiskåt ända hon bryr sig om det är hennes motiv
Citera
2018-11-28, 16:05
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Någon visade utdrag ur ILs blogg där hon beskriver att H försökt styra in henne på vissa investeringar, få tillgång till hennes icke offentliga ekonomi, velat ha barn med henne osv.

Om man har mött en narcissistisk partner så känner man igen modus att snabbt skaffa hållhakar. Allt ska gå extremt snabbt för dessa personer.

Mot bakgrund av det så är det sannolikt att H spekulerat bort miljontals kronor, har härskna människor efter sig och håller en ytlig och undanglidande fasad.

Kriminella typer efter sig låter jag vara osagt.

Exakt så.
Citera
2018-11-28, 16:07
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Blondinbella visste detta med aktierna för länge sedan och mannen som kom på hem besök va för ca två månader sedan .
Hon går ut till media för att få uppmärksamhet för för marknadsföring för vissa idioter låter detta absurt att det skulle vara på detta sättet och hon har själv fått pengar från sin ex.jag säger inte nu detta bara så jag känner en som känner till händelsen och det va aldrig någon bil som stod utanför hennes bostad som sedan stod en bil på någon som sedan va dömd för människorov .tror ni verkligen att någon dömd för menniskorov kommer med sin egen bil utanför ett område som bara rika och välbärgade folk bor ???
Och hennes ex har inte blåst kriminella .Det är en person som har förlorat mycket pengar och anlitatt kriminella .och hennes livvakt som går it i media spekulerar har oxå sin egen motiv det åter se att vad det mennased det !!!
Blondinbella hittar på massa skit men va hon inte ver är att pappan till hennes barn kan komma att söka vårdnaden för barnen eftersom hon skapar otrygghet för barnen .men hon är inte dum Vf tror ni att hon inte har gjort någon anmälan för .men det finns fortfarande utrymme för deras pappa dvs barnen kan komma att tas från blondinbella socialtjänsten behöver inte ha någon polis anmälan för att agera .detta kommer att bli en såpa och TV3 kommer att erbjudna blondinbella en dokusåpa möjlighet hon kommer att tacka JA hon är kändiskåt ända hon bryr sig om det är hennes motiv

Öh.. Fick läsa om varje mening ca 111 gånger för att förstå. Mår du bra? Hajen i all ära, backar honom osv men tror ej du "Känner någon som känner någon"... Ta hand om dig.
Citera
2018-11-28, 16:11
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
En psykopat lever som en parasit. Att en parasit tar dina pengar och ropar på vargen för att manipulera är väl självklart.
För att en människa som spelat bort (ja, spelat) andras pengar och blåst dom rakt upp och ner har trovärdighet noll.

Artikeln i expressen, där han gråter ut.

Att det kanske var en panikreaktion från henne stämmer. Men du missar skogen för alla träd.
1) BB har haft flertalet stalkers och lever såklart på nålar när folk hugger efter henne.
2) han erkänner själv i Aftonbladet att folk sökt henne angående detta. Om min partner lurat folk på miljonbelopp hade jag också gått under jorden.

Förstår inte hur ni kan hänga upp er på petitesser. Grabben är psykopat.

Med hård fakta menar jag data. Fakta.
Inte vem av dessa jörks som sagt något.
Fram med fakta nu.
Till dess är de i maskopi enligt FruStormufti
Citera
2018-11-28, 16:21
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Med hård fakta menar jag data. Fakta.
Inte vem av dessa jörks som sagt något.
Fram med fakta nu.
Till dess är de i maskopi enligt FruStormufti

Så du menar t ex att jag varit där och filmat?
Citera
2018-11-28, 16:22
Medlem
Hoppas de yngre tjejerna följer charmigare influencers än de här stollarna.
Citera
2018-11-28, 16:24
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Så du menar t ex att jag varit där och filmat?

Nej. Det är inte via film man redovisar sin ekonomi. Även detta vet alla normala
Citera
2018-11-28, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Hoppas de yngre tjejerna följer charmigare influencers än de här stollarna.

Tyvärr inte. Läs i blondinbellas senaste blogginlägg. 90% av läsarna (kvinnorna) är på hennes sida och har till och med hittat på egna argument.

Jag skulle sagt att det är förvånande men det är det inte.

Helt sjukt hur kvinnor tycker det är normalt att hänga ut män offentligt på det här sättet och kasta sten.
Citera
2018-11-28, 16:26
Medlem
Vad anser ni om detta?
https://bloggbevakning.se/2018/11/28...en-har-harvan/

Edit:
Det kan vara bra att läsa föregående sida innan man postar, jag ber om ursäkt.

Genuint är det ordet jag kommer att tänka på.
Senast redigerad av Headhuncho 2018-11-28 kl. 16:33.
Citera
2018-11-28, 16:30
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:

Nu får du ta och förtydliga dig.
Hur bevisar Hampus och Isabella sina påstådda transaktioner på ett lagligt sätt.
Visa deras ekonomiska transaktioner, som du tydligen är insatt i.
När du visat det kan vi diskutera vidare.
Citera
2018-11-28, 16:36
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Gissar att det är det här du tänker på. Om detta är sant är det väldigt illa.
Citat:
Enligt uppgifter till Stoppa Pressarna jagas paret av den syrianska maffian.

Ett tänkbart scenario är att dem som Hampus Jarlbo är skyldig mångmiljonbelopp har sålt sina skulder till kriminella ligor och att det är därför maffian jagar både honom och Blondinbella nu.
https://stoppapressarna.se/svenskt/h...ran-gomstallet

Det är synd om Isabellas två små barn. De lever ett otryggt liv och det är det sista små barn behöver.
Så ja, pappa Odd kanske behöver bli ensam vårdnadshavare av barnen.
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Tyvärr inte. Läs i blondinbellas senaste blogginlägg. 90% av läsarna (kvinnorna) är på hennes sida och har till och med hittat på egna argument.

Jag skulle sagt att det är förvånande men det är det inte.

Helt sjukt hur kvinnor tycker det är normalt att hänga ut män offentligt på det här sättet och kasta sten.
Exakt. Det är helt sjukt hur du klumpar ihop oss kvinnor och kastar sten.
Senast redigerad av DoraF 2018-11-28 kl. 16:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in