Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-26, 20:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Tycker det var jättefint att ni hyllar Bosse Andersson med ett tifo, då han har gudastatus i dif.
Ser mer ut som Frankensteins monster utan händer.
Citera
2018-11-26, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ser mer ut som Frankensteins monster utan händer.
Man har ju åtminstone tagit sitt förnuft till fånga och slutar göra händer.

Annars är jag inte mycket till övers för att håna tifon, även när det kommer från tvillingarna. Läggs ner enormt med ideella timmar på det, något jag själv aldrig hade haft tid att göra.

Med det sagt finns det några exempel när man inte kan undgå att dra på smilbanden.
Citera
2018-11-27, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Att bedöma stämningen via TVn är helt värdelöst. Det borde väl t.om. du förstå.

Jag förnekar inte att jag hatar dif men fixerad vid dem? Det får stå för dig.

Du är gnagare men verkar väldigt fixerad om min relation som Bajare till dif, det är lite underligt.
Du nämner Djurgården i två tredjedelar av dina inlägg i snitt (har räknat nu). Vad kallar du det om inte fixerad?

Du själv är väldigt noggrann att påpeka hur små dif är men ändå verkar du vara totalt fixerad vid dom. Det om något är underligt!
Citera
2018-11-28, 11:19
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Du nämner Djurgården i två tredjedelar av dina inlägg i snitt (har räknat nu). Vad kallar du det om inte fixerad?

Du själv är väldigt noggrann att påpeka hur små dif är men ändå verkar du vara totalt fixerad vid dom. Det om något är underligt!

Vem bryr sig. Ta ditt skitsnack med honom via PM är du snäll.
Citera
2018-12-13, 16:55
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ade-i-istanbul
Citera
2018-12-13, 21:44
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ade-i-istanbul
Som vanligt i turkiet. En liten grupp malmöiter attackerades av en större mob turkar, en malmöit blev huggen i benet med en krossad flaska.
Citera
2018-12-14, 04:46
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Så vitt jag kunnat förstå var det två olika muppar som blivit skadade. En flaska i huvudet och ett knivhugg i benet. Synd att ingen dog.
Citera
2018-12-14, 20:41
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Så vitt jag kunnat förstå var det två olika muppar som blivit skadade. En flaska i huvudet och ett knivhugg i benet. Synd att ingen dog.
En typisk internetkrigare ser jag. Du gömmer dig bakom din anonymitet. Har bara ett ord för sånna som dig. Horunge.
Citera
2018-12-15, 06:07
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Vi är ju på olika sidor, men som sagt: Besiktas skriver själva att de slog en malmöit i huvudet med en flaska och så högg de en annan mff:are i benet. Jag förstår inte varför de skulle ljuga.
Citera
2018-12-16, 01:12
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi är ju på olika sidor, men som sagt: Besiktas skriver själva att de slog en malmöit i huvudet med en flaska och så högg de en annan mff:are i benet. Jag förstår inte varför de skulle ljuga.
"Vi är på olika sidor"? Jag bryr mig inte på vilken sida du är. Dom ljuger inte, det hände. Men att önska livet ur folk du inte känner på nätet tyder på att du är en horunge.
Citera
2018-12-21, 17:19
Medlem
Whitepower123s avatar
Enligt källor så har AIK hittills såld mer årskort till 2019 än Bajen. AIK är påväg att ta tillbaka sin tron som publiklaget nummer 1. Hoppas ni darrar nu bajen, snart har ni inget kvar att skryta om.
Citera
2018-12-21, 17:24
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitepower123
Enligt källor så har AIK hittills såld mer årskort till 2019 än Bajen. AIK är påväg att ta tillbaka sin tron som publiklaget nummer 1. Hoppas ni darrar nu bajen, snart har ni inget kvar att skryta om.
Imponerande! Du glömmer dock nämna att försäljningen av säsongskort till våra matcher startar i februari. Just nu är det bara möjligt att förnya befintliga säsongskort.

Men grattis ändå!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback