Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-22, 09:20
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkoholiste
Så om jag fattar det rätt så försökte den nu avlidne mannen på sig en utpressning, blev anmäld, hans bror sköt den utpressade anmälaren, och nu blev utpressaren avrättad?
Ingen aning och bryr mig inte ett skit faktiskt. Lösningen är antingen att de skjuter ihjäl varandra allihop eller att vi slänger ut dem allihop. Alla MENA och alla afrikaner, UT.
Citera
2018-11-22, 09:25
Medlem
https://m.facebook.com/taha.alfarhani Bör vara den här killen då.
Citera
2018-11-22, 09:51
Medlem
Enligt domen från Eskilstuna tingsrätt (som länkats i den här tråden) och tidigare inlägg i tråden är dom två bröder som ursprungligen kommer från Marocko.
Citera
2018-11-22, 11:13
Medlem
Finns 4 filmer på youtube varav denna visar BO
https://youtu.be/COJEgJcgfI0
Citera
2018-11-22, 11:19
Medlem
Ta*a var en underbar person och inge parasit han hadde hjärtat på rätt plats

*=h
Citera
2018-11-22, 11:29
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superhazen420

*=h

Som pysslade med utpressning och annan skit?

Nej, han fick nog vad han förtjänade.
Citera
2018-11-22, 11:31
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superhazen420

*=h

Hjärtat på rätt ställe? Så du menar att han råkade ut för ett brott som kostade honom livet p.g.a hans goda hjärta?

Han och hans brorsa har varit kriminella sen väldigt unga år.

What goes around comes around!
Citera
2018-11-22, 11:43
Medlem
MikeTyzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simsalabimson
Det är så jag uppfattar det också efter att ha skummat igenom tråden och domen.

(FB) Eskilstuna: Man svårt skottskadad i lägenhet i Nyfors 2017-11-09 cirka 19.00

https://minfil.org/ZbM211d6b7/B_3184-17.pdf

Någon som vet om domen vann laga kraft eller om en den överklagades?
Sitter K*alid inne nu?

Vet någon hur det gick angående polisanmälan mot BO om utpressning och hot, blev det något åtal, och vad var utfallet isåfall?
Citera
2018-11-22, 12:00
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Eskilstuna är ett riktigt skithål .. Finns riktigt bra med ghetton där som huserar 2 typer av människor, svartskallar som förstör och svenskar som har fallit mellan stolarna . Exempel på No-Go zoner är Årby,Lagersberg,Råbergstorp,Fröslunda,Nyfors (nedre delen) och till viss del Skiftinge.

Nu är jag inte förvånad att det dör fler i den där jävla hålan då det för ett par år sedan sköts ett par ggr i veckan. Denna hudhandikappade individ som vart avrättad var nog ingen lammunge och en medborgare av klass utan ett jävla lowlife som inte gjorde ett uns gott.

Självsanering är en bra sanering. Nu slipper vi skattebetalare en utgift mindre. Win win
Citera
2018-11-22, 12:14
Medlem
MikeTyzons avatar
https://www.ekuriren.se/eskilstuna/a...g-till-nyfors/

Och där blev det bekräftat att det var den första ambulansen som var på väg till Nyfors som krockade vid rådhustorget.
Citera
2018-11-22, 13:51
Medlem
Hör återigen rykten om ”listan” som det pratats om efter dödsskjutningen på Östermalm tidigare. Den har ju enligt rykten bara innehållit Svenssons, kanske är det större en så? Jag hör info om att denna snubbe ev skulle stått på listan?
Citera
2018-11-22, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorkkiMatto
Hör återigen rykten om ”listan” som det pratats om efter dödsskjutningen på Östermalm tidigare. Den har ju enligt rykten bara innehållit Svenssons, kanske är det större en så? Jag hör info om att denna snubbe ev skulle stått på listan?

Jag får för mig att listan är kopplad mer till droger än bara till svenssons.
Hörnan/platsen där denna skjutning ägde rum är allmänt känt som ett ställe där det dealas på.
1+1=2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in