Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-18, 15:46
  #7573
Medlem
Söker FUP på fall

2013-06-08 Bredäng
J*aquin M*rales Basili* skjuter D*r*n Bey*zgül i båda benen pga ett försvunnet parti kokain.
Citera
2018-11-18, 17:29
  #7574
Medlem
MissLarssons avatar
Ok! Har en fråga! Hur får man en fup? Jag vill försöka få fupen angående pedofilbröderna i Junsele, men hur ska jag göra!. Tycker att det är den sjukaste händelsen i Sverige på många år och vill sätta mig in i det lite mera. Har läst domar osv men vill läsa fupen. Är gräsligt intresserad av grova brott. Hoppas någon kan hjälpa mig
Citera
2018-11-18, 18:55
  #7575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLarsson
Ok! Har en fråga! Hur får man en fup? Jag vill försöka få fupen angående pedofilbröderna i Junsele, men hur ska jag göra!. Tycker att det är den sjukaste händelsen i Sverige på många år och vill sätta mig in i det lite mera. Har läst domar osv men vill läsa fupen. Är gräsligt intresserad av grova brott. Hoppas någon kan hjälpa mig

Kontakta Ångermanlands Tingsrätt angermanlands.tingsratt@dom.se målnummer B 453-17
och begär ut kopia på Fup. Troligtvis så lämnar dom endast ut den på en sekretessprövad papperskopia vilket blir en kostnad
__________________
Senast redigerad av ox86 2018-11-18 kl. 18:58.
Citera
2018-11-18, 22:38
  #7576
Medlem
Kan man begära ut FUP från Borås tingsrätt om man varken har målsinnet eller namn på offret? Bara lite nyfiken. http://www.borasdly.se/nyheter/boras...fran-valdtakt/
Citera
2018-11-19, 06:36
  #7577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Kan man begära ut FUP från Borås tingsrätt om man varken har målsinnet eller namn på offret? Bara lite nyfiken. http://www.borasdly.se/nyheter/boras...fran-valdtakt/
Enkelt att testa, maila och beskriv fallet så får du se vad som händer. I bästa fall positivt svar
Citera
2018-11-20, 06:53
  #7578
Medlem
Hello guys. Tänkte kika om ni kunde hjälpa en oteknisk och nyfiken själ att få ut en FUP.

Har kommit över domen, men är nyfiken på att läsa FUP med. Vore tacksam om någon kunde

Det är Skaraborgs Domstol
Dom B3529-17

Tack på förhand
Citera
2018-11-20, 08:19
  #7579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsrelativist
Hello guys. Tänkte kika om ni kunde hjälpa en oteknisk och nyfiken själ att få ut en FUP.

Har kommit över domen, men är nyfiken på att läsa FUP med. Vore tacksam om någon kunde

Det är Skaraborgs Domstol
Dom B3529-17

Tack på förhand

se inlägg ovan #7593 .. testa själv med TR
Citera
2018-11-20, 08:58
  #7580
Medlem
Rhubarbwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Hallå igen.
Hade tyvärr bara del av Fup verkar det som, 129 sidor.
Men länkar till detta iaf.

https://minfil.com/V63cn4l6b8/S_dert...l_36_del_1_pdf

Det räcker! Tack massor👍🏻
Citera
2018-11-20, 10:46
  #7581
Medlem
Meisjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLarsson
Ok! Har en fråga! Hur får man en fup? Jag vill försöka få fupen angående pedofilbröderna i Junsele, men hur ska jag göra!. Tycker att det är den sjukaste händelsen i Sverige på många år och vill sätta mig in i det lite mera. Har läst domar osv men vill läsa fupen. Är gräsligt intresserad av grova brott. Hoppas någon kan hjälpa mig


Finns inte fupen i tråden? Eller är det bara domen?

(FB) Två bröder dömda för hundratals våldtäkter på barn i Skåne o Västernorrland
Citera
2018-11-20, 14:04
  #7582
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meisje
Finns inte fupen i tråden? Eller är det bara domen?

(FB) Två bröder dömda för hundratals våldtäkter på barn i Skåne o Västernorrland

FUP brukar vara sekretessad när det är barn inblandade, särskilt som offer.
Citera
2018-11-20, 14:16
  #7583
Medlem
Bossks avatar
Finns det några FUPar angåened HP fusk ute? SVT har bilder i sina artiklar som påminner om FUP-material.
Citera
2018-11-20, 15:17
  #7584
Medlem
MissLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ox86
Kontakta Ångermanlands Tingsrätt angermanlands.tingsratt@dom.se målnummer B 453-17
och begär ut kopia på Fup. Troligtvis så lämnar dom endast ut den på en sekretessprövad papperskopia vilket blir en kostnad
Jag fick svar med den var rätt dyr. Vet någon om man kan delbetala summan eller måste man betala allt direkt för att få ut fupen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback