• 50 421 online
  • 1 198 930 medlemmar
  • 62 118 728 inlägg
  • 1
  • 2
2018-11-06, 20:00
Medlem
Garderobs avatar
Samma person?

https://www.dailymail.co.uk/health/a...shes-thin.html
Citera
2018-11-08, 20:34
Medlem
Okej detta var bland det jobbigare jag sett på länge.
Citera
2018-11-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Hon lär knappast tigga godis av folk i alla fall. Usch, hon borde sättas under tvångsvård och tvångsmatas, det lär vara det enda sättet att - för tillfället- rädda hennes liv på.

Vet ett pa stycken i Sverige som har liknande problem och de åker in och ut ur olika vårdinrättningar konstant och har gjort i många år, säkert 20 år.
Citera
2018-11-08, 23:57
Medlem
Erik Östs avatar
Skicka vederbörande till Jemen på en äventyrsresa så kvicknar hon nog till och tar tag i sitt liv !
Citera
2018-11-09, 04:16
Medlem
Schnyggves avatar
Dra åt helvete! sjukt obehagliga knän! Hur är det ens möjligt att vara sådär smal? ser ju fan ut att väga 15kg! Detta vänder man inte på en eftermiddag....
Citera
2018-11-09, 13:45
Medlem
Cherrybeats avatar
Eugenia Cooney på YT.. en "vlogger" som många andra vloggers gjort videos om då hon är fruktansvärt tunn. Förnekar att ha anorexi(!) Här är hennes senaste video:

https://www.youtube.com/watch?v=v0M3uX-SIW8
Citera
2018-11-09, 17:08
Medlem
Skruven66s avatar
Dom ser inte sig själva till slut, dom ser inte skogen för alla träden.
Min storasyster höll pa att dö av detta men kom tillbaka ifrån det och är nu över 60 år.
Men det satte sina spår och hon ser fortfarande utmärglad ut konstigt nog.
Som liten var hon mycket snyggare innan Twiggy idealet och självföraktet satte sina klor i henne.
Ett subjektivt, maniskt, sjukt beteende och självbild då inte ett hårstrå blir smalt nog.

Världen som mördar som vanligt.
Allt det vackra ska dödas och ersättas av betong, profit, och en å annan Terminator 3.
Passa in, anpassa dig eller stå ut med att avvika ifrån mängden och tänk SJÄLV.
Inte vara andras jäkla skyltdockor som inte vågar visa vilka ni är på insidan.
Utsidan har jag alltid skitit i i STORT sett hos andra, insidan som räknas.

*Off topic,predikan* Kom på mig själv igen. Jag börjar i en ända och sen nystar jag i ämnet.
Det får man inte göra då på Flashback, tänka fritt. Jag ska lära mig att tänka fyrkantigt och innanför boxen.
Se där, att robotifieras gäller även på Flashback? Ok, erat forum. Blocka mig är väl i framtiden oundvikligt kanske. Eller så lämnar jag självmant.

Edit: Ja! "levande skelett (extrem anorexia)", det är endast foton som gäller i tråden eller? Och kommentarer på fotona?
Ok! Jag anmäler mig själv nu, lugnt.
Tack

Edit1234567: Ok ok. Jag tror jag fattar trådens syfte nu.
Vi ska alla sitta och "FÖRFASA" (gotta) oss i andras elände här va?
Riktigt njuuuuta av hur illa andra mår och det blir till att ta fram popcornskålen istället och njuta då antar jag.
Skandal tråden, i Hänt i Vecket forumet, ingen bryr sig utan vi göttar oss och pekar finger. Ha!
Morbida är människor, elaka.
Senast redigerad av Skruven66 2018-11-09 kl. 17:20.
Citera
2018-11-10, 06:16
Medlem
Skruven66s avatar
F*n vad aggresiv jag lät i min föregående post. Ursäkta. Att jag just varit avstängd en längre tid. Att jag måste passa mig för vad jag säger nu och sedan intentionen, (subjektiv ögonblicks bedömning då), med tråden från TS liksom triggade mig och jag blev surare och surare.
Min intention med den var god men det utstrålar ju "attack". Vet. Ursäkta.
Citera
2018-11-10, 06:42
Medlem
Trilskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruven66
F*n vad aggresiv jag lät i min föregående post. Ursäkta. Att jag just varit avstängd en längre tid. Att jag måste passa mig för vad jag säger nu och sedan intentionen, (subjektiv ögonblicks bedömning då), med tråden från TS liksom triggade mig och jag blev surare och surare.
Min intention med den var god men det utstrålar ju "attack". Vet. Ursäkta.

Det är inte konstigt att bli triggad av detta ämne. Speciellt inte om man själv eller någon i nära relation har haft anorexia. Du är förlåten.
Citera
2018-11-10, 07:06
Avstängd
MrKleins avatar
Finns det nudes på henne? Sjukt sexig.
Citera
2018-11-15, 18:41
Medlem
Ezitys avatar
Hur kan hon gå? Hon borde ju förfan bryta benet direkt :O

Sen att hon vågar gå ut så smal som hon är det är imponerande
Citera
Igår, 17:18
Medlem
Aouwis avatar
Nej, det är inte Cooney. Denna tjej heter Ashley Isaacs.
https://kiwifarms.is/threads/ashley-isaacs.9449/
Citera
  • 1
  • 2