• 12 524 online
  • 1 213 596 medlemmar
  • 62 603 655 inlägg
2018-10-24, 16:26
Medlem
Phifers avatar
Jag har alltid varit ganska intresserad av UE men har aldrig riktigt tagit mitt intresse på allvar. Nu vill jag besöka något riktigt intressant och Furs Sanatorium verkar oerhört passande. Hur är det där nu? Är stället fortfarande "övergivet" och hur lätt är det att utforska?

Tack för svar på förhand.
Citera
2018-10-24, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phifer
Jag har alltid varit ganska intresserad av UE men har aldrig riktigt tagit mitt intresse på allvar. Nu vill jag besöka något riktigt intressant och Furs Sanatorium verkar oerhört passande. Hur är det där nu? Är stället fortfarande "övergivet" och hur lätt är det att utforska?

Jag var där sommaren 2017 och då var det inte någon aktivitet där.
Vad betyder UE?
Citera
2018-10-24, 17:37
Medlem
Phifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Jag var där sommaren 2017 och då var det inte någon aktivitet där.
Vad betyder UE?
Okej, cool. Lär ju inte vara nåt där nu heller då.
UE = Urban Exploration

Edit: vill tillägga en fråga. Hur tar man sig in? Är dörrarna öppna?
Senast redigerad av Phifer 2018-10-24 kl. 17:40.
Citera
2018-10-25, 20:09
Medlem
Citat:
Okej, cool. Lär ju inte vara nåt där nu heller då.
UE = Urban Exploration

Edit: vill tillägga en fråga. Hur tar man sig in? Är dörrarna öppna?
Jag antar att alla byggnader är låsta. Det finns ju en ägare till dessa byggnader. Jag vet inte just nu vem som är ägare.
Citera
2018-11-16, 16:14
Medlem
findatas avatar
Citat:

Var förbi för ett tag sedan. Jag var inte inne, står skyltar om att securitas håller koll, vet inte om det stämmer längre. Fanns nog några ställen att gå in på. Pratade med en locals som sa att det fanns kulvertar till nästan alla byggnader på området. Kanske inga nyheter men lät lite intressantare då
Citera