• 30 419 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 089 771 inlägg
Resultat: Vilket OS föredrar du?
Android
62,06%
2465 röster
iOS
33,23%
1320 röster
Annat
7,15%
284 röster
Idag, 06:25
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
Är faktiskt intresserad utav Ai högtalare då jag kör just nu på en JBL flip 3 som köptes för 500kr ny på blocket för en sen. Den spelar ok ljud men är inte så nöjd för har ett hemmabio för 25k från Canton GLE serien som spelar 10gånger bättre och renare ljud. Köptes 10år sen nästa månad. Visst en högtalare som ett dricksglas kan aldrig bli lika bra som golvhögtalare + centern och bakhögtalarna men vill ändå att de spelar ett rent ljud och lite power får det ändå vara om de kostar ett par tusen

Vilken kommer närmast Canton i ljud kvalité ? Måste jag köpa de mer exklusiva märkena som B&O, Dali, Bose, Denon, B&W. Är det dessa märkena jag måste titta på eller det går bra med mindre märken som apple, Google mm Dessa är stora märken men inte i ljud

Behåll ditt nuvarande system och köp Sonos kommande Amp. Då blir det gamla systemet smart och du kan köpa på dig fler högtalare och placera ut i hemmet. Sonos har för tillfället stöd för Airplay 2 och röstassistenten Alexa. Google Assistant kommer adderas nästa år.

Jag kör Sonos hemma och det är riktigt trevligt ljud, extremt välarbetat multiroomlösning och strular aldrig.
Citera