Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-14, 10:29
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nå? Inga som vill kommentera sin spelupplevelse? Borde inte alla sitta som klistrade nu? 😂

Det är väl därför ingen skriver... alla spelar hahahha
Citera
2018-11-14, 10:33
  #266
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren79
Det är väl därför ingen skriver... alla spelar hahahha

Hade jag betalat för något så uselt hade jag varit upptagen med att skriva av mig ilskan. Men alla visste ju vad som väntade så kanske finns det en och annan dåre dom faktiskt sitter nöjda och spelar.
Citera
2018-11-14, 16:30
  #267
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nå? Inga som vill kommentera sin spelupplevelse? Borde inte alla sitta som klistrade nu? 😂

Känns som om jag spelar ett DLC till Fallout 4 med onlineläge fullt med tyskar som springer runt och gapar i sina jävla mikrofoner.

Alltså, det är ju ett kul spel. Men det känns inte som ett nytt fallout. Känns som sagt som ett DLC till FO4.
Citera
2018-11-14, 16:51
  #268
Medlem
Är det bara jag som är förvånad att detta spelet ser ut som det har tillverkats av ett gäng gymnasiegrabbar under ett höstlov med hjälp av Jolt Cola och hämtpizza. Eller kanske de har använt sig av utlokaliserad abetskraft i form av en låglönefabrik i Bangladesh.


Nej men ärligt, detta är nog det fulaste skit jag har sett på år och dar, det ser ju för fan amatörmässigt ut
__________________
Senast redigerad av Gincan 2018-11-14 kl. 17:47.
Citera
2018-11-14, 18:16
  #269
Medlem
Vad fan är detta för handikappat spel? Man förlorar en jävla massa tid för att ens progress resettas. Nu senast hängde sig spelet när jag gick in i en terminal, stängde ner o sen var man tillbaka en timme o förlorat allt innan dess.
Citera
2018-11-14, 18:32
  #270
Medlem
Strongmanx2s avatar
Som Fallout fantast är jag mäkta besviken.

Vilket skitspel, grafiken är sämre än Fallout 4.
Finns inga NPC, helt tom värld.

PVP-fighterna är värdelösa och den såkallade "base building" som många fans skrikit efter är lika kass som Fallout 4, dvs fullt med buggar och du kan inte bygga hur som helst.

Jävla tur att jag fick spelet gratis.

Stör mig som fan att skuggorna i spelet är avstängda på vissa platser.
Citera
2018-11-14, 19:03
  #271
Medlem
Ferdawoons avatar
Kollade snabbt på Steam, men hittade inget. Finns Fallout 76 bara på Bethesdas egna Launcher?
Inte läge att köpa nu, men kanske om någon/några månader om det fortfarande är aktivt då.
Citera
2018-11-14, 20:04
  #272
Medlem
Kickexs avatar
Än så länge så har jag haft det rätt så kul faktiskt.
Men det beror på 3 faktorer.
1. Jag tar det inte på så stort allvar utan jag försöker bara underhålla mig själv.
2. Jag spelar med nära vänner, det gör allt betydligt roligare. Kör man inte med det så drar det utan tvivel ned på spelet.
3. Med all generell kritik och hat mot spelet så hade jag extremt låga förväntningar.
Jag har upplevt en jävla massa buggar och lagg i mina resor men ändå lyckas jag se förbi det.

Och jag saknar inte npc så mycket som jag trodde att jag skulle göra.
Men sen kom jag ihåg att i fallout 4 så spenderade man kanske 10% på npc och 90% att utforska. Vilket som i stort sätt är samma i detta spel.
Citera
2018-11-14, 20:17
  #273
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Kollade snabbt på Steam, men hittade inget. Finns Fallout 76 bara på Bethesdas egna Launcher?
Inte läge att köpa nu, men kanske om någon/några månader om det fortfarande är aktivt då.

Japp, det finns bara på deras egna launcher
Citera
2018-11-14, 21:41
  #274
Medlem
Jag tycker det är ok. Skall bli intressant att se hur det utvecklas med större "events" där man måste försvara baser osv.

Vem bryr sig om NPC, det finns ju riktiga människor att kommunicera med.
Citera
2018-11-15, 07:59
  #275
Avstängd
classof82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Var det bara NPC:s som du mötte i spelet eller fanns det andra gamers där?

Vilka NPC:s? Finns inga :P

Nädå, Några supermutants dödade man av iaf. Men inget höjdare. Köp på rea.
Citera
2018-11-15, 09:42
  #276
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classof82
Vilka NPC:s? Finns inga :P

Nädå, Några supermutants dödade man av iaf. Men inget höjdare. Köp på rea.


De där paddorna med långa tungor då som syns i release-videon? Den gigantiska Mothman som det krävs teamwork för att slå ut?

Jag har bara en AMD FX 8320e processor med 16 GB RAM, så jag ligger långt under Ryzen minimum specs.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback