Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-13, 12:39
  #18409
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannetreiber93
Vad är era åsikter om att blanda gabapentin och lyrica? Har lite dåligt med lyrica just nu men får tag i gabapentin nu i dagarna boostar det lyrica? Bara tagit dem var för sig innan

Det går alldeles utmärkt! Kan tom bli skönare om du frågar mig.
Citera
2018-11-13, 14:38
  #18410
Avstängd
Okej tack ska bli intressant att prova
Citera
2018-11-13, 15:18
  #18411
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannetreiber93
Vad är era åsikter om att blanda gabapentin och lyrica? Har lite dåligt med lyrica just nu men får tag i gabapentin nu i dagarna boostar det lyrica? Bara tagit dem var för sig innan

Den bästa substans att blanda med Lyrica (enligt mig) är alkohol. Eller Metylfenidat.
Jag tycker att Lyrica tillsammans med alkohol blir lite likt tjack. Observera lite Men det gäller att ta det lugnt så man inte tar för mkt av någon av substanserna. Men lyckas man hitta en fin nivå så är det underbart
Citera
2018-11-14, 08:53
  #18412
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Det går alldeles utmärkt! Kan tom bli skönare om du frågar mig.

Hur skulle det bli skönare menar du att blanda lite lyrica med gabapentin än en redig dos endast med lyrica?

Gabapentin är skit, man får ta mer än dubbelt så mycket som lyrica och ruset varar typ en femtedel av lyricas ruslängd samt så är gabapentinruset oavsett dos otroligt mycket svagare än lyrica. Det enda gabapentin är bra för är att det pyttelite lindrar abstinensen från lyrica.

Det är som att jämföra kratom med heroin eller för alkisar som folköl och vodka.
Citera
2018-11-14, 08:57
  #18413
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Om jag tar 300 mg lyrica imorgon, 150 morgon och 150 kväll, skulle det på nått sätt kunna påverka intaget av tram eller subuxone eller alkohol eller tjack dagen efter? Som max max blir det 600mg lyrica utspritt. Min plan är givetvis inte att blanda en massa av de olika jag nämnde.

Det är visserligen en väldigt liten dos lyrica men tjack och tramadol är inga höjdare att ta i samband med lyrica då det kan ge krampanfall.
Citera
2018-11-16, 20:03
  #18414
Medlem
Var till apoteket idag och hämtade en burk med 56 pregabalin kapslar från orion. Men verkar inte få någon skön effekt, vad kan detta bero på? vi har tagit ca 1500mg var, har muskelryckningar och känner oss lite konstiga men ingen eufori eller lulligt rus alls?
Citera
2018-11-18, 18:18
  #18415
Medlem
Miyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
1200mg utan tolerans hade fått vem som helst att må dåligt, du skulle börjat med typ 300mg. Benzo tolerans påverkar inte Lyrica som många tror. Lyrica är ju bäst med opiater, cannabis eller benzo enligt mig, eller allihopa samtidigt

Haha jo det är ju sant. Tänkte att äsch jag har så mycket tolerans för benzo redan så det borde vara lugnt
Citera
2018-11-23, 08:41
  #18416
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulv3r
Var till apoteket idag och hämtade en burk med 56 pregabalin kapslar från orion. Men verkar inte få någon skön effekt, vad kan detta bero på? vi har tagit ca 1500mg var, har muskelryckningar och känner oss lite konstiga men ingen eufori eller lulligt rus alls?

Det korta och tråkiga svaret är nog att folk helt enkelt reagerar olika. Jag blir märkbart påverkad av doser >= 150 mg t.ex. Är nog inte värt att experimentera vidare om du inte kände något på 1.5 gram, läs en god bok iställlet.
Citera
2018-11-23, 14:00
  #18417
Medlem
EastCoastWays avatar
Hade inte sovit mer än 2 timmar per natt i runt en vecka, inte heller inte tagit Lyrica på några dagar.

Tog två Lergigan (25x2) på igårkväll för att få lite längre sömn.
Sov från 22 till 05.
Vaknade upp, tog min vanliga Lyrica dos på 300mg, duschade, åt frukost i soffan framför nyheterna.
Sen minns jag inget mer utan vaknade upp kl 12 av att en vän ringde. Hade sovit förbi 3 alarm. Plus att jag sluddrade.

Det har ALDRIG hänt på Lyrica förut. Inte ens med alkohol.

Någon annan som upplevt att promethazine och pregabalin har någon synergi?
Helvete. Jag kan ta 6 mg xanor och dra 4 öl utan att sluddra.
Men det här..god damn it.
Helt annan nivå
Helt borta i skallen. Kan inte ens tänka.

Känns som 400mg Seroquel, 5mg Zyprexa, 45 mg mirtazapine, plus att vara lite dragen
Citera
2018-11-23, 21:54
  #18418
Avstängd
Någon som vet vad fan man kan göra åt ögonen som ser helt pårökta och sena ut? Kan ju fan inte få ut, ser inte klok ut!
Citera
2018-11-23, 22:33
  #18419
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjanist
Någon som vet vad fan man kan göra åt ögonen som ser helt pårökta och sena ut? Kan ju fan inte få ut, ser inte klok ut!

Samma som du gör efter Ganja, clear eyes funkar, tål man lite sveda är nässpray i ögonen väldigt effektivt.
Citera
2018-11-27, 03:24
  #18420
Medlem
Vet någon vad en 300mg kapsel väger? Med innehåll då
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback