• 33 276 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 090 762 inlägg
2018-11-13, 12:39
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannetreiber93
Vad är era åsikter om att blanda gabapentin och lyrica? Har lite dåligt med lyrica just nu men får tag i gabapentin nu i dagarna boostar det lyrica? Bara tagit dem var för sig innan

Det går alldeles utmärkt! Kan tom bli skönare om du frågar mig.
Citera
2018-11-13, 14:38
Medlem
Okej tack ska bli intressant att prova
Citera
2018-11-13, 15:18
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannetreiber93
Vad är era åsikter om att blanda gabapentin och lyrica? Har lite dåligt med lyrica just nu men får tag i gabapentin nu i dagarna boostar det lyrica? Bara tagit dem var för sig innan

Den bästa substans att blanda med Lyrica (enligt mig) är alkohol. Eller Metylfenidat.
Jag tycker att Lyrica tillsammans med alkohol blir lite likt tjack. Observera lite Men det gäller att ta det lugnt så man inte tar för mkt av någon av substanserna. Men lyckas man hitta en fin nivå så är det underbart
Citera
2018-11-14, 08:53
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Det går alldeles utmärkt! Kan tom bli skönare om du frågar mig.

Hur skulle det bli skönare menar du att blanda lite lyrica med gabapentin än en redig dos endast med lyrica?

Gabapentin är skit, man får ta mer än dubbelt så mycket som lyrica och ruset varar typ en femtedel av lyricas ruslängd samt så är gabapentinruset oavsett dos otroligt mycket svagare än lyrica. Det enda gabapentin är bra för är att det pyttelite lindrar abstinensen från lyrica.

Det är som att jämföra kratom med heroin eller för alkisar som folköl och vodka.
Citera
2018-11-14, 08:57
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Om jag tar 300 mg lyrica imorgon, 150 morgon och 150 kväll, skulle det på nått sätt kunna påverka intaget av tram eller subuxone eller alkohol eller tjack dagen efter? Som max max blir det 600mg lyrica utspritt. Min plan är givetvis inte att blanda en massa av de olika jag nämnde.

Det är visserligen en väldigt liten dos lyrica men tjack och tramadol är inga höjdare att ta i samband med lyrica då det kan ge krampanfall.
Citera