• 32 419 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 091 648 inlägg
  • 2
  • 3
2018-11-09, 14:49
Medlem
Dem gångerna jag inte stönat under sex är förr i tiden när jag var osäker på mig själv eller tyckte det var pinsamt. Eller för killen levererade dåligt 🤪
Citera
2018-11-09, 16:02
Medlem
Frågor att fundera på
1. Låter du under sexet? (Låter du inte alls vill hon antagligen inte heller göra det, låter du jättemycket medvetet blir det bara konstigt och därför njuter hon inte)
2. Har du märkt om hon njuter under sexet? (Annars är det inte så konstigt)
3. Om du har ”pullat och pumpat sönder henne” så är det kanske det som är problemet. Testa något lugnare mer sensuellt. Det är kanske det hon tänder på.
4. Sist men inte minst, är hon obekväm? Låt henne styra och få lite självförtroende, då in hon dessutom välja det hon själv tycker är skönt.

/kvinna
Citera
2018-11-09, 16:19
Medlem
Katzyns avatar
Svårt att se hur man skulle kunna vara helt knäpptyst under sex om det är bra och man kommer faktiskt. Alltså att man inte skriker som en porrstjärna är inget konstigt men, helt knäpptyst hela vägen? Då var det nog inte speciellt bra för henne ärligt talat. Sen om det var dåligt för att hon är hämmad eller för att du inte gör det skönt för henne är svårt att säga.
Citera
2018-11-09, 20:24
Medlem
Är ni på riktigt så tröga och porrskadade?
"Pullar sönder" , "dunkar på"

Kanske dags att inse att tjejer på pfilm får betalt för allt ni tror de gillar att göra på film.
Jag har aldrig hört talas om nån tjej som älskar nån som trycker in fingrarna våldsamt i underlivet .
Fråga hur hon vill ha det och tro inte att ett hårt intensiv juckande är bra sex. Skaffa en fleshlight istället då.
Citera
2018-11-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swehas
Är ni på riktigt så tröga och porrskadade?
"Pullar sönder" , "dunkar på"

Kanske dags att inse att tjejer på pfilm får betalt för allt ni tror de gillar att göra på film.
Jag har aldrig hört talas om nån tjej som älskar nån som trycker in fingrarna våldsamt i underlivet .
Fråga hur hon vill ha det och tro inte att ett hårt intensiv juckande är bra sex. Skaffa en fleshlight istället då.

Du har helt rätt.
Citera
2018-11-09, 22:18
Medlem
Ajembacks avatar
Sen fixar du en rejäl kukförlängare så ska du se på f-n..
Citera
2018-11-09, 22:56
Medlem
Sedan kan det ju finnas de som helt enkelt inte kan känna någon lust eller skön känsla av det andra kallar sex. Det kan i så fall vara något som hon minst av allt vill medge av rädsla för att bli övergiven. Har hon vid något tillfälle själv tagit initiativ till en sådan här aktivitet under er bekantskap ? Uttrycker hon någon form av glädje i dessa sammanhang eller är det en tyst väntan från hennes sida tills du är klar med det du satt igång med ? Det kanske behövs att du drar ner på eget initiativ och väntar in om hon kommer dig till mötes i någon ökad aktivitet som påbörjats av henne själv ?
Citera
2018-11-09, 23:08
Medlem
Jag tror att hon är pryd.

Hon fantiserar om vad andra skulle tycka och tänka så det överskuggar hennes egna intressen. Även hennes förmåga att kunna hänge sig i sex och bara slappna av i det.

Så det handlar om hennes personlighet, men också dig.

Du kan pröva att ta henne till ett avskilt sommarställe och säkerställa med henne att ingen är i närheten, eller i ett skydsrum? Lite osexigt.. Men kan funka.

Eller så kanske hon faktiskt går igång på mer maskulinitet där det inte spelar någon roll om det är en småbarnsfamilj som hör på andra sidan väggen. Innerst inne går hon igång på att bli styrd, förnedrad och använd. Hon kanske inte alls bryr sig om vem som hör stön om hon får rätt sorts behandling.

Vem vet, men lätt experimenterande i olika riktningar ger nog mer svar.
Citera
2018-11-14, 01:24
Medlem
jennipenn76s avatar
Oj ingen tjej som upplevt detta kanske men jag kunde inte göra ett pip ifrån mig vid sex som yngre. Det var som att stämbanden låste sig eller som när man tappar rösten. Både psykiskt och fysiskt bakomliggande faktorer tror jag. Detsamma hände mig ofta som barn när man lekte kull eller busade/brottades och t ex min bror eller kompisar jagade en och tog fast en. Kunde inte skrika då heller. Försökte allt vad jag kunde men det kom inte ut nåt ljud alls...

En parentes bara. Jag vet därför att frånvaro av stön inte behöver betyda att man inte njuter
Citera
  • 2
  • 3