• 40 527 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 095 084 inlägg
Svara
  • 4
  • 5
2018-11-10, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skruven66
Jaha.
Ja just. Ja jag har svarat lite surt nu 3 gånger här och där efter min avstängning.
Men är det förbjudet att röka salvia?
Hur ska man kunna göra det utan att förbjuda kryddan i sig?

Låter annars billigt, nytt för mig. Aldrig hört talas om förr.

Tror det är förbjudet, inte för att jag bryr mig men tro mig, att uppleva "andra sidan" är som att se ditt livs bästa action/drama/fiction-film och sen komma tillbaka och inse att ja, jag är den som är men allt som jag upplever definierar inte alls den som jag är.

Det låter som att du vill bli hög på nått naturligt som du inte behöver betala så mycket för. Be my guest. För jag tror du inte behöver betala särskilt mycket för t ex 20x extrakt på nätet. Men du ska veta att det som händer på "andra sidan" inte är så trevligt om du inte är väldigt psykiskt stabil.
Citera
2018-11-10, 02:15
Avstängd
Skruven66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Tror det är förbjudet, inte för att jag bryr mig men tro mig, att uppleva "andra sidan" är som att se ditt livs bästa action/drama/fiction-film och sen komma tillbaka och inse att ja, jag är den som är men allt som jag upplever definierar inte alls den som jag är.

Det låter som att du vill bli hög på nått naturligt som du inte behöver betala så mycket för. Be my guest. För jag tror du inte behöver betala särskilt mycket för t ex 20x extrakt på nätet. Men du ska veta att det som händer på "andra sidan" inte är så trevligt om du inte är väldigt psykiskt stabil.
Då är det kört för mig
Brukade som oftast snedtända på brass.
Alkohol var min grej.
Citera
2018-11-12, 19:00
Medlem
yournotlikemes avatar
Fyfan va sjukt! Jag är nyfiken av mig som person och har provat de flesta drogerna men Salvia är en utav de droger jag aldrig skulle prova, samma med meth och spice.
Citera
  • 4
  • 5