2018-11-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Det gör inget, jag kan leva utan att få känna lukten av ditt vaselininsmorda stjärthål... Men nu får det vara nog med bögsnacket, tråden handlar ju om nåt annat...

Tror ni att The Golden One använder anabola...? Hans extremt stora muskler ser inte direkt naturliga ut om man säger så...
Helt naturligt.
Citera
2018-11-11, 17:53
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Helt naturligt.
Hur vet du det...? De jättestora musklerna ser iallafall inte särskilt naturliga ut på honom...
Citera
2018-11-11, 18:02
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Hur vet du det...? De jättestora musklerna ser iallafall inte särskilt naturliga ut på honom...
Hans muskler är inte särskilt stora och kan utan större problem uppnås naturligt. Han har bra deff dock, och det är väl framförallt det som kan vara lite svårt att få till när man bygger muskler (man blir helt enkelt sugen på att äta mycket mat när man har mycket muskler). Det är fullt möjligt att han tar steroider men jag skulle absolut inte bli förvånad om han är en full natty brah.
Citera
2018-11-11, 19:32
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bultbenny
Vad tror ni han har för diagnos(er)?
Jag gissar på grav narcissism med lite lätt paranoida drag...
Citera
2018-12-01, 04:34
Medlem
Rauno1s avatar
Citat:
Jag gissar på grav narcissism med lite lätt paranoida drag...

Tror du har fel, Han är allt för ödmjuk, en som lider av narcisism är aldrig så ödmjuk
Citera
2018-12-04, 20:32
Medlem
Marcus drog tidigare i år igång sitt nya varumärke Jotunheim Nutrition där han bl.a. säljer vassleproteinpulver. Till en början sålde han endast protein "smaksatt" med aspartam. Efter önskemål om ett pulver utan sötningsmedel (som jag har tolkat det) lanserade han nyligen en ny proteinprodukt. Hade Marcus äntligen begripit att det är fullkomligt onödigt att smaksätta proteinpulver och att det faktiskt smakar mycket bättre helt utan något sådant? Nej. Istället lanserade han en ny "smak" med ett nytt sötningsmedel (stevia). Jag begriper inte denna besatthet hos vuxna människor, att allting ska vara så sött. Vidare är priserna förstås betydligt högre än hos andra företag.

Riktigt underhållande är dock att han säljer "Magnesium Of Eternal Vigour" och "Zinc Of The Ancients". Snart dyker väl "Vitamin C Of Glorious Health" och "Vitamin D Of The Golden Boreal Sunlight" upp.
Citera
2018-12-04, 22:34
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heir
Marcus drog tidigare i år igång sitt nya varumärke Jotunheim Nutrition där han bl.a. säljer vassleproteinpulver. Till en början sålde han endast protein "smaksatt" med aspartam. Efter önskemål om ett pulver utan sötningsmedel (som jag har tolkat det) lanserade han nyligen en ny proteinprodukt. Hade Marcus äntligen begripit att det är fullkomligt onödigt att smaksätta proteinpulver och att det faktiskt smakar mycket bättre helt utan något sådant? Nej. Istället lanserade han en ny "smak" med ett nytt sötningsmedel (stevia). Jag begriper inte denna besatthet hos vuxna människor, att allting ska vara så sött. Vidare är priserna förstås betydligt högre än hos andra företag.

Riktigt underhållande är dock att han säljer "Magnesium Of Eternal Vigour" och "Zinc Of The Ancients". Snart dyker väl "Vitamin C Of Glorious Health" och "Vitamin D Of The Golden Boreal Sunlight" upp.
Glöm inte "Selenium of the Fertile Hyperborea" och "Vitamin A of the Alt-Right"

Håller med, tramsiga/clowniga produktnamn, känns lite som Alex Jones med hans "Brain Force" osv Det finns ingen anledning att köpa så dyra produkter, såvida man inte vill stödja TGO, men han har väl andra produkter som han säljer, typ T-shirts och sådant? Vassleprotein (all animaliskt protein) är karcinogent och miljöfientligt, och bör bojkottas oavsett märke och pris. Dessutom är det 200 kr för 1 kg vasslekoncentrat, medan Gymgrossisten säljer 1 kg vassleisolat för 229 kr just nu (ordinarie pris 269 kr). Självklart bör man bojkotta Gymgrossistens vassleprotein också, men om man nu är så faktaresistent att man ändå har tänkt köpa vassleprotein, så är det ju helt klart värt 30 kr till för isolat. Verkar som att Follin inte fick den bästa dealen här med hans leverantör. Däremot riktar The Golden One in sig på mainstreamtänkare som hans primära kundbas, och alt-rightarna med deras pro-iGnorans mentalitet i kostfrågan och mjölksupremasism, kan det inte vara så svårt att kränga överprisad vassleprotein till. Men rent tekniskt är det ingen skillnad på hans vassleprotein och andra vasslekoncentrat. Det verkar i alla fall som att han inte spikar hans proteinpulver, vilket är bra, men han borde lägga ner det folkfientliga vassletramset och börja sälja sojaproteinisolat istället.

Angående stevia så är det helt klart att föredra över Monsanto's aspartam.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-12-04 kl. 22:50.
Citera
2019-02-03, 21:20
Medlem
Tycker att han är väldigt bra. Flashback (och de flesta på högerkanten rent allmänt) är fullt av patetiska defaitister så det är trevligt med någon som inte spelar in mot det.
Citera
2019-02-05, 17:40
Medlem
Macke och hans albanska? tjej verkar ha flyttat hem till hans föräldrar nu. Undrar om dom ska bo där när dom får barn? Får en känsla av att han är rätt curlad av sina föräldrar.
Citera
2019-02-05, 20:52
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Macke och hans albanska? tjej verkar ha flyttat hem till hans föräldrar nu. Undrar om dom ska bo där när dom får barn? Får en känsla av att han är rätt curlad av sina föräldrar.
Var får du denna informationen?
Citera
2019-02-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Var får du denna informationen?

Ratsit
Citera
2019-02-05, 21:10
Medlem
Run3s avatar