Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-06, 20:38
  #17173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Tro mig, ingen kommer röra Saliba.
Varför? Finns det inga människor i fängelset, längre?
Citera
2018-11-09, 13:55
  #17174
Medlem
snurre-spratts avatar
Är det någon som vet när överklagningstiden går ut för den Libanesiska domen? Den förr den 29/10 och 15 dagar ska man tydligen ha på sig vilket blir på tisdag den 13/11.
Citera
2018-11-09, 17:51
  #17175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det är ju ingenting som är på gång - tvärtom verkar Martin inte ens haft kontakt med sin advokat.
Det är bara media som färglägger alternativ.
Jag tror alla eventuella förfrågningar från Martin åker rakt i den libanesiska papperskorgen nu när han fått domen på sig. Dom kommer aldrig släppa honom.

Jag håller med... ...man kan bara hoppas att Libanon är tillräckligt envisa och behåller mördaren for resten av hans liv... ...han har defacto berövat flera människor deras liv... ...dessutom samarbetade han inte med det svenska rättsväsendet under utredningen, förhör och förhandlingarna.
Så man kan hoppas att rättsväsendet inte bekymrar sig så mycket att transportera hem mördaren... ...jag anser att vi har tillräckligt många mördare i Sverige redan ... ...både utanför och innanför...

Martin Saliba utförde ett klockrent schackdrag... ...schack matt!
Citera
2018-11-09, 20:42
  #17176
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Klipper man sina barndomsvänner och en oskyldig brud för att dom svikit en, är man tung i den världen. Tro mig ingen kommer röra bröderna. Möjligtvis Martin om han stannar i Libanon.
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Tro mig, ingen kommer röra Saliba.
Du kan givetvis fantisera fritt och spekulera i frågan, men det är infantilt att tro att Mark generellt skulle betraktas som varken tung eller "fredad". Han sitter f.ö. enl. uppgift på P18.
Du är inte hans "bodyguard" eller bevakar honom personligen "24/7" inom KVM. Därför så har du inget som helst inflytande över, eller kunskap om, hur framtiden kommer att gestalta sig rent praktiskt för den av KV-personal påstådda gnällspiken Mark!

Han kan skatta sig lycklig över att han blev kvar i Sverige när Martin lallade iväg med svansen mellan benen som "Rödluvan" till lilla mormor i Libanon. Istället för gosiga godnattkramar så blev det "stora stygga vargen" i form av Libanesiska myndigheter som trädde in på banan.
Martin hade inga "äpplen💰i korgen för att muta vargen med", och nu finns han som långtidsboende i ett kollektiv som sannolikt av egoism vill erbjuda honom sin kärlek.
Olyckligtvis för Martin så har Libanon ingen "samtyckeslag för sex". 😨 😂
Citera
2018-11-09, 20:50
  #17177
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Du kan givetvis fantisera fritt och spekulera i frågan, men det är infantilt att tro att Mark generellt skulle betraktas som varken tung eller "fredad". Han sitter f.ö. enl. uppgift på P18.
Du är inte hans "bodyguard" eller bevakar honom personligen "24/7" inom KVM. Därför så har du inget som helst inflytande över, eller kunskap om, hur framtiden kommer att gestalta sig rent praktiskt för den av KV-personal påstådda gnällspiken Mark!

Han kan skatta sig lycklig över att han blev kvar i Sverige när Martin lallade iväg med svansen mellan benen som "Rödluvan" till lilla mormor i Libanon. Istället för gosiga godnattkramar så blev det "stora stygga vargen" i form av Libanesiska myndigheter som trädde in på banan.
Martin hade inga "äpplen💰i korgen för att muta vargen med", och nu finns han som långtidsboende i ett kollektiv som sannolikt av egoism vill erbjuda honom sin kärlek.
Olyckligtvis för Martin så har Libanon ingen "samtyckeslag för sex". 😨 😂
Mark stor? Antingen är det han eller Martin som helt rått avrättar en ung kvinna för att tysta henne som vittne. Jag hoppas evigt hon inte hann uppfatta värst mycket.

Lägst stående, i klass med pedofilerna i sexbunkern.

Hur länge har Martin suttit nu i Libanon? Hoppas den fega, flyende råttan har det överfördjävligt.
Erinrar mig hur han satt och flinade på den där videon som hönsen var ner och spelade in.
Citera
2018-11-09, 20:51
  #17178
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Klipper man sina barndomsvänner och en oskyldig brud för att dom svikit en, är man tung i den världen. Tro mig ingen kommer röra bröderna. Möjligtvis Martin om han stannar i Libanon.
Knäpper man 2 barndomsvänner och en oskyldig brud är bara ju bara en idiot! Dessa 2 svin kommer garanterat få smaka sin egen medicin! Blattesvinet i Libanon lär inte överleva länge där på kåken och hans bror lär få problem här hemma.....
Citera
2018-11-10, 15:02
  #17179
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Knäpper man 2 barndomsvänner och en oskyldig brud är bara ju bara en idiot! Dessa 2 svin kommer garanterat få smaka sin egen medicin! Blattesvinet i Libanon lär inte överleva länge där på kåken och hans bror lär få problem här hemma.....

Jag tror att Eliko är sarkastisk. Läser man det han skrev högt så får man ju dålig smak i munnen.

Jag misstänker att kanske ingen kommer röra bröderna p.g.a. vilka pissfittor de är. Ingen vill lägga tid och energi på två undermänniskor som bröderna saliba, förutom de personer som har personlig anknytning till offren, men det kan bli svårt för dessa personer att ta sig in på de fängelserna mark och martin sitter på.
Citera
2018-11-10, 16:37
  #17180
Medlem
in2lads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
men det kan bli svårt för dessa personer att ta sig in på de fängelserna mark och martin sitter på.
Ärligt! Tror du att vem som helst kan knalla in på ett fängelse med säkerhetsklass 1 som Mark sitter på? Eller att knalla in på ett fängelse i Libanon där Martin sitter?
Tror du att fängelser är lite som bibliotek, man kommer och går som man vill?
Citera
2018-11-10, 18:09
  #17181
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in2lad
Ärligt! Tror du att vem som helst kan knalla in på ett fängelse med säkerhetsklass 1 som Mark sitter på? Eller att knalla in på ett fängelse i Libanon där Martin sitter?
Tror du att fängelser är lite som bibliotek, man kommer och går som man vill?

Det är ju PRECIS JUST DÄRFÖR jag skriver att det kan bli svårt.
Misstolkar du med flit eller är du helt enkelt bara dum?

Jag kanske skulle skrivit "men det kan nog bli svårt - NÄRMAST OMÖJLIGT - för dessa personer att ta sig in", så även du hade förstått att jag förstår att det är svårt att ta sig in på fängelser.

I min värld utgår jag från att alla människor vet om att det är svårt - NÄRMAST OMÖJLIGT - att ta sig in på fängelser och därför således inte skrev en mer utförlig text angånde den aspekten.
Meeeeen sen har vi dig.
Citera
2018-11-10, 21:14
  #17182
Medlem
Den inavlade horungen Saliba som sitter på kåken i Libanon kan bli dömd att betala 400 000 dollar till arabfamiljerna som förlorade varsin son.
Det här kan bli en dyr festnota för Saliba ponken att mörda andra människor.
Att hosta upp 400 tusen lax i dollar blir nog till att sära på skinkorna 24/7 på kåken livet ut hemma i Libanon om han skall få lugn och frid i sinnet?

Menafolket gillar tidelag samt samkönat sex, då dom bokstavligen ofta pratar om att rövknulla folk.

Martin Saliba ångrar sig nog att han flydde till hemlandet?
Martin kommer att bli någons bitch på kåken medan hans bror får sitta på ett lyxigt och 5-stjärnigt helpensionat hemma i Sverige.

Kan vi vänta oss att Martin Saliba begår självmord i Libanesiskt fängelse för att undkomma sitt straff?
Man kan ju alltid hoppas att han med lampsladden hänger sig i takfläkten.
__________________
Senast redigerad av pinguinen 2018-11-10 kl. 21:21.
Citera
2018-11-10, 23:36
  #17183
Medlem
Måste erkänna att detta var ganska uppmuntrade läsning. Kul att han flyr från Sverige för att undkomma straff som han också verkat frias ifrån för att i stället avtjäna livstidsstraff i Libanon. ;-)
Citera
2018-11-11, 05:36
  #17184
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geuse
Måste erkänna att detta var ganska uppmuntrade läsning. Kul att han flyr från Sverige för att undkomma straff som han också verkat frias ifrån för att i stället avtjäna livstidsstraff i Libanon. ;-)
Ja, det blev en humor "twist" av det vansinniga händelseförloppet! 😉
Det var TR som friade, och korkat nog släppte man ut honom i avvaktan på HR dom. I stället för att inställa sig i HR kunde "lilla mamsingen" berätta att stackars Martin var sjukskriven. När HR fällde honom så hade han frisk som en nötkärna (dagen innan domen föll om jag minns rätt) dragit iväg till mormor i Libanon för att njuta av livet i frihet och senare jobba på ett badhus.
Libanon må vara korrupt, men de gillar inte heller mördare, så i slutänden fick Martin ett straff i libanesisk domstol med en långt jävligare straffmätning än i Sverige.

Brorsan Mark, som Martin hade golat ner, mådde uppenbarligen dåligt i svenskt fängelse, och i början av 2017 förde han ett jävla liv i sina försök att frivilligt få bli isolerad!
Mark, som vissa fans i tråden inbillar sig är "untouchable", ville alltså själv bli isolerad, and I say no more!

Trippelmördar man två vänner, men framförallt en oskyldig tonårig tjej som råkade bli vittne, så har man sannolikt en status som möjligen är snäppet över pedofilers nivå.
Precis som bl.a. den kloka skribenten develi tidigare har skrivit, så hoppas jag att döden kom snabbt för E**i (*=m) när hon sköts i huvudet helt försvarslös sittande i bilen på BP.
En oskyldig tonårstjejs liv tog slut där, och även om Salibabröderna är inlåsta på "livstid", så har de i a f någon form av patetiskt liv kvar t.v.! 🔗🔒💣🔫
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback