• 37 443 online
  • 1 198 055 medlemmar
  • 62 073 736 inlägg
2018-11-11, 05:24
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
Om du inte förnekar svenska polisens uppgifter, att det är lögn, som de kommer med, blir det konsekvenser med ditt påstående att fångarna avled efter några minuter sedan Zyklon B släppts ned genom takluckor, eller slängts in genom väggöppningar.

Varför skulle det vara en lögn? Litar du inte polisen's uppgifter? Jag gör det! Så det är omständigheterna som gör att hon ej dog, bland annat öppnade hon bilfönstret. Det var vintertid och kallt.

Samtidigt vet jag HCN är jävligt giftigt, så Höss talade sanning. Med de dog på ett par minuter. Jag litar på han, pågrund jag känner till han väl.

Litade du inte på de uppgifterna som du själv nämnde, att HCN dödar personer i USA's gaskammare på 2 minuter?
Jag gav dig tips att man kan dö av äta bittermandlar 50 kg, men det är fel det ska vara 50 st bittermandlar.
Hittade en bra länk https://www.alternativ.nu/index.php?topic=160441.0

• Blåsyra (cyanvätesyra, vätecyanid, cyanväte, HCN, eng. prussic acid, hydrocyanic acid): Dödlig dos för vuxna beräknas vara 50 mg (50 bittermandlar), 5-10 mg för barn (5-10 bittermandlar). En exaktare beräkning lyder: 0,5-3,5 mg per kilo kroppsvikt, motsvarande 60 bittermandlar för vuxna, 10 för barn. I livsmedel är halten blåsyra ofarlig. Ur eterisk olja som ska användas i mat tas den bort.
Blåsyrefri bittermandelolja

Jag gav dig ledtråd att FOI nämner att HCN kan vara dödligt ner till 300 PPM. Då dör varannan person. Samma med de amerikanska myndigheterna. Menar du de talar osanning?
Citera