Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-09, 13:27
  #25
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Siffran 16 är ledtråden. Det är inte en person med hälsosamt psyke som gjort detta. Hanhon drivs av kränkthet, något barndomstrauma, internetfans, politiskt hat, eller liknande och utsätter därför sig själv och omvärlden för sina dumma ideer. Utan internet och PKismen hade hanhon inte haft någon anledning att göra detta.

Är det bara jag, verkar inte könsbytare ha mentala problem utöver att de känner att de har fel sex? T.ex en rad mord och allvarliga brott utförda av sexbytare på kort tid. Skulle vara intressant om det t.ex finns någon forskning som visar att sexbytare i själva verket drivs av psykiska problem. Som förvisso kan vara orsakade av att de inte känner sig normala. Om det är så kan man ju skippa sexbyte helt och hållet, för de kommer ändå inte att må bra.

Så är det i princip samtliga fall. Antalet självmord och psykisk ohälsa för könsbytare och transhennar är skyhögt när jämför med antalet självmord bland normala människor. Det är inte ovanligt att de efter könsbyte inser att det inte räckte - att könsbytet inte löste deras (mentala) problem - varpå de tar livet av sig istället.
Citera
2018-11-09, 13:33
  #26
Medlem
RedXs avatar
Jag har svårt att greppa problemet. Salongen erbjuder vaxning av kvinnliga könsorgan men personen ifråga har inget.

Det är lite som att bli upprörd över att en VVS-firma tackar nej till att stambyta ett hus som inte existerar.
Citera
2018-11-11, 00:48
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komigenjao
Är det ett tillräckligt pris, per salong hoppas jag, för våldtäkten den transa får utstå när hen blir nekad? Jag tycker hen ska ha mer pengar. Transor har en mänsklig rättighet att få betalt varje gång de känner sig kränta, inte kan de jobba på pattaya beach som äckliga mensmonster gör, det är ju förtryck.

Såg ditt inlägg nu. Jag har inte postat det som citeras. Citera mig gärna men citera korrekt i sådana fall
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback