• 38 290 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 096 233 inlägg
  • 3
  • 4
2018-11-09, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollingStones
I andras ögon har jag inte något av värde. Jag är en loser. Jag vet och erkänner det men skiter i vilket. Barn kan man skaffa på två sätt och det har jag gjort. Det var egentligen det enda jag ville med livet. Jag förlorade på alla andra sätt och kommer aldrig ens försöka göra något åt saken, åtminstone inte i detta livet. Eller mer korrekt; jag ställde inte upp i någon tävling. Jag uteblev pga bristande intresse. Jag spelar inte samma spel som ni. Jag sket på matchen. Jag fuskade och slog ner domaren så att säga. Jag är så långt borta från det livet ni lever som det bara går.
Men i den evolutionära kapplöpningen ligger jag långt före. Jag är nöjd så. Jag kan både skratta och spotta på er om jag skulle vilja. Behövs inga fler barn. Säden är spridd, åkrarna är gödslade. Jag har nog med att försöka begripa universum nu för att kunna avsluta skiten på rätt sätt, om möjligt. Fast klart jag skulle vilja trycka några till när jag tänker på det.
Kondom används inte om testad kvinna så om barn blir till så blir det så. Inget jag som man förhindrar. Då får dom behållas, adopteras eller kvinnan flytta till Sverige. Då skulle det inte gjort något om hon träffade en riktig karl med mycket cash. Då hade jag bara sagt; ta jävligt bra hand om dig själv nu och barnet eller barnen annars kommer jag och tar din man. Stanna med honom livet ut om han är bra. Bli inte gravid. Mina barn vill inte ha halvsyskon. Dom ska ha maximal kärlek och omtanke.
Vilken mästare jag är som redan mycket tidigt, redan som knapp tonåring, kände efter precis vad jag ville med livet, tänkte ut planer och sen sjösatte dessa i exakt rätt tid och på rätt sätt. Precis allt jag ville och som var realistiskt slog in. Det är fasen mästerligt. Ur ingenting skapade jag ett konststycke av sällan skådat slag. Nu vet ni förvisso nada om mig förutom det jag skrivit och så ska det förbli.
RollingStones börjar bli trött. Mick Jagger där på avataren ser gammal och sliten ut men jämfört med mig så är han i själ och hjärta bara barnet. Snart slut som både användare och människa.
Jag har sovit sen min sömniga senaste kommentar som du läste. Nej det som står stämmer och jag är fortfarande inte psykiskt sjuk. Glöm autistisk. Jag säger ju som det är, jävla puckon. En autistisk människa eller asperger skulle inte klara det jag gjort. En psykopat hade burats it. En schizofren hamnat på avdelning. Hos mig fanns förmågan, listen och slugheten, att arrangera livet på bästa möjliga sätt men sen ingen mer kraft eller vilja. Jag är inte som ni och varken vill eller kommer någonsin att bli det. Vi har ingenting gemensamt. Ni har ingenting att erbjuda mig. Inget som jag skulle vilja ha. Youtube, news, riktigt hård och pervers porr med kvinnor och knark är allt som finns kvar.
Svea rike behöver inte oroa sig, jag ska inte hitta på dumheter. Om ni vill dö får ni sköta det själv. Det tänker inte jag hjälpa till med. Så hygglig är jag inte. Ni vill egentligen dö, bara det att ni inte förstår bättre än att tro livet är nöje och för skoj skull. Jag ska bara förr eller senare ta ett stilla farväl på egen hand. Ett skott genom mitt eget huvud blir det som avslutar saken.

du verkar ensam. och du tänker för mkt
Citera
2018-11-09, 20:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det handlar inte om det, det handlar om hotet som sådant.

För TS är det ett reelt hot att hon faktiskt sticker när hon PUT och det hotet likställer han med att dö. Han lär ha då investerat 5 år i någon som lurat honom under tiden.

TS har inte läst på om hur det går till när en utlänning gifter sig med en thai och flyttar dit, köper hus och skit åt frugan för att sedan hoppa från balkongen och dö innan bläcket torkat på pappret. Det handlar om ekonomisk vinning och det är samma sak med att få ut ett svenskt pass. TS vill leka med elden och vill då att elden skriver på ett papper som garanterar att den inte bränner TS.
Citera
2018-11-09, 21:07
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komigenjao
För TS är det ett reelt hot att hon faktiskt sticker när hon PUT och det hotet likställer han med att dö. Han lär ha då investerat 5 år i någon som lurat honom under tiden.

TS har inte läst på om hur det går till när en utlänning gifter sig med en thai och flyttar dit, köper hus och skit åt frugan för att sedan hoppa från balkongen och dö innan bläcket torkat på pappret. Det handlar om ekonomisk vinning och det är samma sak med att få ut ett svenskt pass. TS vill leka med elden och vill då att elden skriver på ett papper som garanterar att den inte bränner TS.

Och det funkar inte.
Citera
2018-11-09, 21:39
Medlem
RollingStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Och det funkar inte.
Det kan det väl göra om TS inte är särskilt rädd för att döda och sedan direkt själv dö medan partnern skulle leva i fruktan om hon gjort något som gått emot vad som vi var överens om. En sömmerska i låt säga Bangladesh skulle kunna ha ett bra liv med mig och jag med henne.
Jag vill på riktigt dö och lämna livet för gott men har ändå lite mer krut att ge innan dess. Om jag avslutar mig själv som singel utan att först ha provat om kärleken skulle kunna funka i en vanlig svensk villaidyll, eller tar min ev. otrogna partner med mig; vad spelar det då för roll?

Övertaget jag besitter i förhållande till en vanlig kvinna är att jag inte skyr varken döden eller vad som ev. händer därefter. Jag är rädd för otrohet men antagligen inte mer rädd för det än vad hon skulle vara för att bli syrad eller få huvudet avsågat.
Citera
2018-11-09, 21:41
Medlem
RollingStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
du verkar ensam. och du tänker för mkt
Jag vill vara ensam och tänka, fast med en kvinna i ett lugn och stabilt förhållande.
Citera
2018-11-09, 21:42
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollingStones
Det kan det väl göra om TS inte är särskilt rädd för att döda och sedan direkt själv dö medan partnern skulle leva i fruktan om hon gjort något som gått emot vad som vi var överens om. En sömmerska i låt säga Bangladesh skulle kunna ha ett bra liv med mig och jag med henne.
Jag vill på riktigt dö och lämna livet för gott men har ändå lite mer krut att ge innan dess. Om jag avslutar mig själv som singel utan att först ha provat om kärleken skulle kunna funka i en vanlig svensk villaidyll, eller tar min ev. otrogna partner med mig; vad spelar det då för roll?

Övertaget jag besitter i förhållande till en vanlig kvinna är att jag inte skyr varken döden eller vad som ev. händer därefter. Jag är rädd för otrohet men antagligen inte mer rädd för det än vad hon skulle vara för att bli syrad eller få huvudet avsågat.

Det funkar inte för att det inte är kärleken du provar om du gör så. Det är ett skräckvälde. Fortsätt leta efter något bättre istället.
Citera
  • 3
  • 4