Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 12:26
  #13
Medlem
Hon kan vara sexuellt hämmad. Eller inte så bekväm med att höras så mycket. Förhoppningsvis kommer hon över det.

Mvh.
Citera
2018-11-09, 12:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Min tjej som jag har för närvarande stönar aldrig när vi har sex ...
Jag tror att du gör ett dåligt jobb helt enkelt.
Citera
2018-11-09, 12:31
  #15
Medlem
Mooons avatar
Har man inga problem så skapar man sig ett. är du helt dum eller? Låt henne vara som hon vill när ni har sex.
Citera
2018-11-09, 12:35
  #16
Avstängd
mazedazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Nej jag har faktiskt en ganska stor och det har hon själv sagt. Att det är den största hon sätt och jag tror på henne för hon är inte den första som säger att den är riktigt stor.

Men kan de va så att jag är dålig på att knulla?
Men det ska ändå inte spela roll så stor som den är och när jag pumpar på borde det ändå komma nått ljug iaf.
Och du tror på allt hon säger?
Visst du kan ha en stor. " Det största jag har sett" är kanske inte helt sant utan något hon säger för att göra dig glad.
Citera
2018-11-09, 12:36
  #17
Medlem
nezzoms avatar
Hmm,något gör du fel....
Tom den tystaste tjej jag hade sex med
gnydde när hon kom...
Citera
2018-11-09, 14:37
  #18
Medlem
Nykulas avatar
Hon kanske tycker det är pinsamt. Stönar du?
Citera
2018-11-09, 14:44
  #19
Medlem
eromasters avatar
Förmodligen tillfredställer du henne inte
Citera
2018-11-09, 14:45
  #20
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Varken TS eller någon som svarat tycks ha tänkt tanken att faktiskt fråga henne om hon njuter eller lider.

Människor är olika när det gäller sånt här. Vissa gapar och skriker så man tror att de fejkar, andra ger knappt ifrån sig ett pip. Därför frågar man om man är osäker. Personen det gäller alltså, inte i en tråd på Flashback.
Citera
2018-11-09, 14:49
  #21
Medlem
Dem gångerna jag inte stönat under sex är förr i tiden när jag var osäker på mig själv eller tyckte det var pinsamt. Eller för killen levererade dåligt 🤪
Citera
2018-11-09, 16:02
  #22
Medlem
Frågor att fundera på
1. Låter du under sexet? (Låter du inte alls vill hon antagligen inte heller göra det, låter du jättemycket medvetet blir det bara konstigt och därför njuter hon inte)
2. Har du märkt om hon njuter under sexet? (Annars är det inte så konstigt)
3. Om du har ”pullat och pumpat sönder henne” så är det kanske det som är problemet. Testa något lugnare mer sensuellt. Det är kanske det hon tänder på.
4. Sist men inte minst, är hon obekväm? Låt henne styra och få lite självförtroende, då in hon dessutom välja det hon själv tycker är skönt.

/kvinna
Citera
2018-11-09, 16:19
  #23
Medlem
Katzyns avatar
Svårt att se hur man skulle kunna vara helt knäpptyst under sex om det är bra och man kommer faktiskt. Alltså att man inte skriker som en porrstjärna är inget konstigt men, helt knäpptyst hela vägen? Då var det nog inte speciellt bra för henne ärligt talat. Sen om det var dåligt för att hon är hämmad eller för att du inte gör det skönt för henne är svårt att säga.
Citera
2018-11-09, 20:24
  #24
Medlem
Är ni på riktigt så tröga och porrskadade?
"Pullar sönder" , "dunkar på"

Kanske dags att inse att tjejer på pfilm får betalt för allt ni tror de gillar att göra på film.
Jag har aldrig hört talas om nån tjej som älskar nån som trycker in fingrarna våldsamt i underlivet .
Fråga hur hon vill ha det och tro inte att ett hårt intensiv juckande är bra sex. Skaffa en fleshlight istället då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback