• 30 629 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 089 758 inlägg
  • 1
  • 2
2018-11-09, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hudolf
Här är väll mer troligt att kosten kommer se ut egentligen... http://imgur.com/gallery/svBr4K3

håller med alfred, amatör kost om jag får säga det själv men nu är den inte rakt av destruktiv

fundera på vad du kan göra med 400 gram nötfärs, finns ingen i världen som behöver det dagligen

pasta känns också helt onödigt att ha med i ett KOST SCHEMA, inget fel på varken nötfärs eller pasta men inget jag någonsin skulle lägga in i mitt kost schema, vist fisk, vad är dina funderingar kring det? lax istället för nötsfärs

sen tycker jag att 5k kcal på dig är helt onödigt men det är väll mer upp till dig, när jag var som tyngst och vägde 107 kg med magrutor så käkade jag 6000 kcal, då är jag jääääävligt kort också så du kan ju börja spekulera i massan för att faktiskt omsätta den här typen av energi du stoppar i dig, du komemr förmodligen skita ut över 1000 kcal av de 5 du stoppar i dig, och bara tycka att det är allmänt jobbigt med de omständigheterna som kommer med 5 k clean food ED, mättnad, blodtryck, kondition, fettansamlig, magbesvär, skita 4 gånger om dagen osv..

ahja du ska få göra på ditt sätt, du är yngre än mig och lär dig förhoppningsvis hela tiden vad om funkar bäst för dig
Citera
  • 1
  • 2