Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-09, 15:28
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alientechnology
Problemet kanske sitter på Denver? Har för mig annars du får importera icke narkotikaklassade läkemedel inom europa. Nu är CBD baa läkemedelsklassat... Borde inte gälla för den lagliga gränsen THC.

Tack för ert svar. Det var en intressant tanke. Men de stoppades ihopp om att finna THC då åklagaren inte nämnde något angående själva CBD. Endast att det ej får innehålla något spår av THC. Men jag har redan en labbrapport som visar 0.00% THC och THCA.

Rent slöseri på pengar, tid och lidande för jag har inte råd att handla mer.
Citera
2018-11-09, 15:32
  #14
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5gramusik
Tack för ert svar. Det var en intressant tanke. Men de stoppades ihopp om att finna THC då åklagaren inte nämnde något angående själva CBD. Endast att det ej får innehålla något spår av THC. Men jag har redan en labbrapport som visar 0.00% THC och THCA.

Rent slöseri på pengar, tid och lidande för jag har inte råd att handla mer.

Du kommer få tillbaka det, så tänk inte på det så mycket mer.
Det är som sagt förbjudet att marknadsföra och sälja det som ett läkemedel, dock inte att köpa och inneha det ifrån utlandet.
Citera
2018-11-09, 15:40
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmyman
Nu kan alla bli proffs nästan efter par timmars läsning

Håller med om en del av det du säger men du har nog hamnat i fel tråd? Helt okej med rant. Tar inte illa upp haha

Men det sista fick mig som föredetta odlare att nästan känna mig förolämpad haha

Sant dock. Internet är fantastiskt.
Citera
2018-11-09, 15:45
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Du kommer få tillbaka det, så tänk inte på det så mycket mer.
Det är som sagt förbjudet att marknadsföra och sälja det som ett läkemedel, dock inte att köpa och inneha det ifrån utlandet.

Ja det var min uppfattning. Tack för dina ord!
Citera
2018-11-09, 16:48
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Fyfan vad tragiskt, dem gör verkligen allt för att man inte ska medecinera själv med saker som funkar och inte har biverkningar så man istället måste bli livstidskund på apoteket och må piss hela livet, vi är inte ett dugg fria i detta kommunist land

Köp ifrån en inrikes shop i framtiden istället?

Yupp! Tack för ditt svar. Keep it funky =)
Citera
2018-11-12, 10:21
  #18
Medlem
MohinderHerbs avatar
Hejsan. Såg att du använder cbd som medicin. Har du fått kontakt med läkare på internationellt plan som skrivit ut detta? Skulle gärna få tips hur man kommer i kontakt med en sådan läkare.

Skriver om mitt fall här: (FB) Komma i kontakt med 'cannabispositiv' läkare

Tack på förhand!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback