Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 08:53
  #2317
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Är hon särskilt rik då? Hon fick ju inte ut så mycket i skilsmässan med herr Anka.

Tror inte han begär så mycket. En villig kvinna som står för mat och uppehälle i staterna
Citera
2018-11-09, 10:18
  #2318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Tror inte han begär så mycket. En villig kvinna som står för mat och uppehälle i staterna
Det måste ju hursomhelst vara hemskt att förlora sina barn. Får hon träffa de överhuvudtaget på helger och så eller är Amerikanska rättssystemet helt annorlunda på denna punkten? Någon som vet?
Citera
2018-11-09, 12:05
  #2319
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Det måste ju hursomhelst vara hemskt att förlora sina barn. Får hon träffa de överhuvudtaget på helger och så eller är Amerikanska rättssystemet helt annorlunda på denna punkten? Någon som vet?

Det har sagts att hon fysiskt eller psykiskt, vet inte. misshandlat dom. Amerikanarna är hårdare än Sverige och det skall finnas tungt vägande skäl för att hålla barnen borta från mamman. Är det något mindre brukar dom få övervakat umgänge. Men hon har väl inte det ens
Citera
2018-11-09, 12:26
  #2320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Det har sagts att hon fysiskt eller psykiskt, vet inte. misshandlat dom. Amerikanarna är hårdare än Sverige och det skall finnas tungt vägande skäl för att hålla barnen borta från mamman. Är det något mindre brukar dom få övervakat umgänge. Men hon har väl inte det ens
Sorgligt för alla parter när föräldrar inte kan komma överrens. Inte konstigt om hon mår dåligt dock!
Citera
2018-11-09, 12:30
  #2321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Är hon särskilt rik då? Hon fick ju inte ut så mycket i skilsmässan med herr Anka.
Vad jag förstått fick hon ingen del av hans tillgångar, detta p g a äktenskapsförord.
Men ett månatligt underhåll (alimony) får hon.
Citera
2018-11-09, 12:46
  #2322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agdelo.serigo
Jag kan tänka mig att Siv Cotton avslöjade något väldigt privat om Anna då de bleepade allt hon sa. "Jag och min man bor i samma område som du och vi har hört att *blablabla*", det var då Anna reste sig upp och gick. Anna tvingade säkert produktionen att censurera vad Siv sa.


Vore intressant att se det hela oklippt.
Kan man se munnen på henne när hon säger det? Vet att visa döva kan läsa på läpparna vad folk säger fastän de inget hör.

Någon döv här eller någon som känner en?
Citera
2018-11-09, 13:35
  #2323
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Slutet på sista avsnittet var fan bland det roligaste jag har sett. När Gunilla inte höll med programledaren när han skulle avrunda programmet och sa att vi har väl ändå haft lite trevligt (trots bråk).
Gunilla: - "Det var otroligt otrevligt!"
Programledaren: - "Jaha."
Och så var det slut.
Jag höll på att skratta ihjäl mig.

Ja, det var fantastiskt Jag älskar att Gunilla var sitt vanliga hispiga jag (lite snällare kanske, då hon faktiskt bad om ursäkt och verkade försöka försonas med Åsa och Isabel), men ändå framstod som hyfsat normal och trevlig eftersom Anna var med.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Kan man se munnen på henne när hon säger det? Vet att visa döva kan läsa på läpparna vad folk säger fastän de inget hör.

Någon döv här eller någon som känner en?

Du kan se klippet här: https://nyheter24.se/noje/917542-har...tt-langfingret
Tyvärr ligger inte kameran på Siv under det längsta "pipet", men då är Anna redan på väg ut, innan dess verkar det mest ha varit fula ord som censurerades. En hel del har visst klippts bort, men det var nog inget särdeles allvarligt i skvallerväg som sades, möjligtvis lämnade Anna för att hon var rädd att något känsligt skulle avslöjas. Men av sammanhanget (de diskuterade varandras respektive "sluttiness") tror jag att det inte var något som vi tittare hade tyckt varit så allvarligt. På sin höjd skulle nog Siv avslöja att Anna haft många sexpartners eller varit otrogen, men Anna, med all hennes STIL OCH KLASS, ser nog detta som en mörk hemlighet som måste hållas till varje pris. Hon fattar ju inte själv att alla redan vet att hon är en trashig hycklare.
__________________
Senast redigerad av Uncle Duke 2018-11-09 kl. 13:45.
Citera
2018-12-28, 10:57
  #2324
Medlem
nickomyras avatar
Varför tog det slut med Åsa Vesterlund & Berne ?
Citera
2018-12-28, 11:14
  #2325
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
erikaregina8
Hittar inte det kontot
Citera
2018-12-29, 00:21
  #2326
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hittar inte det kontot
Verkar som hon har tagit bort de.
Citera
2018-12-29, 17:00
  #2327
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hittar inte det kontot
https://instagram.com/erikap3rsson?u...d=9eabzoosm17v

Verkar vara denna som gäller nu.
Citera
2019-03-01, 17:59
  #2328
Medlem
När svenska Hollywoodfruar återvänder i höst dammas en tidigare deltagare av.
Siv Cotton.
Nöjesbladet kan avslöja att den 47-åriga norskan är kontrakterad för säsong 13 av den kontroversiella dokusåpan.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...hollywoodfruar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback