Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-08, 23:33
  #1
Medlem
Jag försöker göra uttag men pengarna studsar tillbaka in på spelkontot några timmar senare, jag är rädd att de har dålig ekonomi (Fulltiltpoker minns jag väl).
Jag har flera gånger varit i kontakt med deras support som lovar att skicka det till den avdelning som har hand om uttag och ekonomin, det är dock inget som förändras. Det känns snarare som att de förhalar...
Det var ca tre veckor sedan som jag försökte ta ut mina pengar men fortfarande inga pengar på kontot...
Citera
2018-11-08, 23:38
  #2
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowroler
Jag försöker göra uttag men pengarna studsar tillbaka in på spelkontot några timmar senare, jag är rädd att de har dålig ekonomi (Fulltiltpoker minns jag väl).
Jag har flera gånger varit i kontakt med deras support som lovar att skicka det till den avdelning som har hand om uttag och ekonomin, det är dock inget som förändras. Det känns snarare som att de förhalar...
Det var ca tre veckor sedan som jag försökte ta ut mina pengar men fortfarande inga pengar på kontot...

Har en känsla av att det är en pågående bubbla överlag inom industrin. Väldigt många bolag, väldigt många annonser, väldigt mycket spekulation men väldigt lite likvida medel. Lite som innan dot-com bubblan och kraschen

Har du försökt göra små uttag eller försöker du bara dra ut allt på en gång?
Citera
2018-11-08, 23:43
  #3
Medlem
Zer0Shits avatar
Vilken summa rör det sig om?

z
Citera
2018-11-08, 23:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slowroler
Jag försöker göra uttag men pengarna studsar tillbaka in på spelkontot några timmar senare, jag är rädd att de har dålig ekonomi (Fulltiltpoker minns jag väl).
Jag har flera gånger varit i kontakt med deras support som lovar att skicka det till den avdelning som har hand om uttag och ekonomin, det är dock inget som förändras. Det känns snarare som att de förhalar...
Det var ca tre veckor sedan som jag försökte ta ut mina pengar men fortfarande inga pengar på kontot...

Med risk för att bli idiotförklarad: Är det ditt första uttag från sidan? Vill bara få det klargjort.

Angående pokersidor, everestpoker fick jag vänta två veckor på för uttag.
Citera
2018-11-09, 01:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slowroler
Jag försöker göra uttag men pengarna studsar tillbaka in på spelkontot några timmar senare, jag är rädd att de har dålig ekonomi (Fulltiltpoker minns jag väl).
Jag har flera gånger varit i kontakt med deras support som lovar att skicka det till den avdelning som har hand om uttag och ekonomin, det är dock inget som förändras. Det känns snarare som att de förhalar...
Det var ca tre veckor sedan som jag försökte ta ut mina pengar men fortfarande inga pengar på kontot...

du måste verifiera dig.
Citera
2018-11-09, 07:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Vilken summa rör det sig om?

z
20k

Citat:
Ursprungligen postat av Vitalejonet
Med risk för att bli idiotförklarad: Är det ditt första uttag från sidan? Vill bara få det klargjort.

Angående pokersidor, everestpoker fick jag vänta två veckor på för uttag.
nej haha.. Har spelat där i tio år ungefär.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback