• 40 848 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 095 091 inlägg
2014-04-19, 23:33
Medlem
tjenare!
Jag har alltid spenderat mycket av min tid av o kolla på marvel och DC filmer och har alltid önskat att bli nån sorts superhjälte själv :/
asså det låter kanske sjukt men tänk om man är ganska stark o smidig kan få tag i nån sorts skyddsdräkt, nåt sorts vapen som kan typ skada sin "fiende" och sen faktist rädda nån från att bli t.ex rånad, eller nåt värre det skulle kännas så bra.
och jag vettefan det kanske är omöjligt men här är vad jag har kommit fram till om man ska bli en superhjälte hehe/problem man måste komma igenom för att bli en superhjälte

först måste man ha något sätt att ta sig fram till platserna man vill komma och inte som bil för man vill liksom inte visa sig man ska ha något annat sätt, det skulle va asbra om man kunde flyga eller typ åka i kloakerna med nåt snabbt för att komma fram o tbx dit man nu ska till eller vill ifrån haha.

det andra som kan vara bra är att prata utrustning och typ dräkt, man måste kunna skydda sig med nån bra skydd sak och ha nåt vapen som inte dödar men typ en elpistol eller nåt och sen nåt för att skydda ansiktet så man inte blir avslöjad typ. aa ja vettefan men prata om det typ haha

jag har kroppen jag har viljan och jag känner att jag vill hjälpa folk men det kanske bara är jag som har sett för mycket filmer och drömmarna flyger iväg nu på kvällkvisten men jag känner att jag iaf måste försöka.

aja disskutera sönder nu
Citera
2014-04-19, 23:35
Medlem
akzags avatar
Du skulle bli dödad snabbare än vad du tror grabben, Kom till nån känd ort utanför stockholm och försök dig på något. Kmr gladligen läsa ditt dödsbesked.
Citera
2014-04-19, 23:41
Medlem
OleYellers avatar
Kolla på den här: Superheroes.
Citera
2014-04-19, 23:45
Medlem
DrDeathAnianssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacksmack
jag har kroppen jag har viljan och jag känner att jag vill hjälpa folk men det kanske bara är jag som har sett för mycket filmer och drömmarna flyger iväg nu på kvällkvisten men jag känner att jag iaf måste försöka.
Om jag vore du skulle jag inhandla en hockeyutrustning(läs: målvakts)och ställa mig utanför tunnelbanan vid Rågsved alternativt Skärholmen centrum och se till att folket sköter sig.
Citera
2014-04-20, 00:15
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDeathAniansson
Om jag vore du skulle jag inhandla en hockeyutrustning(läs: målvakts)och ställa mig utanför tunnelbanan vid Rågsved alternativt Skärholmen centrum och se till att folket sköter sig.

Hehe.. The Goalkeepor! Spade och Jason-mask. Solida tips!
Citera
2014-04-20, 01:04
Medlem
Den här tråden ska ligga under humor. Sen att du bara är 13, är en mindre bra sak.
Citera
2018-11-08, 16:28
Medlem
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Du skulle bli dödad snabbare än vad du tror grabben, Kom till nån känd ort utanför stockholm och försök dig på något. Kmr gladligen läsa ditt dödsbesked.

Jag såg namnet Justice Man någonstans. Nu har vi Goalkeeper också. Bra förslag

Ja det blir problem förstås. Man får stryk av kriminella eller man blir infångad av polisen. Några superhjältekrafter har man ju inga och snillrik som Läderlappen är är det bara Läderkappen själv som är och han finns ju inte på riktigt.
Citera
2018-11-08, 16:41
Medlem
Det borde väl gå! Vill ju också vara med i sådana fall xD!
Citera
2018-11-09, 01:04
Medlem
Cereal killer Peter Mangs hade ju sådana drömmar om att bli en superhjälte i form av en tuff och hård Anticimexgubbe som rensar Malmö på blattehyra.
PM tränade thai kvan do och var svartbältare och kan säkerligen försvara sig med näbbar o klor?

När han mötte ett gäng kriminella babbekameler i ett parkeringsdäck, så bajsade PM i byxorna och sprang sedan därifrån som en fitta med svansen mellan benen när han istället kunde ha gjort en hoppspark i ansiktet på varje inavlad kamel.
Superhjälten Peter Mangs var inte lika tuff utan sin Glock så därför gjorde han ingenting utan stack därifrån som en hare.
Citera