• 38 435 online
  • 1 198 473 medlemmar
  • 62 096 224 inlägg
2018-11-08, 18:53
Avstängd
Gäller SJ:s hemsida. Har inga räkningar eller något obetalt som helst hos Paynova eller Klarna. Vad är problemet? Gäller en biljett (tur och retur till 900 kr). Går inte när jag klickar på faktura. Vad är anledningen? Någon som kan beställa biljetter via faktura? Har gått tidigare, helt utmärkt. Blev paff då det inte gick denna gången.
Citera
2018-11-08, 19:32
Medlem
Kan ju vara den externa tjänsten som ligger nere. Eller att resan är inom kort tid så de vill ha direktbetalning. Eller att de helt enkelt har ändrat reglerna.
Citera
2018-11-08, 20:34
Medlem
SJ har dåliga erfarenheter av resenärer utan pengar till resan.
Citera
2018-11-08, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Gäller SJ:s hemsida. Har inga räkningar eller något obetalt som helst hos Paynova eller Klarna. Vad är problemet? Gäller en biljett (tur och retur till 900 kr). Går inte när jag klickar på faktura. Vad är anledningen? Någon som kan beställa biljetter via faktura? Har gått tidigare, helt utmärkt. Blev paff då det inte gick denna gången.

Kan förra årets taxerade inkomst vara för låg? Jag är student och försökte boka 2 SJ-resor på faktura. Första gick bra men andra betalningen var det tvärstopp på. Har 0 betalningsanmärkningar, inga prickar, ingenting, men förra årets inkomst var på kanske 3000kr och de vet inte hur mkt pengar man har på sparkontot. Jag har inte heller haft några problem med fakturor varken före eller efter.
Citera