Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Har du kissat i ett handfat?
Ja, såklart, det gör väl alla någon gång?
68,92%
1435 röster
Nej, aldrig i livet, gud så äckligt!!
31,08%
647 röster
2018-10-03, 00:52
  #661
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattspark112
Man kan tvätta penis i handfatet. Det är okej. Men att kissa? VAFAN ÄR TOALETTEN TILL FÖR? Och hur tänker man?
"Nej idag var en jobbig dag. Jag orkar inte lyfta toalocket så det får bli handfatet." ? :s

För övrigt, att stå upp och kissa stänker ner toasitsen och golvet runt. Ni som tror att kisstrålen är perfekt och inte "stänker" på sidan. Testa lägg papper på toalettsitsen när ni står upp och kissar några gånger så inser ni snart att man bör sitta ner och kissa eller kissa kontrollerat i handfatet ifall man känner för det och inte har massa saker ståendes på handfatet.
Citera
2018-10-11, 11:31
  #662
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Nej, det är nog rätt så otäckt att göra.
Citera
2018-10-11, 17:26
  #663
Medlem
Hemma i min lyxiga lgh aldrig i livet men i skolan, jobb är det skit i samma! Bara mitt badrumm är värt över 100k.
Citera
2018-10-11, 17:35
  #664
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Hemma i min lyxiga lgh aldrig i livet men i skolan, jobb är det skit i samma! Bara mitt badrumm är värt över 100k.

Med andra ord ett helt vanligt badrum, bara lite billigare än genomsnittet. Lush life
Citera
2018-10-11, 18:24
  #665
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Hemma i min lyxiga lgh aldrig i livet men i skolan, jobb är det skit i samma! Bara mitt badrumm är värt över 100k.

Skämtar du?

Det är mindre än vad en liten gästtoalett kostar i Stockholm, lyx för dig är inte lyx för alla andra. Dessutom har alla anständiga människor en städerska, jag pinkar där det behagar mig och säger till Agda att göra rent.

Min städerska heter Agda, vad heter din?
__________________
Senast redigerad av trottwell 2018-10-11 kl. 18:31.
Citera
2018-10-11, 18:37
  #666
Medlem
Det är inte så farligt. Det tvättas ju bort
Citera
2018-11-08, 22:53
  #667
Medlem
bunjackens avatar
Japp här har ni en 25 år kille som gärna pissar i handfatet gör det nästan på daglig basis pissa också i flaskor som jag tömmer i handfatet tycker det är normalt har även skitit i påse och torkat röven med strumpa
Citera
2018-12-11, 23:45
  #668
Medlem
Så jävla svårt att sikta rätt när man skiter smala korvar i handfatsbrunnen så jag brukar göra det i pissoaren istället
Smörjer man in dem i alcogel gör det inget om det skvätter lite

Diarre är smidigast i duschen, undvik badkaret
Citera
2018-12-12, 11:25
  #669
Medlem
lilmayos avatar
Pissa i handfatet - Nej
Tvätta pillesnorren innan eller efter bank -
Citera
2018-12-12, 21:25
  #670
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikSahlin
Hej vänner,
jag sitter här med frugan och har precis uppdagat att den yngsta sonen använder vårat handfat som en pissoar. Jag tycker att det inte är något speciellt med det då man själv har gjort det några gånger.

Frugan å andra sidan är väldigt starkt emot och tycker detta är svinigt i största allmänhet.

Blir väll en liten avhyvling till gossen men inget mer med det men nu till själva frågan. Vad tycker ni om att använda handfatet som en toalett eller är detta något som skall undvikas till högsta pris? Har ni själv erfarenhet med detta?

Jamen Jesus, varför i handfatet? För att man inte orkar lyfta på toalocket eller vad? Eller är er son en basketspelare och det låter som Niagarafallet varje gång han kissar? Eller är det som hemma hos oss, att tonåringens kiss, på något mystiskt sätt, hamnar UNDER toastolen.....
Citera
2018-12-22, 18:05
  #671
Medlem
FredrikSahlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jamen Jesus, varför i handfatet? För att man inte orkar lyfta på toalocket eller vad? Eller är er son en basketspelare och det låter som Niagarafallet varje gång han kissar? Eller är det som hemma hos oss, att tonåringens kiss, på något mystiskt sätt, hamnar UNDER toastolen.....

Det är ett ständigt problem. Jag tror det är när man sitter ner och kissar som man. Det är en för stark stråle i "fel" vinkel som gör att det skvätter under sitsen. Samtidigt som man torkar av snoppen får man vackert ta och kika under sitsen.
Citera
2018-12-22, 22:31
  #672
Medlem
Roidberts avatar
Det händer ibland på offentliga toaletter om den inte känns fräsch. Då vill jag inte sitta ner och pissa, och min stråle är i regel inte särskilt pricksäker... Då ser jag det som ett bättre alternativ att pissa i handfatet än att potentiellt pissa ner golv och väggar. Sköljer man med vatten efteråt tycker jag inte att det är så farligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback