• 14 360 online
  • 1 198 638 medlemmar
  • 62 097 236 inlägg
2018-06-24, 15:10
Avstängd
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Jag älskar Jean paul gaultier!! Den blå flaskan med manskroppen. Brukar ta med mig en sån provsticka med den varje gång jag är på åhlens så man kan sniffa på den lite då o då haha!
Det var den jag köpte. Det är många här som har rekommenderat den
Citera
2018-09-20, 14:40
Medlem
EmME1993s avatar
Man använder parfym för rätt sammanhang och så är det. Det ska finnas som minst 5 flaskor parfym i ditt skåp: vår, sommar, höst, vinterparfym och allt från kontor till fest. Att köpa en flaska parfym och förvänta sig bara bra komplimanger från den vid olika miljöer och sammanhang går inte riktigt.

Hur skulle det se ut om jag skulle exempelvis använda Jean Paul Ultra Male på ett kontor när den i själva verket är en fest, nattklubb parfym? Visst den luktar porr men det går bara inte att är använda den hursomhelst varsomhelst 😂 visst det går men man ser ju inte klok ut.
Citera
2018-11-08, 15:51
Medlem
Trilskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Jag vill veta vilken killparfym jag ska ha på mig. Just nu använder jag Gucci guilty absolute. Å det är bara en tjej som har sagt att den luktar gott.
När jag hade one million så var det en tjej som alltid sa att jag luktade gott. Men nu har hon inte sagt det.

Killar får också svara. Har ni killar haft någon parfym som har fått många tjejer att säga "Vad gott du luktar"?

Only the Brave från Diesel brukar jag köpa till mina killar. Det är en favorit.
Citera