Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-07, 14:31
  #1
Medlem
brianmolkos avatar
Vad ska man göra åt det här felet på Youtube ?
Google Chrome på en Android (Asus Zenpad)
Det fungerade bra innan.
Det fungerar att kolla när man kör inkognitoinställning
Men vill ju ha så det sparas så man kan få intressanta förslag på videos på youtubesidan.

Bara att installera om hela plattan ? jag har redan försökt ominstallera Chrome, återställt till fabriksversion och uppdaterat osv
Är det Flash eller Java ?

Hittar massa instruktioner om vad det kan vara kollat det, men jag vet inte om det gäller dator Chrome eller surfplatta/telefon/android
Citera
2018-11-07, 14:45
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Varför använder du inte youtube-appen?
Citera
2018-11-07, 14:56
  #3
Avstängd
Densvartadildons avatar
YouTube ska fungera då det kör HTML5. Klarar verkligen Chrome fortfarande av Flash & Java? Vilket jävla grottmongo man måste vara för att köra Chrome alltså.

Inställningar > Chrome > Rensa data
Citera
2018-11-07, 17:25
  #4
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Varför använder du inte youtube-appen?

Föredrar webläsaren, kan jag spara videos i bookmarks med appen?
Citera
2018-11-07, 17:26
  #5
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Föredrar webläsaren, kan jag spara videos i bookmarks med appen?

Om du är inloggad så kan du spara videos i youtube-spellistor. Dessa gör det du vill få ut av ett bokmärke.
Citera
2018-11-07, 17:30
  #6
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon
YouTube ska fungera då det kör HTML5. Klarar verkligen Chrome fortfarande av Flash & Java? Vilket jävla grottmongo man måste vara för att köra Chrome alltså.

Inställningar > Chrome > Rensa data

Jag fått det fungera i webläge hmm jag provar installera om imorgon kanske

Vilken webläsare är bättre då ?
Citera
2018-11-07, 17:31
  #7
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Om du är inloggad så kan du spara videos i youtube-spellistor. Dessa gör det du vill få ut av ett bokmärke.

Separata videos i spellistor alltså
Citera
2018-11-07, 17:35
  #8
Avstängd
Densvartadildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Jag fått det fungera i webläge hmm jag provar installera om imorgon kanske

Vilken webläsare är bättre då ?
Firefox är snabbast, säkrast, snyggast, enklast, starkast och dessutom öppen källkod. Din integritet garanteras och avgörs av din egen kompetens, och stöd för alla hemsidor finns om hemsidorna inte utgör en säkerhetsrisk. YouTube med HTML5 utgör ingen säkerhetsrisk.
Citera
2018-11-07, 17:55
  #9
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon
Firefox är snabbast, säkrast, snyggast, enklast, starkast och dessutom öppen källkod. Din integritet garanteras och avgörs av din egen kompetens, och stöd för alla hemsidor finns om hemsidorna inte utgör en säkerhetsrisk. YouTube med HTML5 utgör ingen säkerhetsrisk.


Jag får se, jag vill ju ju ha mina bokmärken ihop också
Tror jag återinstallerar plattan
Har ju förresten plattan mest får se videos i sängen osv ev ha med till gym när man kör
på crosstrainern
Kanske skaffar en annan, har du tips på en ganska liten 7 tum eller så
Citera
2018-11-07, 18:00
  #10
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Separata videos i spellistor alltså

Vad menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon
Firefox är snabbast, säkrast, snyggast, enklast, starkast och dessutom öppen källkod. Din integritet garanteras och avgörs av din egen kompetens, och stöd för alla hemsidor finns om hemsidorna inte utgör en säkerhetsrisk. YouTube med HTML5 utgör ingen säkerhetsrisk.

Definitivt inte snabbast om man har bra hårdvara, snyggast är subjektivt, men resten av argumenten, absolut.
Citera
2018-11-07, 18:08
  #11
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Vad menar du?



Definitivt inte snabbast om man har bra hårdvara, snyggast är subjektivt, men resten av argumenten, absolut.


Jag menar jag inte vill ha en lista på massa videos som spelas upp efter varandra
Föredrar att kolla en videos och sen välja vad jag vill se sen efteråt
Citera
2018-11-07, 18:09
  #12
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Jag menar jag inte vill ha en lista på massa videos som spelas upp efter varandra
Föredrar att kolla en videos och sen välja vad jag vill se sen efteråt

Du måste ju inte spela en hel lista. Listan blir som en grupp bokmärken. Du går in och väljer rätt video.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback